Dni tygodnie. Spokój cisza no nie licząc 2 którzy śpiewali piosenki typu Szła dzieweczka do laseczka. Grr. Dobrze że mam te stopery.
Szefowo. Na dole jakaś chatka. Lądujemy? Spytała Sophi.
Spojrzałam z tyłu. Wszyscy wyglądali wykończonych.
Tak. Lądujemy. Odpowiedziałam.
Co się dzieje? Spytała Kalipso.
Lądujemy. Odrzekłam.
Co? Spytała Lucy.
Na dole Sophi zobaczyła chatkę. Chcę sprawdzić ją. Dokończyłam.
A jak tam będzie coś niebezpiecznego? Zapytała z troską Rev.
No cóż. Będę walczyła. Odpowiedziałam.
Len. Lepiej nie idź sama. Czuję coś co mnie niepokoi. Oznajmiła Sophi.
Dobrze. Pójdę z Rev i Lucy. Powiedziałam na głos.
Zeskoczyłam z siodła a za mną dziewczyny.
Domek był zniszczony. Deski spróchniałe dach z dziurami.
Nieźle się zapowiada. Buknęła Rev.
Podeszłam do drzwi. Zobaczyłam wyblakły napis.
Nauki letnie dla bestii.
Że co? Wyrzuciłam z siebie.
Kto uczy potworów? Po co im nauka?
Dziewczyny przeczytały i też zdziwiły się. Zapukałam.
Otworzyła mi czarnowłosa kobieta ok 40 z czarnymi oczami. Za nią następna trochę wyższa z niebieskimi oczami a po lewej niższa z zielonymi. Różniły się wysokością i oczami. Wszystkie trzy ubrane na czarno.
Nie jesteście uczniami. Oznajmiła czarnooka.
Tak. Nie jesteśmy. Potwierdziłam
A kim jesteście? Spytała zielonooka.
Herosami. Oznajmiła Lucy.
Zdziwiły się.
Jest wśród was syn Hadesa? Spytała niebieskooka oblizując się?
Tak. Nico. Odrzekła Rev.
Poczekajcie chwilę. Powiedziała czarnooka.
Poszła z innymi do środka i o czymś z nimi dyskutowała. Nic nie słyszałam po szeptały. Po chwili wróciły.
Dobrze. Po pierwsze nic wam nie zrobimy bo przysięgałyśmy Hadesowi na Styks że nie zaatakujemy jego dzieci i jego towarzyszy a po drugie wyjawimy wam kim jesteśmy oraz pozwolimy wam zostać na jakiś czas. Oznajmiła czarnooka.
Dobrze. Więc ja jestem Lena córka Ateny z błogosławieństwem Apolla to Relivia córka Hekate z błogosławieństwem Hadesa oraz Lucy córka Hefajstosa. Oprócz nas na mojej smoczycy zostali Mark syn Posejdona Nico syn Hadesa Leo syn Hefajstosa i Kalipso tytanica córka Atlasa. Powiedziałam.
Dobrze. Jestyśmy eryniami. Ja Alekto z niebieskimi oczami Tyzyfone a z zielonymi Megajra. Nie musicie obawiać się. Mówiłam o naszej przysiędze na Styks. Oznajmiła.
Erynie! I my jeszcze żyjemy! Cud!
No i co sądzicie?
*Mindalan
CZYTASZ
Z pamiętnika ateńskiej córki Otchłań i Pierwotny
Fiksi PenggemarMam 17 lat. Wrota Głębin niedługo pojawią się. Wielka Przepowiednia za chwilę się spełni. Czy wygram ostatecznie? Jestem herosem. Córką Ateny z błogosławieństwem Apolla. Mam na imię Lena Bridges Chase Jackson a ze mną jest Relivia Bridges Chase Jack...