Mylisz się! Krzyknął Zeus.
Obok niego była reszta Olimpijczyków i kilku pomniejszych bóstw.
Oj Zeusie ja przez lata nie próżnowałem. Poznaj nowych bogów zrodzonych przez mnie. Powiedział
Z portalu pojawili się.
A oto oni. Lense Zachłanność
Blondynka z czarnymi oczami smukła
Kelinte Marność
Czarnowłosa kobieta z niezdrowo zielonymi oczami wychudzona
Wele Koniec
Karzeł o kasztanowych włosach i czerwonych oczach
Merinos Zagłada
Blondyn z brązowymi oczami z muskułami które zgładziły nie jedną duszę.
Frinle Kara
Siwowłosa staruszka o srebnych oczach lecz w nich kryły się straszne sceny dusz na które spadły kary za złe uczynki nawet niewinne.
oraz najsilniejszy Parlos Materia.
Był wysokości cyklopa. Był łysy z czarnymi oczami. Wokół niego wirowała czarna mgła która tworzyła potwory.I co Zeusie poddasz się? Pozwolę ci uciec na Olimp i odczekać inwazję. Wtedy Podziemie zostanie opanowane. Zabije bliźniaczki losu i nikt mnie nie powstrzyma! Krzyknął.
Gdy mówił o bliźniaczkach losu wskazał na mnie i Relivię.
Nie pozwolimy na to! Krzyknął Ares.
Próbuj gwałtowny bogu. Lense pokona cię bez problemu. Powiedział.
Podeszła blondynka z czarnymi oczami. Tworzyła leje które pochłaniały wszystko.
Chaosie jako że byłeś pierwszy powinieneś być mądry! Krzyczała Atena.
Jestem bogini. Widzę wasze błędy. I chcę to naprawić. Oznajmił.
Bogowie gotuj broń na nowo powstałych! Krzyknął Zeus rozpoczynając walkę.
Atremida z Apollem Ateną zaatakowali Lensę. Zeus Posejdon i Hades Parlosa Afrodyta Ares i Hefajstos Kelintę i Welę. Demeter Dionizos Hestia Merinosa. Hera i Hekate Frinle a reszta pomniejszych bogów a było ich wielu Tartarosa. Hermes latał wszędzie i przekazywał komenty Ateny i Zeusa.
Z boku dalej walczyła Eris i Nyks lecz teraz Nemezis pomagała bogini niezgody.
Olimpijczycy waczyli zaciekle lecz nowi powstali bogowie byli silni. Z tej samej materi powstała Gaja czy też Uranos. Byli trudnymi przeciwnikami. W końcu wszyscy przybrali prawdziwą postać. W miarę zdążyłam odwrócić twarz. Prawdziwa postać boga jest stanie na miejscu wypalić śmiertelne istoty.
Odwracając się zobaczyłam oddalającego Chaosa.
Rev chodź! Pierwotny ucieka! Krzyknęłam i ruszyłam w jego stronę a Rev za mną.
CZYTASZ
Z pamiętnika ateńskiej córki Otchłań i Pierwotny
FanfictionMam 17 lat. Wrota Głębin niedługo pojawią się. Wielka Przepowiednia za chwilę się spełni. Czy wygram ostatecznie? Jestem herosem. Córką Ateny z błogosławieństwem Apolla. Mam na imię Lena Bridges Chase Jackson a ze mną jest Relivia Bridges Chase Jack...