De tour en afscheid

31 3 2
                                    

Eline POV
Ik ben zo blij! Vandaag vertrek ik gewoon op tour met het beste vriendje van de wereld!
Omdat het dus mn laatste dag in België is bleef Louise vorige nacht slapen. Nu maken we ons klaar om naar het vliegveld te gaan.
Ik vind het best wel erg dat ik haar hier nu zo achter laat. Ik bedoel ik ga samen met 1D naar Amerika en 5sos begint met touren door Azië dus aan Luke zal ze ook niet veel hebben. Natuurlijk gaan we allemaal wel zoveel mogelijk skypen enzo maar het blijft anders.

Zoals altijd is Louise weer aan het stressen over wat ze aan zou doen. Ookal is het alleen om afscheid te nemen.
"Eline help me ik weet het echt niet!" Roept ze vanaf mijn kamer.
"Ik kom al zenuwachtig mensje!"
Ik loop vlug de trap op en wandel mijn kamer in.
"Waarom stress je nu zo hard! Je moet toch niet naar een rode loper ofzo. Doe gewoon iets aan waar je jezelf goed in voeld!"
"Oke misschien heb je gelijk. Is dit jurkje goed?" Voor me houdt ze en schattig lichtgroen jurkje. "Perfect stresskip!"
Ze doet haar jurkje aan terwijl ik beneden nog eens kijk of ik niets vergeten ben.

Na ongeveer een half uurtje is alles klaar en wachten we tot de bel gaat.
Heel lang moeten we niet wachten want bijna meteen horen we de bel ringkelen.

Ik stap naar de deur en wanneer ik hem open zie ik die lach die ik de laatste week heb moeten missen. Maar ik kan niet klagen. Ik ga gewoon op tour! Ik trek mn boyfriend in mijn armen en geef hem de dikste knuffel ooit!
*kuch*kuch* hoor ik van achter Niall.
Ik zie er 7 grijnsende jongens staan.  "Wij zijn er ook nog." Hoor ik Harry al lachend zeggen. Ik laat Niall los en geef de andere jongens ook een knuffel. Als laatste komt Luke. "Ga je nu bijna je move maken bij Louise?" Fluister ik in zijn oor net voor ik hem loslaat. "Hoe kan ik nu iets doen als ik juist voor 6 maanden op tour. Ik kan er niet voor haar zijn nu. Sorry."
"Dat begrijp ik maar laat het contact met haar niet los!" "Zal ik niet doen."

"Kom op jongens! En 2 mooie dames. We moeten naar het vliegveld!" Roept Liam enthousiast. Iedereen is best enthousiast zo te zien. Behalve Louise. Ze is echt stil en ik hoop dat ze het zal halen deze 6 maanden. Ik hoop nog het meest dat Luke haar niet zal laten vallen.

Wanneer we aankomen op het vliegveld gaan we eerst allemaal samen iets drinken. We bespreken alle landen waar we naartoe gaan en wat er allemaal te zien is. Maar wat opvalt is dat Louise super stil is. Dat is niet normaal en al zeker niet voor Louise. "Misschien moeten we over iets anders praten ik bedoel, iets waar Louise over kan meepraten?" Stel ik voor waarop Louise bijna meteen antwoord: "Nee nee het is oke praat maar verder!" Maar in haar ogen zie ik dat ze het echt niet leuk vindt dat we allemaal vertrekken.

Louise POV
"Nee nee het is oke praat maar verder!" Zeg ik zo overtuigd mogelijk. Eerlijk gezegd vind ik dit totaal niet leuk. Het is best moeilijk dat iedereen tegelijk weggaat. Ik bedoel dat Eline weggaat is al super erg maar nu ik een band heb met Luke is het nog moeilijker. De vriendschap met de andere jongens maakt het er ook niet makkelijker op. Pff waarom is dit zo moeilijk.

Terwijl de andere bezig zijn met praten over de tour besluit ik maar even mijn twitter te checken. Vanaf dat ik inlog zie ik meteen dat ik 1000 meer volgers heb. Wacht wat? Ik zie verschillende meldingen als *@Luke5SOS is van mij bitch* en *waarom zou @Luke5SOS iets met haar willen. Ze is super lelijk!*
Wat heeft dit nu weer te betekenen? Als ik verder scroll zie ik foto's van ik en Luke hand in hand lopen toen hij me in het aquapark naar binnen trok. Maar dat betekend toch helemaal niet dat ik en Luke een stel zijn!  Ahja ik zal het maar negeren zeker.

"Het is tijd om te gaan jongens! En meisje." Zegt Niall met een knipoog naar Eline. Pff dus het is zover. Ze gaan in de rij staan en na amper 10 minuten is het hun beurt. De jongens van 1D en Eline zetten hun koffers op de band naar Amerika en de jongens van 5sos zet ze op die naar Azië. Al snel zijn alle koffers uit zicht en is het dus tijd om naar de gate te gaan. Maar daar kan ik niet mee naartoe dus moeten we nu al afscheid nemen.

Eerst ga ik naar Calum en nu al branden de tranen in mn ogen. "Ik ga je missen Cal." "Ik jou ook Lou" "Lou?"zeg ik lachend. "Ja dat is je nieuwe bijnaam!" Ik lach lichtjes en geef hem een knuffel.

Ondertussen heb ik al afscheid genomen van iedereen behalve van Eline en Luke. Eerst ga ik naar Eline omdat ik zie dat Luke druk in gesprek is met Niall.
Vanaf dat ik me naar Eline richt kan ik de tranen niet meer binnenhouden. Ik laat de druppels over mijn wangen lopen en trek haar in de dikste knuffel ooit.
"Ik ga je zo missen!" Schreeuw ik net niet te hard. "Ik jou ook meid! We gaan skypen bellen alles zolang je mij maar niet vergeet!" De tranen stromen nu als gekken uit mn ogen.
"Hoe zou ik jou nu kunnen vergeten! Ik zie je graag meid!"
"Ik jou ook babe. Ga nu maar naar Luke." Fluisterd ze me nog toe.

Ik laat Eline los en loop naar Luke die ondertussen gestopt is met praten. Hij kijkt me aan met kleine tranen die gevormd worden in zijn ogen. Ondertussen zijn bij mij de tranen er nog steeds uit aan het stromen.

Als ik bij Luke aankom trekt jij me meteen in zijn armen. "Louise" fluisterd hij in mn oor. "Luke." Fluister ik terug. "Ik ga je echt missen babe" "ik jou ook Lukey." Voor de rest staan we gewoon stil in elkaars armen.
"Uuhm ik wil het moment niet verpesten maar we moeten echt gaan Luke." Hoor ik Ashton zeggen. Ik kijk nog één keer in zijn ogen en laat hem dan los.
Ze zwaaien me allemaal nog eens uit en lopen dan door. Bijna meteen daarna krijg ik een sms.

From: Lukey😍
Ik ga je missen! We skypen zo snel mogelijk babe!
Xx Luke

+~+~+~+~

Aaaw hoe schattig!
Oke dus sorry maar we hebben het niet gehaald voor 8.22u 😔
Sorry maar dus nog eens gelukkige verjaardag 1D!! 5 jaar 😱
Ik (Louise) ben bijna jarig!😍 het voelt zo goed om zo dicht bij 1D jarig te zijn!
Dus dit waren de updates voor vandaag maar waarschijnlijk komen er morgen nog extra bij! Nu is alles nog leuk in hun leventjes behalve dat Louise Lukey en Eline natuurlijk moet missen maar voorderest is alles oke! Maar wees gerust het drama komt eraan!😍

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu