Luke POV
We zijn terug op tour nu. One Direction tourt nog steeds door Azië, maar wij zijn nu in Australië. We doen hier valtijd extra shows want nouja AUSTRALIË duuh?! Het voelt goed om weer in de vertrouwde omgeving te zijn. Touren is echt leuk maar wat tijd met familie is natuurlijk ook tof.Vandaag hebben we een dag vrij. We zitten alle vier bij mij thuis op de bank fifa 15 te spelen. Juist wanneer Michael scoort tegen Ash belt Richard me. Ik schuif het groene bolletje naar rechts en neem op.
"Hallo Richard is er iets mis?" vraag ik. "Luke zou je even naar mijn kantoor willen komen we moeten iets bespreken." zegt hij serieus. Heb ik iets misdaan? Hij is alleen zo serieus als het super erg of super belangrijk is dusja ik zal maar vertrekken zeker?Ik ga naar de jongens en zeg dat ik weg moet.
"Naar waar ga je?" Vraagt Michael met zijn ogen op fifa 15 gericht.
"Richard heeft gebeld." Antwoord ik. "Oooeeeeeeh!" Zeggen ze allemaal tegelijk. "Jaja ik weet het maar whatever bii." "Bi!"*bij het kantoor*
Ik klop op de deur en hoor niet veel later "Binnen!". Ik zwaai de deur open en Richard doet teken dat ik mag gaan zitten. Here we go...Louise POV
Ik ben met een vriendin, Ketura, in de cinema. We gaan kijken naar de geweldige film: Magic Mike XXL. (A/N 😏😏)
Het duurt nog 15 minuten voor hij begint dus praten we nog even. We komen bij m'n favoriete onderwerp: Luke.
"Je bent echt verliefd op hem he?" Vraagt Ketura. Ik glimlach en kijk naar mijn schoot. "Ja, echt wel."
"Maar hij niet op mij, waarom zou hij mij willen? Ik bedoel hij is DE Luke Hemmings, hij kan iedereen krijgen." Ze kijkt me twijfelachtig aan. "Ja dat is wel waar, maar alle jongens van 1D en 5sauce zeggen dat hij op je is? En hij sms't je echt de hele tijd! Ik ken hem amper en ik weet bijna zeker dat hij een crush op je heeft."
"Njaa misschien heb je gelijk." Zeg ik terwijl ik glimlach naar het scherm van m'n iPhone, waar Luke's naam juist op verscheen.
From: Lukey🐧❤️
Miss ya!
Ik glimlach en typ terug.
To: Lukey🐧❤️
Miss ya 2!
Ik steek m'n gsm weg en kijk naar het grote doek voor me waarop MAGIC MIKE XXL verschijnt.Eline POV
Niall heeft een vrije dag dus besloten we iets leuks te gaan doen.
"Ik heb gehoort dat er hier een super groot pretpark is. Misschien kunnen we daarheen gaan?" Stelt Nialler voor. "Great! Doen we!"We maken ons klaar en wachten op de taxi. Wanneer die er eindelijk is zeggen we onze bestemming en zitten we de hele rit in een comfortabele stilte.
We zijn er en Niall geeft de taxichauffeur het geld voor de taxi. We lopen richting de ingang, kopen een ticket en gaan binnen.
We doen verschillende attracties en Niall wordt enkele keren herkent. Maar niet te veel dus dat valt gelukkig mee."Kijk! Een reuzerad!" Roept Niall plots uit het niets. "Gaan we erop pleaaase?" Smeekt hij en ik knik glimlachend. Ik vind reuzeratten zo romantisch. Ik hou er gewoon van!
Na 2 ritjes wachten is het onze beurt. Aan de ingang stond dat het reuzerad soms stilvalt. Nou, lekker geruststellend. We stappen in en ik leg m'n hoofd op Niall zijn schouder. Het rad begint te draaien en we genieten stil van het uitzicht.
Wanneer we bijna beneden zijn zegt Niall uit het niets: "I love you." Ik kijk hem aan en hij doet hetzelfde. "I love you too." Ik glimlach. "Nee ik ben echt serieus, ik zie je zo graag. Ik wil je echt nooit meer kwijt. Ik vind dat ik dat net iets te weinig zeg. I love you so freaking much." Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Ik hou echt zo veel van reuzeratten. In plaats van te antwoorden verbreek ik de ruimte tussen ons en kus hem. Een romantische kus en we trekken pas weg wanneer we het geluidje horen dat aangeeft dat we kunnen uitstappen.
Luke POV
"Zoals je weet is het iets heel belangrijk wat we hier gaan bespreken." Ik knik en kijk hem een beetje bang aan.
"Nou ik zal het gewoon zeggen. Je gaat vanaf nu fake daten met Rebecca Gomez." Mijn mond valt open. "What? Waarom? Wie is dat? Huh wat ik wtf wat-" ik weet niet wat te zeggen.
"Rebecca Gomez aka Becky G. Het is goed voor beide jullie carrieres. Je hebt al te lang geen relatie meer gehad en het zou je weer wat in de kijker zetten in tijdschriften. Je hebt er niets op te zeggen. Morgen ga je op date en overmorgen wordt het bekendgemaakt."
Ik kan mijn oren niet geloven. Waarom? Wat zullen de jongens denken?! Nog erger... Wat zal Louise denken? Nee dit kan niet waar zijn!
"Je kan me dit toch niet dwingen te doen?!"
Hij kijkt me serieus aan.
"Het contract is al getekend. Je hebt niets meer te zeggen. Einde discussie!"
Ik weet niet wat te doen dus loop ik gewoon het kantoor uit. Wat moet ik nu doen?!---
Jaja modest is a bitch. Dus uuhm ja drama! Wat zal Louise denken? Gaat Luke haar vertellen dat het fake is? Of verzwijgd hij het?
LEES VERDER!
Xx Eline&Louise
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...