Luke POV
Ik bel Louise op skype vanaf dat ik in mn hotelkamer ben.
"Hey, babe." Zeg ik wanneer Louise opneemt.
"Hey Lukey, fijn je te zien. Haha" ze is echt zo cute! "Ik kan niet wachten om je volgende week te zien! Ik hoop wel dat ik dan een knuffel krijg van je." Zeg ik plagerig. "Tuurlijk je gaat een hele dikke knuffel krijgen Lukey!" Antwoord ze lachend. Wat een schatje. Ik denk dat op het verjaardagsfeest ga vragen of ze mijn vriendin wil zijn bedenk ik net. Ik zal Eline er straks over aanspreken."Waar denk je aan?" Vraagt Louise plots. "Ooh gewoon hoe het publiek vanavond zal zijn." Lieg ik. Ze lacht. Cute. "Het publiek gaat van jullie houden zoals altijd! Ze zullen nog nooit zo verliefd geweest zijn!" Zegt ze serieus. Die blik blijft niet lang want meteen schiet ze in de lach. "Nee ze zullen gewoon nog enthousiaster zijn dan anders ik weet het zeker!" Zegt ze overtuigd.
Na nog een paar minuten praten werd ik al door de jongens geroepen.
"Bey babyyy." Zeg ik tegen Louise en ze lacht. Ze zwaait nog een keer en legt dan af.
Ik ga dan bij de jongens staan. "Ready?" Vraagt Calum "Ready." Zeg ik.Louis POV
"Alright guys we gaan vertrekken! Ik kan echt niet wachten om samen op te treden!" Zeg ik tegen de jongens van 5sos. "Wij kunnen ook niet wachten! Het gaat gewoon super worden!" Antwoord Ashton enthousiast. In de auto praten we nog wat na over dit concert. Dit gaat de grootste show worden van 5sos tot nu toe en ze zijn best zenuwachtig. Maar gelukkig kunnen wij hen wat kalmeren, omdat wij net iets meer ervaring hebben met zo een grote shows.Als we aankomen krijgen we natuurlijk heel wat fangirls op ons af maar gelukkig zijn ze wat rustig. Wanneer we het stadium binnenlopen gaan Luke, Ashton, Calum en Michael een keer op het podium kijken. Als ze zien hoe het eruit ziet, best groot dus, lopen hun zenuwen natuurlijk meteen weer op.
Eline POV
Terwijl de jongens het podium gaan ontdekken en 5sos helpen te kalmeren ga ik het stadium dat verkennen via de buitenkant.Ik was eigenlijk best wel bang om haat te krijgen via twitter enzo door mn relatie met Niall. Maar de meeste shippen ons en Niall is daar echt heel blij mee, net als ik.
Ik liep even langs de fans die allemaal aan het wachten waren om naar binnen te gaan. Onmiddelijk begonnen ze te gillen en kreeg ik positieve reacties. Er wouden sommige zelfs een foto met mij! Er waren natuurlijk wel een paar meisjes die wat haat gaven maar zo erg waren die niet dus ik kon er mee leven.
Ik ging terug het stadion in en wou eigenlijk ook het podium wel eens opgaan. Het was altijd mijn droom om dag eens te doen dus waarom niet!
Opeens kwam Luke, uit het niets, naar me toegerend. "Is er iets?" Vraag ik lachend. "Ik wil even met je praten. Als je dat goed vind." Zegt hij buitenadem. "Uuhm tuurlijk?" Antwoord ik onzeker. "Gaan we zitten?" Vraagt Luke en wijst naar 2 stoelen die naast ons staan. We gaan er zitten en er is een kleine stilte. Maar dan begint Luke te praten: "Wel uuhm het gaat over Louise." Zegt hij verlegen. Cute. "Weet je ik ben eigenlijk echt verliefd op haar en ik zou haar graag willen vragen of ze mijn vriendin wil zijn. Ik zou het doen op het feest van Niall maar ik wil graag eerst weten of zij ook iets voor mij voelt snapje?" Hij kijkt me beschaamd aan. Dit is echt geweldig!
Luke POV
Wow wat ben ik blij dat ik dat eindelijk tegen iemand kan zeggen. Ik heb het langer verstopt dan ik zelf bessefte. Eline denkt na en reageert dan opeens: "Volgens mij is zij ook verliefd op jou maar ze denkt gewoon dat jij haar niet wilt omdat ze maar een gewoon meisje is." Een gewoon meisje? Ze is het speciaalste mooiste en leukste meisje dat ik ken? Dat is niet zo gewoontjes voor mij hoor! "Ze is veel meer dan zomaar een gewoon meisje hoor! Nog iets. Zou je het niet erg vinden als ik het vraag op het feest van Niall? Anders doe ik het wel een andere keer." Zeg ik vlug met de hoop dat Eline het niet erg zal vinden. "Tuurlijk niet! Het is een perfect moment om het te vragen aan haar! Ze gaat het geweldig vinden." Zegt Eline en door die woorden krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht. Nu nog hopen dat ze gelijk heeft.Calum POV
"He Niall kom eens!" Roep ik wanneer ik Eline en Luke zie zitten. "Wat is er?" Vraagt Niall licht geirriteerd. "Kijk eens daar." Zeg ik terwijl ik richting Eline en Luke wijs. "Ik ga eventjes naar daar oke?" Zegt hij op een jaloerse toon. Ik moest lachen terwijl ik hem richting Eline en Luke zie lopen.Niall POV
Toen ik Luke en Eline zag zitten ben ik meteen daarheen gegaan. "Kom je Eline" zeg ik terwijl ik Luke een jaloerse blik toe werp. "Je moet er niks achter zoeken hoor. Ik had gewoon advies nodig." Zegt Luke lachend. "Doe ik ook niet." Lieg ik. "Ik wil gewoon Eline even bij me omdat ik haar vanaf morgen weer moet missen." Antwoord ik met een grijns. Eline moet lachen en zegt: "Kom we gaan." Ze neemt mn hand vast en we wandelen een beetje buiten het stadion. We praten over vanalles tot we een paar gillende meisjes horen. "Ik denk dat we beter naar binnen gaan" zegt ik tegen Eline met een lach. "Ja voor je helemaal omringt bent door mooie gillende meisjes" zegt ze met een grijns. This girl is unbelievable.
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...