Louise POV
'Ik wil dat ook.' Denk ik bij mezelf als ik Eline en Niall zie. Maar ik ben er nog niet klaar voor, denk ik.
Het was eindelijk aan ons. Als ik instapte begon ik redelijk nerveus te worden. Deze attractie was echt super hoog!
Ik denk dat Luke het door had want hij pakt meteen mn hand vast!
Ik staar naar onze handen en begin meteen te glimlachen. Was dat een tinteling door mn lichaam? Nee nee ik kan niet verliefd worden op een populaire zanger, nee nee dit is gewoon een fangirl atack. Ja dag is het een fangirl atack.De rest van de tijd in de kermis heeft Luke mn hand bijna niet losgelaten. En ik vond het leuk, f*ck the paparazzi. Ik weet dat de boekjes morgen vol zullen staan maar het kan me niet schelen.
Niall POV
"Ik heb zo'n gevoel dat er iets aan het gebeuren is tussen Luke en Louise. " fluister ik tegen Eline, terwijl we naar de auto stappen. "Hoh, meen je het?" Zegt ze sarcastisch. Ik begin te lachen, God I think I'm falling in love.
"Ja ik meen het." Zeg ik droog. Ze begint te lachen. Haar lach is zo mooi!Als we in de auto stappen zit ik aan het stuur, Eline zit naast me, en de tortelduifjes zitten vanachter.
"Waar gaan we eigenlijk eten?" Vraagt Luke. "In Wokplaza" antwoord ik.
"Cooooool!" Zeggen Eline en Louise tegelijk. "Het is echt eng hoe jullie altijd precies hetzelfde op hetzelfde moment zeggen" lacht Luke. "Sorry!" Lachen ze, alweer tegelijkertijd!Luke POV
Wanneer we binnengaan schreeuwen Louise en Eline, jaja je raad het al, op hetzelfde moment: "Dit is een Paradijs! Eten is ons leven!"
'Cute.' Denk ik bij mezelf.
"Komt goed uit, van ons ook" lacht Niall.
We keken wat we gingen eten en besloten dat Eline en Niall het eten gingen halen.Wanneer ze weg waren besloot ik een conversatie te beginnen.
"Ik ben blij dat ik je heb leren kennen girl." Zeg ik,
"Ik ook Luke! Je bent nog leuker en liever dan ik verwacht had!"
"Dankje? Haha! Je bent echt een leuk meisje. Ik hoop dat we contact houden!"
"Oohn Luke jij bent ook geweldig! Tuurlijk houden we contact, wacht ik geef je mn nummer."
Ik geef haar mn gsm en ze typt haar nummer in. Ze geeft hem terug en ik zie dat ze het heeft opgeslaan onder de naam "Pinguinlover Louise😏😍"
"Hou jij van pinguïns?!" Vraag ik verwondert.
"Ja het is al heel mn leven mijn lievelingsdier! Toen ik zag dat jij er ook van hield vond ik je meteen leuk!"
"Dat is geweldig." Glimlach ik. Ik ben zo verliefd op deze meid! Maar ik mag nog niets proberen voor ik zeker weet dat zij ook iets voor mij voelt! Ik hoop dat het ooit wat wordt, als celebrety is het niet gemakkelijk om een relatie te hebben.Ondertussen zijn Eline en Niall terug aan tafel komen.
Niall POV
Toen we om eten gingen stond er een best lange rij dus besloot ik om Eline het eindelijk te zeggen.
"Uuhm Eline ik wil je efjes iets zeggen?"
"Tuurlijk Niall doe maar." Glimlacht ze schattig.
"Oke dus uuhm ik vind je echt heel leuk en de jongens van 1D vinden ons echt schattig samen! Dus ik zou je iets willen vragen."
"Vraag maar babe."
"Dus over 1 weekje heb je vakantie en dan moeten ik en de jongens ook weer op tour en in vroeg me af of je misschien met ons mee wou gaan? Op tour naar Amerika en Azië?Eline POV
Omg hoorde ik dat goed?!
"Wow uuhm tuurlijk! Maar ik moet wel toestemming vragen aan mijn ouders." Antwoord ik nog steeds overdondert.
"Dat is logisch, maakt niet uit. Vraag het morgen maar gewoon en dan laat je mij het gewoon weten. Je weet toch waarom ik dit vraag hé?" Zegt hij
"Omdat je mij leuk vindt denkik?" Antwoord ik onzeker.Niall POV
'Leuk vindt? Het is veel meer dan dat' denkik bij mezelf. 'En ik ga het nu zeggen.'
"Ja natuurlijk vind ik je leuk! Maar het is uuh, het is veel meer dan dat! Ik heb na vandaag beseft dat ik echt zielsveel van je houd! Ik kan je gewoon niet zo lang missen!"
Haar ogen beginnen te tranen.
"Omg Niall! Dat is echt keilief! Ik hou ook zotveel van jou babe! Ik wil bij jou blijven voor altijd!" Zegt ze terwijl er tranen van haar gezicht lopen.
Ik breng mn hand tot haar kaak en veeg de traan weg.
"Niet huilen baby, ik hoop dat deze relatie nooit stukgaat tussen ons want dat zou ik mezelf nooit vergeven."
"Ik hou van je Niall" fluisterd ze terwijl ze dichterbij komt. "Ik ook van jou Eline" fluister ik terug waarna onze lippen elkaar raken.
------
Hii bitchuuuz😂
Oke dus het kan zijn dat er een tijdje niet geupdate wordt aangezien we beide vakantie hebben en dus ook op reis gaan. Dus sorry als er eventjes geen update komt!
Misschien in de volgende dagen nog maar dat is niet zeker!
Owkeej dus bii 😍
Xx Louise en Eline😏
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...