One Direction staat al op hen te wachten in dezelfde ruimte als daarnet. Als ze zien dat Louise en Eline binnenkomen krijgen ze allevier spontaan een glimlach op hun gezicht. "We zeiden toch dat we nog met jullie wouden praten" grijnst Louis als hij de nog steeds verwonderde blikken van de meisjes ziet.
Eline krijgt plots een telefoon. Ze kijkt naar het scherm en ziet dat het haar mama is. Ze neemt op:
(E=Eline M= mama😂)
E: "Hallo, mama?"
M: "Hallo Eline, ik sta hier nu al een uur te wachten aan de Quick maar ik zie je niet waar ben je nu? Ik ben doodongerust!"
'Ow vergeten te zeggen' denkt Eline.
E: "Sorry mama! Ik was het totaal vergeten te zeggen! Ik ben hier nu backstage me DE ONE DIRECTION! Kun je dat geloven?!"
Natuurlijk gelooft haar mama haar totaal niet. Dus besluit Eline haar telefoon aan Hazza te geven.
1D: "Hallo mevrouw! Wij zijn One Direction! Geen zorgen, uw dochter en haar vriendin zijn beide bij ons!"
M: 'niet te geloven' "Uuhm jongens oke bedankt! En zorg dat ze niet te laat thuis zijn!"
1D: " Haha! Neenee mevrouw, maakt u maar geen zorgen! Ze staan binnen een uurtje bij u aan de Quick!"De jongens geven de gsm terug aan Eline.
E: "Tot over een uurtje mama!"
M: *trekt een raar gezicht* "Tot seffes Eline! Wees voorzichtig!"
E: "Doe ik! Daag!""Zo waar waren we" zegt Niall om de rare stilte te doorbreken. " Jullie waren bezig over hoe leuk jullie ons vinden en dat jullie nog eens willen afspreken?" Lacht Louise met Nialls droge opmerking.
Het gesprek begint weer en ze praten en praten. De tijd gaat zo snel dat ze bijna vergeten waren dat Eline en Louise nog weg moesten! Juist op tijd kijken ze naar de klok en beseften ze dat ze echt door moesten gaan.
"We moeten echt door" zegt Louise, "Anders wordt mn mama nog ongerust" vult Eline aan.
"Het is grappig hoe jullie elkaar precies weten aan te vullen" lacht Louis. Iedereen begint te lachen door zijn droge opmerking die eigenlijk wel waar is. Maar als snel kijken de meisjes weer sip en knikken de jongens dat ze gelijk hebben.
De jongens zeiden nog snel: "Wat is jullie gsmnummer?" Eline en Louise geven hun nummer en nemen afscheid door alle jongens een knuffel te geven.
Als ze naar buiten gaan kijken ze sip.
"Ze waren zo lief!" Schreewde Eline uit. Louise was het eens: "Inderdaad! Ze waren gewoon super!"Samen liepen ze naar de Quick. Wanneer ze aankomen en Eline haar mama ziet lopen ze er als gekken naartoe. Ze beginnen te vertellen hoe lief, leuk, grappig de jongens waren en krijgen tranen in hun ogen!
"Ik wou dat ik de tijd kon terugspoelen" zei Louise, waar Eline op knikte en zei: "Ja! Onze droom is eindelijk uitgekomen! We hebben gewoon gepraat met DE One Direction!"
"Ik kan dit echt niet geloven!" Zucht Louise.
"Meisjes, ik vind het zeer gezellig om erover te praten enzo maar gaan we niet eerst eten?" Lacht de mama van Eline. "Goed idee!" Lachen de meisjes.
Tijdens het eten kan Eline niet stoppen met praten over hoe cute Niall was. Hij is ook Louises favoriet maar ze heeft een iets grotere crush op Luke, van 5sos. Hun fantasie slaat op los als ze beginnen praten over hoe Eline en Niall zowiezo nog een koppel worden.
Ze fantaseren nog wat verder tot Elines mama zegt dat het tijd is om te gaan. Ze stappen in de auto en zingen keiluid mee als Best Song Ever op MNM komt.
------
Hi bitchuuuuzzz😂😘
Oke dus de fantasie slaat op los😏
Of is het geen fantasie hmmmm you never know what will happen...
Dus komt er een lovestory tussen iemand van 1D en de meisjes of toch niet?
Zullen ze 5sos ontmoeten en gebeurt er daar iets?😏
Vote en Reageer😍
Xx Louise en Eline
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...