'Yes! Vandaag gaat het echt gebeuren!' Roept Eline zodra ze wakker is. Louise is ondertussen ook al uit haar bed gesprongen: ' Vandaag ontmoeten we ze echt! We gaan praten met DE One Direction!'.
Ze doen hun concert outfit aan en zorgen dat alles perfect is. Na het ontbijt kunnen ze eindelijk vertrekken!
In de auto zetten ze de One Direction muziek keihard en zingen ze luidkeels mee met alle liedjes!
What Makes You Beautiful komt op en ze krijgen allebei tranen in hun ogen. 'Ik kan niet gelove dat het al zo lang geleden is' zegt Louise. 'Ik ook niet, na bijna 4 jaar fan zijn gaan we ze eindelijk ontmoeten!' Gilt Eline.
Als de rit van uur eindelijk afgelopen is springen de meisjes uit de auto en wandelen samen met Elines mama richting het atomium. Ze praten een beetje en maken elk een foto van elkaar, waarop het lijkt alsof ze de ballen van het atomium in hun handen hebben. Net als de foto van Harry!
Na een tijdje besluiten ze om naar het stadion te gaan.
Ookal hebben ze zitplaatsen staan ze er veel te vroeg om mee te kunnen genieten van de sfeer in de rij. Het is echt super om tussen al die Directioners te staan! Eline en Louise praten met de meisjes rondom hun en samen besluiten ze om de sfeer wat beter te maken. Ze beginnen allemaal No Control te zingen en bijna meteen zingt iedereen in de rij luidkeels mee. Zelfs de bewakers amuseren zich door het liedje mee te zingen! Zo gaat het gezing nog wel wat verder met de liedjes: What Makes You Beautiful, One Thing, Still The One, Strong en Change Your Ticket. Dan is het eindelijk tijd om naar binnen te gaan!
Wanneer de deuren opengaan gaan ze nog eventjes frietjes halen en gaan ze op een leeg grasplekje zitten. Ze praten over alles wat er kan gebeuren tijdens het concert en de meet en greet. "Stel je voor dat Niall naar ons knipoogt!" Zegt Louise. Eline haar ogen worden groot: " Omg stel je voor! Ik zou echt flauwvallen ofzo ik weet het niet maar aaah! Het is al de zoveelste keer dat ik het zeg maar ik kan het echt niet geloven!" " Ik ook niet sis ik ook niet!".
Na een paar uurtjes praten horen ze het begin van Salute het liedje van Little Mix en ze lopen als gekken zoals iedereen naar binnen en gaan op hun plaatsen zitten, ze hebben speciale plaatsen gekregen zodat de bodyguards weten dat zij de meet en greet gewonnen hebben. Ze zingen mee met de verschillende liedjes die op het groot scherm komen. Van Salute van Little Mix tot She Looks So perfect van 5sos! Na al dat dansen en springen is het tijd voor het echte werk! Het voorprogramma McBusted komt het podium op! Ze zijn echt goed! "You're all so good looking!" roept Matt Willis. Iedereen begint super hard te gillen! 'Good one Matt, good one' denkt Elines mama terwijl ze haar oren toe stopt. Er gebeurt vanalles en de meisjes hun stemmen zijn al bijna weg! Wat er is gebeurt dat alle meisjes zo hard liet gillen? Harry (de drummer) deed gewoon zijn tshirt af! Altijd leuk toch? Na het geweldige voorprogramma met onderandere de liedjes: Year 3000 en Shine A Light worden de meisjes opgehaalt door de bodyguards. "Omg!" Schreeuwt Louise "Het gaat echt gebeuren!". " Niet te geloven toch!" "Nu zeg je het weer!" Lacht Louise.
~~
Hii peeps
Oke dus zoals je wss al gemerkt had gaanwe vanaf nu proberen langere stukjes te make
Dus we hopen dat jullie dat leuker vinden enzooooww 😏
Xx Eline en Louise
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...