Ik dacht dat hij anders was

37 4 0
                                    

Eline POV
Niall is gisteren redelijk laat thuisgekomen en was volgens Louis totaal niet nuchter. Ondanks zijn grote kater hebben ze hem toch uit zijn bed gekregen, doen douchen en hem een Dafalgan gegeven. Nu zijn ze opweg naar de studio om wat liedjes in te zingen en daarna hebben ze nog een signeersessie. Heel de dag alleen dus. Wat doe je op zo'n dag? Inderdaad snoepen halen en films kijken! En dat is exact wat ik ga doen.

Ik ga naar het krantenwinkeltje om al mijn favoriete snoepen te halen. Wanneer ik binnenkom neem ik de snoepen die ik wil. Maar onderweg naar de kassa zie ik iets wat ik beter niet zag.
*BEDRIEGT NIALL HORAN ZIJN VRIENDIN MET MADISON BEER?!*
Dat is de titel van 1 van de beroemdste tijdschriften in Groot-Brittanië. Ik wist niet eens dat ze deze verkochten in Azië. Hoe veel ik Niall ook vertrouw ben ik best nieuwschierig wat er in dit tijdschrift staat. Vast weer zo een belachlijke roddel ofzo. Ik betaal het tijdschrift en de snoepen en loop terug naar het hotel. Meteen ga ik op mn bed zitten en sla het tijdschrift open.
*Niall Horan is zoenend gespot met Madison Beer gisterenavond op haar B-day Party in Azië. One Direction is daar op dit moment aan het touren samen met Nialls vriendin Eline. Maar op volgende foto's is te zien hoe Niall Horan en Madison Beer aan het kussen zijn. Heb je misschien iets uit te leggen Niall?*
Daaronder zie ik foto's van Niall die aan het kussen is met een meisje.

Mijn hoofd slaat tilt. Dit kan niet waar zijn. De tranen stromen over mijn wangen. Hoe kon hij dit nou doen? Ik vertrouwde hem en hij verpest het wanneer we amper 1 avond gescheiden zijn. Dit is ongelooflijk. Ik moet met iemand praten. Louise! Ik open mijn laptop om te kijken of Louise online is op skype. Ik heb nog geen tijd om te kijken of ik wordt al gebeld.

*Louise is calling you* komt op het scherm.
Meteen neem ik op en barst in een huilbui uit.
"Meid het komt allemaal goed." Probeert ze mij te sussen. Het is lief maar werkt niet echt. "Hoe kon hij dit nou doen! Ik vertrouwde hem en dat vertrouwen neemt hij in één ruk weg!"
Behalve verdriet borrelt er nu ook woede in me op.

Louise POV
Ik haat het om Eline zo te zien. Waarom moest Niall het ook allemaal verpesten! Ze waren zo mooi samen maar nee meneer vond het nodig om haar hart te breken! I'm not done with you Horan.

Eline POV
"Waar is Niall nu?" Vraagt Louise wanneer ik een beetje meer gekalmeerd ben. "Hij komt terug binnen ongeveer 1 uurtje. Hij is nu bezig met een signeersessie. Hoe kom ik hem ooit onder ogen Louise? Hij heeft me belogen!" "Toon dat je jezelf niet terug in zijn armen zult laten vallen! Heeft hij geen goeie uitleg? Loop uit de kamer en kom terug hierheen. Hij verdient het niet." "Dankje babe. Ik ben zo blij dat ik jou nog heb!"

Na bijna een uurtje gepraat te hebben leggen we neer omdat de jongens bijna toekomen. Niall verwacht vast dat ik in de Louis kamer zal zitten. Aangezien daar de grootste tv is maar ik besluit toch maar in onze kamer te blijven.

Ik probeer de tranen binnen te houden wanneer ik hoor dat ze toekomen duurt het nog eventjes tot ik de klink van onze kamerdeur naar beneden zie gaan.

Niall komt de kamer binnen en ziet me meteen zitten.
"Hey baby wat doe jij hier?" Zegt hij rustig. Te rustig.
"Meen je dit nou? Niall ik heb de foto's van jou en dat ene meisje gezien! Vond je het leuk?" Zijn ogen worden meteen groot.
"Owh. Dat."
"Ja dat ja. Niall heb je echt niets meer te zeggen?" De woede komt weer naar boven.
"Het is echt niet wat het lijkt Eline!"
"Ah nee? Je gaat me nu niet vertellen dat je niet met haar gekust hebt Niall! Er zijn foto's! Veel foto's!" Op zijn gezicht is nu alleen maar angst te lezen.
"Jawel dat is wel waar maar het was echt niet mijn bedoeling. Ze..."
"Maar het is dus wel gebeurd?!" Ooh ik ben zo woedend nu. "Luister Eline alsjeblieft. Ik wil het uitleggen maar niet als je me gaat onderbreken." Nou dan zal ik maar luisteren zeker.
"Oke maar ik hoop dat het geen stom excuus is anders ben ik weg en wil ik je nooit meer zien Niall!" De tranen lopen al weer langs mn wangen.
"Kijk. Dat meisje, Madison, is al lang verliefd op mij. Ze heeft me zoveel laten drinken tot ik niet meer wist wat ik deed. Ze maakte me zo zat zodat ze mij kon kussen. Ze heeft dit allemaal gedaan om ons uit elkaar te drijven!" Dronken serieus? Als je dronken bent laat je toch niet zomaar iemand je kussen?
"Dit is belachlijk! Ik denk dat we elkaar beter niet meer zien Niall!"
Met die woorden pakte ik mn spullen die ik al had klaargezet en liep ik weg. Weg van degene waarvan ik dacht dat hij anders was.

----------

Hii babes!
Oke dus wel wat drama in the house! Ofja in the hotel.
Gaat Niall haar achteraan? Kan hij dit nog oplossen? Hoe zit het nu tussen Luke en Louise? Allemaal vragen die zullen beantwoord worden! Als je maar door blijft lezen. Blijf ook voten en reageer wat je vind. Veel reacties hebben we nog niet gehad maar toch reageer ajb!
XxEline en Louise

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu