Eline POV
Ik sta nu op het vliegveld klaar om terug naar het Belgiëlandje te vertrekken. Ik moet me nog altijd inhouden om te wenen. Ik kan gewoon niet geloven wat voor een smeerlap hij is!
*gate 205 is geopent* hoor ik door de speakers gaan. Nou, tijd om te vertrekken dus.
Na nog ongeveer 25 minuten is het vliegtuig klaar om op te stijgen.Als het vliegtuig stabiel in de lucht staat stop ik mn oortjes in en begin ik muziek te luisteren. Al snel val ik in een diepe slaap.
"Dit is echt prachtig!" Roep ik enthousiast.
Niall heeft me deze avond ofja eerder nacht meegenomen naar één van de mooiste plaatsen in Amerika. We zitten gewoon op het reuzenrad van de Santa Monica pier! Het is prachtig en dat ik hier met Niall ben maakt het alleen nog beter.
"Ik weet het babe. Maar niet zo prachtig als jou." Zegt hij lief. Ik ben echt zo verliefd! "Je bent echt veel te goed voor me Niall. Waarom koos je ingodsnaam een doodgewoon meisje van een meet en greet?" Deze vraag heb ik al altijd willen stellen. Zijn antwoord. Dat was nog beter dan ik me ooit had kunnen voorstellen: "Je bent echt geen doodgewoon meisje voor mij. De eerste keer dat ik je zag en in je ogen keek wist ik dat jij de prinses was die ik al altijd zocht. Jij bent degene die me doet lachen iedere dag. Als ik naast je wakker word kan ik niets anders dan een grote grijns op mijn gezicht plaatsen. Jij bent mn meisje. Voor altijd." Na die woorden plaats hij voorzichtig zijn lippen op de mijne.
Perfecter kon dit moment niet zijn.Ik wordt wakker en zie dat we binnen een kwartiertje landen. Plots voel ik iets over mijn wangen lopen. Ben ik nu weer aan het wenen?! Waarom moest dit ook mij net overkomen!
Louise POV
Ik sta op het vliegveld in Zaventem te wachten op Eline. Ik weet dat ze het niet gemakkelijk zal hebben maar ik zal er alles aan doen om haar teminste 1 keer te zien lachen. Ik ga bij haar logeren en heb hun koelkast al vol ijs gestopt. Haar filmcollectie is ook wat uitgebreid en haar bed ligt al vol kussentjes en dekens. Ik hoop dat dit teminste een beetje helpt.*vlucht fy5 306 uit Azië is gelandt* komt op het scherm.
'Hier gaan we dan' denk ik bij mezelf.Eline POV
Ik heb mijn koffers juist allemaal van de band gehaalt en loop richting de aankomsthal. Bijna meteen zie ik het meisje staan dat ik zo hard gemist heb. Ik loop zo snel mogelijk met al mn bagage naar haar toe. Ze trekt me ik haar armen en ik kan de tranen niet meer inhouden. Ik hoor flitsen van camera's afgaan en hierdoor is mn humeur nog een beetje meer verpest. Iets waarvan ik niet dacht dat het kon. Kutpaparazzi ook! Samen lopen we naar de uitgang en stappen in de taxi.Niall POV
Dit is een nachtmerrie. Ik heb heel de nacht niet geslapen. Hoe kon ik ook zo stom zijn? Ik haat mezelf! Het was het meisje van mijn dromen en ik laat Madison haar gewoon van mij afpakken! Ik moet haar ermee confronteren en dat is precies wat ik nu ga doen!Ik kom aan bij het huis in Azië waar ik mijn grootste fout ooit ben begaan. Dronken of niet. Ik bel aan en bijna meteen zie ik het gezicht dat Eline, het beste wat me ooit is overkomen, heeft afgepakt.
Madison POV
Ik wist het! Hij moest gewoon komen naar mij! Ik heb hem eindelijk voor mezelf!
"What the f*ck denk je dat je bent?! Mij zo dronken maken en mij dan zoenen! Hoe laag kan iemand haar niveau zijn?!" Oke dat had ik niet verwacht. Niall is woedend.Niall POV
Wow. Dat doet goed omdat eindelijk te zeggen. Haar gezicht is zo verbaast dat haar ogen er bijna uitvallen. Well done Nialler. "Ik uuh... Ik." Serieus?
"Jij wat Madison?! Je hebt mijn leven verpest! Je mag doen wat je wilt met dat stom leventje van je maar wees maar zeker! Ik kom er niet meer in voor!" Nadat ik dit gezegd had liep ik terug naar de taxi. Nu Eline nog.Ik kom terug in het hotel en krijg meteen vragen op me afgeschoten. "Waar was jij?!" "Waar is Eline naartoe?!" "What the hell is wrong with you?!" Nou dat maakt mij niet bepaald gelukkiger.
"Laat me gewoon gerust!" Roep ik boos. Weer een nachtje alleen zitten dus. Ik haat mezelf zo erg!
---
Hi peeps
Zoals je ziet veel geween in dit deel!
Komt het nog goed? Kan Niall dit oplossen?
Lees verder en je zult het weten babes! Blijf ook voten😏😍
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...