"Alleen ik"

25 4 0
                                    

~HAPPY BDAY NIALLER~
Niall POV
Madison...
What doet zij nou hier?! Het feest was perfect en zij moet het weer verpesten. Aaah ik kom zo boos van haar! Hoe kon ik me ooit door haar laten doen?

Ze schopt en schreeuwt terwijl ze voorbij de bodyguarts probeert te geraken. Iedereen staat in shock te kijken. Ik moet iets doen, maar wat?

Eline POV
De bitch! Hoe kan ze hier nu gewoon Niall z'n feest verpesten? De idiote wortel!
Ik kijk Niall aan. Hij ziet er geschrokken uit. Ik zie in zijn ogen dat hij iets probeert te doen. Maar toch blijft hij op de grond gespijkerd staan.

Ik loop op de bodyguarts, en dus ook Madison af.
Wanneer ik Madison bereik kijkt ze  me met een vurige blik aan. "Jij hebt hem afgepakt, jij bitch! Je zult er van krijgen!" Ik lach bijna door de ironie, zij is de bitch hier. Ondertussen sta ik ook te schreeuwen. Ik roep dat zij de bitch is, hoe ik niemand heb afgepakt.

Het klinkt allemaal wat raar, aangezien ik totaal niet weet hoe ik m'n haat moet verwoorden.
Na een tijdje schreeuwen naar elkaar voel ik een arm rond m'n middel.
Ik draai me om en zie Niall staan.
"Ga maar ik los het wel op." Zegt hij en ik luister naar zijn voorstel.
Ondertussen staan al een paar mensen te filmen, om te tonen aan de wereld wat voor een idioot Madison is!

Niall POV
Ik moet zorgen dat ze hier weg gaat dus ik trek Eline weg van haar en begin zelf te schreeuwen.
"Jij! Wat dacht je nou om hier te komen?! Hoe dom kun je zijn?!" Ondertussen is Madison stil, ze staat stomverbaast te kijken. "Hoe kun je nou zo'n bitch zijn?! Je had bijna het beste wat me ooit was overkomen afgepakt! Ik zie Eline doodgraag en jij kan daar niets aan veranderen! Moest ik jou zijn zou nu, meteen weg gaan voor ik de andere extra bodyguarts bel en je laat wegslepen, letterlijk! Als je nog 1 keer probeert tussen mij en Eline te komen hou ik me niet meer in! Laat mij en Eline gewoon gerust!" Ik eindig m'n 'speech' en ben helemaal buitenadem, maar het heeft wel gewerkt. We zien Madison verdwijnen aan het einde van de straat.

Iedereen kijkt me aan alsof ze een spook hebben gezien. Eline grijnst als een gek, en de jongens en Louise knikken onder de indruk.

Na een tijdje stilte besluit ik iets te zeggen. "Kom aan, we laten het feest hierdoor toch niet verpesten? Zet die muziek aan en maak er het beste feest ooit van!" M'n stem is een beetje gees, maar dat gaat rap over.

Wanneer de muziek weer begint en iedereen weer staat te dansen komt Eline op me afgelopen.
"Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je!" Roept ze terwijl ze me tegen haar aan trekt. "Ik hou ook van jou Eline." Zeg ik lachend.

Luke POV
Aaaaaaaaaah! Waarom moet ze nou het moment verpesten! Nu heb ik het niet kunnen zeggen tegen Louise.
"Hey uuhm Luke?" Hoor ik iemand van achter mij zeggen. Ik draai me om. Louise, natuurlijk.
"Hii Louise, uuhm is er iets?" Luke jij domhoofd, natuurlijk is er iets. "Ja, niu wat wou je zeggen daarnet?" Ze bijt op haar lip en kijkt naar de grond. Cute. Maar nu kan ik het echt niet zeggen, het moment is verpest en ik ben echt te nerveus. "Oh dat, dat was niets belangrijks." Zeg ik onzeker. "Oh." Heb ik haar gekwetst?

Louise POV
"Oh." Zeg ik een beetje gekwetst. Ik dacht even dat hij ging zeggen dat hij me leuk vond. Nou ja blijkbaar niet. Misschien moet gewoon over hem geraken? Hij is beroemd en ik ben gewoon een normaal meisje. Waarom zou hij mij kiezen?

"Ik ga even naar het toilet." Zeg ik tegen Luke. Ik moet niet gaan, maar ik moet weg van Luke. Voor ik begin te wenen voor hem.

Eline POV
Ik zie Luke staan, alleen. Ik vraag me af of hij het al gezegd heeft, maar aangezien Louise niet bij hem staat, voorspel ik van niet.

"Hey Luke hoe gaaaatie?" Zeg ik enthousiast. "Hi." Krijg ik als antwoord. Dat kan geen goed teken zijn.
"Wat is er gebeurt?" Vraag ik. Hij kijkt op en ik zie dat er tranen in z'n ogen gevormd worden. "Ik.. I.. Ze..." Stotterd hij. "Luke, rustig, haal adem."
Hij zucht en dan komt er eindelijk iets deftig uit z'n mond.
"Ik zei dat ik iets moest zeggen. Maar toen kwam Madison. Daarnet kwam ze naar mij, en vroeg wat ik wou zeggen. Ik durfde toen niet meer, en zei dat het niet belangrijk was en toen zag ze er echt gekwetst uit..." Wow, soms is Luke echt dom.
"Natuurlijk! Ze dacht dat je ging zeggen dat je haar leuk vond, en nu denkt ze dat dat niet waar is. Jij bent de enige die het kan oplossen Hemmings.
Alleen jij."

Luke POV
"Alleen jij." Zegt ze
"Alleen ik." Fluister ik terug.
~~~~~
Sorry voor het wachten, maar we wouden zorgen dat het verhaal een beetje gelijk liep met de werkelijkheid.

Trouwens NIALLER IS 22 JAAR WIE GELOOFT DIT I MEAN AFKDFNEDLEHZBDKEJE????!!!!
Nou wij wensen hem allesinds een zeer leuke verjaardag!
Xx Eline en Louise

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu