11

34 4 0
                                    

Niall POV
De rit van 30 minuten naar Elines huis spenderen we al lachend en meezingend met de radio. Als we aankomen nodigt Eline ons uit om nog eventjes binnen te komen.

Het is tijd voor Luke en ik om terug naar het 1D huis te trekken. 5sos blijft namelijk logeren.

Ik richt me naar Eline.
"Laat je me iets weten?"
"Tuurlijk." Antwoord ze met een schattig glimlachje op haar gezicht.
"Ik ga je missen." Zeg ik met een triest gezicht.
"Maar Niall hoogstwaarschijnlijk zie je me binnen een weekje weer!" Lacht ze.
"Een weekje is al te lang voor mij." Antwoord ik sip.
"Ooh. Waarom ben je toch zo cute!" Zegt Eline waarna ze haar lippen zacht tegen demijne drukt.
"Ik hou van je."
"Ik ook van jou Niall. Ik bel je morgen. Belooft!"

Louise POV
Luke komt voor me staan terwijl Niall en Eline afscheid nemen. 'Wat zijn ze schattig' denk ik bij mezelf.
*kuch*kuch*
"Ooh sorry Luke!" Lach ik.
"Geen probleem. Het is inderdaad best schattig om te zien." Antwoord hij lachend.
"Houden de contact?" Gaat hij verder.
"Tuurlijk Lukey! Ik wil trouwens graag eens de andere jongens van 5sos ontmoeten! Hint hint." Ik geef hem een knipoog.
"Haha tuurlijk. Komt in orde. Ik ben nog heel de week in het land dus laat morgen anders weten wanneer je kunt!"
"Oke zal ik doen."
Ik kijk opzij en zie dat Eline en Niall druk bezig zijn met kussen. Ik lach zachtjes. Schattig.

Luke POV
Ze kijkt opzij en ziet dat Niall en Eline druk bezig zijn met een liefdesspelletje. Ze lacht zachtjes en kijkt naar de grond. Damn waarom kan ik haar niet gewoon kussen. Omdat ze daar nog niet klaar voor is Luke, je weet niet eens of ze ook iets voor jou voelt.

"Het is tijd om te gaan Luke." Zegt Niall terwijl hij Louise een knuffel geeft.
"Oh ja tuurlijk. Uuhm dag dames."
Ik stap naar Louise en geef haar een knuffel. "Laat me dan iets weten." Fluister ik in haar oor.
"Doe ik." Fluisterd ze terug.
Daarna geef ik nog een korte knuffel aan Eline en stap samen met Niall door de deur.

Niall stapt in de auto en begint te rijden.
Ik besluit nog een berichtje te sturen naar Louise.
To: Pinguïnlover Louise😏😍
Hii babe😍
Het was echt leuk met je vandaag! Moeten we nog eens doen!
Xx Pinguïnlover Lukey
*verzonden*

Niet veel later krijg ik een berichtje terug.
To: Lukey😍
Hii handsome😏
Vind ik ook! Dat doen we sowieso nog eens!
Xx Louise
Daamn ze is cute.

Ondertussen zijn we al aangekomen in het fenomenale 1D huis of noem het maar 1D kasteel. Het is echt niet normaal groot!
"Hey boooyyyzzzz!" Roept Niall wanneer we binnenkomen.
"Hey Nialler. Waarom zo happy?" Lacht Louis.
"Deze jongen heeft de beste vriendin van de wereld!" Man kan die jongen niet stoppen met schreeuwen?
"Je hebt een vriendin?!" Schreeuwen Louis, Harry, Liam, Calum, Michael en Ashton tegelijk.
"Ja hij heeft een vriendin. Moet je daarom zo schreeuwen?!" Roep ik nu zelf gefrustreerd. Verwonderd van mn eigen actie loop ik naar mijn kamer.
"Wat heeft die opeens?" Hoor ik Calum nog zeggen. Maar ik negeer het gewoon.
Niall POV
"Wat heeft die opeens?" Vraagt Cal.
"Weet ik veel." Antwoord ik verbaast. "Net was hij nog happy. En nu? Ik weet het niet." Ga ik verder.
"Raar," Antwoord Ash "maar uuh, je hebt dus een vriendin?" Vraagt hij nieuwschierig terwijl alle jongens met hun wenkbrouwen wiebelen. Eng.

"Inderdaad! Ze is echt gewoon prachtig en geweldig en..." Ratel ik maar Hazz onderbreekt mij. "Een naam graag?"
"Eline." Glunder ik.
"Wacht? De Eline van de meet en greet?" Vraagt Liam.
"Ja duuuh." Lach ik.
"Proficiat man. Ik ben trots op je." Zegt Louis.
"Dankje pap." Zeg ik droog.
"Ha ha Niall heel grappig!"
"Heeey ik dacht dat ik daddy was!" Zegt Liam sip.
"Maar dat ben je ook hoor daddy!" Zeg ik enthousiast.

"Duuuus jongens wat gaan we nu doen?" Vraagt Michael verveelt.
"Cal probeert Luke uit zijn kamer te krijgen, ik bestel nandos, en als we gegeten hebben kunnen we misschien nachtzwemmen?" Stel ik voor.
"Sounds like a plan!" Stemt Hazz in.

Eline POV
Louise en ik zitten samen op mijn bed wat bij te praten over vandaag.
"Duuuus. Hoe zit het tussen jou en Luke?" Vraag ik nieuwschierig.
"Wat is er tussen Luke en mij?" Antwoord ze. Yeaaah right net alsof ze niet weet waarover ik het heb.
"Ik zie wel hoe hij naar je kijkt."
Ze haalt haar schouders op.
"Serieus? Kom op je kunt echt alles zeggen tegen mij. Wat vind je van hem?"
"Ik weet het niet..." Ik hoor de twijfels in haar stem "... Hij is echt leuk enzo maar hij blijft een beroemdheid. Waarschijnlijk ziet hij niets in een meisje zoals ik. Ik denk dat ik hem gewoon moet laten gaan ofzo? Ik weet het gewoon echt niet."
Meent ze dit nu? Het is toch overduidelijk dat hij haar leuk vind?
"Komop Louise. Je ziet toch gewoon aan alles dat hij je leuk vindt! Jullie gingen nog afspreken toch?" Ze knikt.
"Wel, dan kun je er eens extra op letten. Maar ik zie het. Iedere keer dat je lacht komt er een brede grijns op zijn gezicht en glinsteren zijn ogen. Dat gebeurt niet zomaar babe."

+~+~+~
BELANGRIJK!!!
Hii peeps!
Oke we hebben een soort van vraagje voor jullie. Het is altijd leuk om de lezers wat meer te betrekken bij het verhaal.
We hebben dus totaal geen idee hoe we dit hoofdstuk zullen noemen. Dus als jullie een ideetje hebben reageer maar! Indien er geen reacties komen zullen we zeer verdrietig zijn😔 maar dan blijft het hoofdstuk dus naamloos.
Owkeee dus voorderest wat denken jullie? Lulo of niet? Reageer er maar op los!!

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu