Wyszliśmy z chatki. Zawiązałam bagaże do smoczycy. Sobie zostawiliśmy tylko to co najpotrzebniejsze czyli broń trochę wody jedzenia ambrozji i nektaru.
To ja frunę. Jakby coś było nie tak powiem ci. Powiedziałam.
Dobrze. Zgodziłam się.
Więc idziemy? Spytała Rev.
Nom. Potwierdziłam.
Sophi pofrunęła a my wyruszyliśmy w głąb pustyni. Nagle przyfrunęła harpia. Nie jeszcze tego brakowało.
Już przygotowaliśmy broń lecz ona machała białą flagą na znak pokoju.
No i? Spytałam.
Trzymamy broń w pogotowiu. Oznajmił Nico.
Podleciała. Miała ze sobą torbę.
To od eryń. Trzymajcie i cieszcie że was nie rozszarpałam. Powiedziała.
Rzuciła z jasnobrązową torbę ze skóry i natychmiast odleciała.
Sprawdzamy? Zapytała Lucy.
Czemu nie? Odpowiedziałam.
Lena to niebezpieczne. Powiedział Mark.
Tak samo jak mieszkanie u nich. Odrzekłam.
Ja to sprawdzę. Zgłosił się Nico.
Podeszedł ostrożnie. Wyjął po kolei naszyjnik z diamentów matowy sztylet oraz kartkę. Przeczytał
No więc uznałyśmy że wam się to przyda. Macie tu naszyjnik Persefony który dostała jako prezent ślubny od Hefajstosa sztylet Katoptris który został magicznie odnowiony przez Olimpijczyków. Ich właściwości albo znacie albo poznacie. Miłej wędrówki życzą
Erynie.
Yyy... Jąkał się Leo
Katoptris należał do Heleny z Troi i do Piper. Przestał pokazywać co pragnie właścicielka po zabiciu giganta w II wojnie gigantów. A naszyjnik ślubny Persefony jak dotąd nikt nie zna jego mocy prócz wykonawcy Hefajstosa który oczywiście nikomu nie chciał powiedzieć. Zaginął podczas II wojny gigantów i do dziś był zaginiony. Powiedziałam jakbym przed oczami miała stronę Wikipedii.
Skąd to wiedziałam? Sama nie wiem.
Skąd...ty... Mówił oszomiony Mark.
Jak przystało widać że dorosła po stronie boskiej. No wiecie uaktywniły się na dobre geny Ateny. Odrzekła Kalipso.
Że co? Spytali wszyscy oprócz mnie.
Nie wiem jak ale coś wiedziałam.
No wiecie Nico rządzi upiorami Mark wodą itp. Rzadko ale zdarza się że dziecko Ateny dostaję całą wiedzę matki i wogóle. Tak samo co u Lucy kiedy uaktywniła się moc ognia. Wyjaśniła.
Czyli? Spytał Mark.
Czyli że twoja dziewczyna to teraz chodząca Wikipedia. Palnął Leo a Mark rzucił się na niego.
Tak. Mam telefon! Na jeden dzień dali ja znalazłam czas i ta dam jest! Niestety wieczorem zabiorą mi go znów ale nie martwcie się 24 lipca wyjeżdżany i telefon znów na cały dzień. ;)
PS. Na mojej stronie na fb zdjęcia z Gubałówki.
*Mindalan
CZYTASZ
Z pamiętnika ateńskiej córki Otchłań i Pierwotny
أدب الهواةMam 17 lat. Wrota Głębin niedługo pojawią się. Wielka Przepowiednia za chwilę się spełni. Czy wygram ostatecznie? Jestem herosem. Córką Ateny z błogosławieństwem Apolla. Mam na imię Lena Bridges Chase Jackson a ze mną jest Relivia Bridges Chase Jack...