Suprise...

34 4 0
                                    

Eline POV
Wanneer we ongeveer een half uur op de kamer zitten beginnen we ons te vervelen. Het was supermooi weer dus het zou echt stom zijn om naar de cinema te gaan. Dus besloten we om naar de wellness te gaan. Een lekkere schuimmassage kan altijd deugt doen.

Na een half uurtje gemasseerd worden, door best wel knappe jongens, waren ze klaar en voelde onze huid babyzacht aan.
Onze ouders stuurden ons een bericht dat ze onderweg waren naar Brussel voor THE PARTYYYY!
Ondertussen gaan we nog eventjes naar de stad met de bus, want ik moet echt iets mooi hebben om aan te doen vanavond.

Niall POV
Ik snap er echt niets meer van. De jongens zijn iets aan het uitspoken en ik wil weten wat.
We zitten nu al bijna 4u op het vliegtuig en ze hebben nog altijd niet gezegd waar we naartoe gaan en het begint wel een beetje op m'n zenuwen te werken.

"Nog een paar uurtjes Nialler, en dan weet je waar we naartoe gaan." Zegt Louis. "Het begint me echt te irriteren Louis. Zeg het nu gewoon!" Hij begint te grijnzen en schud zijn hoofd.
"Sorry maat, maar ik kan echt niets zeggen."

Louise POV
Wanneer we de winkelstraten aflopen en bijna iedere kledingwinkel binnengaan om iets leuks te vinden voor Eline, zie ik plots een prachtig kleedje. Het hangt in de etalage van een boetiekje en ik toon het aan Eline, die er meteen helemaal weg van is.

We gaan naar binnen en vragen direct naar het kleedje. Terwijl we wachten tot er een paskamer vrij komt, komt er plots een vrouw naar ons toe. Ze werkt hier veronderstel ik en lees haar naam, Kate, op haar naamkaart af. Ze zegt daar we haar even moet volgen zodat we niet hoeven te wachten.

De vrouw leidt ons tot bij een groot rood gordijn.
De vrouw doet het gordijn en we zien een grote paskamer, met een rode loper, die waarschijnlijk als catwalk dient.

"Zo dan laat ik jullie hier even bezig. Dan hoeven jullie daar niet zo lang te wachten." Zegt Kate met een knipoog. "Wow dit is geweldig dankje" zegt Eline met grote ogen.

Wanneer Eline het kleed aan heeft en de paskamer uitkomt begint ze meteen te stralen.
"Dat kleedje staat je echt geweldig!" Zeg ik terwijl m'n mond in een reflex open valt. "Haha dankje bae!" Lacht ze al blozend. "Ik vind het kleed sexy maar toch niet overdreven, perfect voor het feest!" Ga ik nog verder.
"Nou dan ga ik het meenemen denkik." Ze begint te glimlachen als een gek. Het is echt het perfecte kleedje voor haar, Niall zal meteen opnieuw voor haar vallen! "Doen zou ik zeggen!" Ik begin te grijnzen.

We kopen het kleed en bedanken Kate nog eens voor de paskamer. Wanneer we uit de winkel komen kijken we op de klok, die vanboven op de kerktoren staat, en zien we dat we al een uur in de stad rondlopen.
"Zullen we onze ouders even bellen om te vragen waar ze al zijn?" Vraagt Eline aan mij.
"Ja ik denk dat dat een goed idee is."
We besluiten dat ik eerst m'n moeder opbel.

"Hey mams waar zijn jullie al ongeveer?" Vraag ik wanneer mijn mama haar standaard begroeting gezegt heeft.
"We rijden nu juist langs het Atomium." Antwoord ze droog.
"Oke dan gaan we nu onze bus naar het hotel pakken."
"Oh? Waar zijn jullie dan?" Vraagt ze verbaast.
"We waren even in de stad, Eline wou nog iets leuks hebben."
"Oh oke we zullen wachten bij het hotel."
"Oke dan zien we je daar!" Zeg ik overenthousiast. M'n mama is dat al gewoon dus besluit ze het te negeren.
"Tot straks Louise."
"Tot straks mams!"
Ik leg af en we wandelen samen naar de bushalte.

Eline POV
We hadden geluk, want toen we bij de bushalte aankwamen stond de bus juist klaar. We moesten maar vijf minuten op de bus zitten, dus dat is niet zo erg.

Wanneer we aankomen bij het hotel zagen we onze ouders al staan. Ik vloog hen direct in de armen. Louise gaf een simpele knuffel aangezien zij haar mama niet zo lang geleden pas gezien had. Dat is het nadeel van de wereld rondreizen met je beroemde vriendje.

Natuurlijk waren onze ouders ook benieuwd wat we gingen aandoen, dus namen we ze mee naar onze kamer en gingen we meteen onze kleren aandoen.

We besluiten om onze kleren aan te houden aangezien het nog maar een halfuurtje is.
Na een paar minuten bijpraten vertrekken we naar het vliegveld om Nialler en derest op te halen, en ik ben best nerveus.

"Ik wil zo graag zien hoe Niall zal reageren!" Zeg ik zenuwachtig terwijl we wachten op de jongens.
"Calm down girl! Dat komt wel goed!" Louises geruststellig helpt wel een beetje. Maar ik blijf nerveus.
Op het scherm staat dat het vliegtuig juist geland is dus ze zullen zo wel verschijnen.

Enkele minuten later zien we Luke zijn blonde haren boven het volk uitsteken, best handig als je boven de meter 90 bent. Luke liep natuurlijk meteen op Louise af en daarna kwamen de andere.

Niall kwam als voorlaatste, voor Harry, in zicht, en zijn uitdrukking was geweldig toen hij me zag! Ik storm direct op hem af en geef hem een hele dikke knuffel. "Suprise!" Zeg ik wanneer ik me losmaak uit zijn warme omhelsing. "Dus je wist wel waar ze me naar toe brachten?" Zegt hij grijnsend.
"Ja sorry daarvoor." Ik kijk naar beneden, bang dat hij boos zal zijn. "Dat is niks! Zolang ik bij jou kan zijn is het goed." Verzekerd hij mij schattig, ik heb hem zo gemist!

"Oke jongens, zullen we gaan?" Zeg ik wanneer iedereen begroet was.

We vertrokken met z'n allen naar het park waar iedereen al stond te wachten.  Net voor we er waren hield ik Niall tegen en zei: "Wij gaan hier even blijven staan." Hij kijkt me even verward aan maar die blik verdween toen hij lichtjes zag aanschieten, dus hij keek weer voor zich.
"Wow." hij kijkt me verwondert aan "Heb jij dit allemaal gedaan?" Ik begin te glimlachen "Ja maar wel met de hulp van Louise en een paar vrienden van ons." Zeg ik en dan heeft Niall het eindelijk door. "Hey er was helemaal geen bruiloft hé?" Vraagt hij nieuwschierig. Nu begin ik natuurlijk nerveus te worden.
"Nee die was er niet. Sorry dat ik daarover gelogen heb Niall maar ik moest een smoesje verzinnen want ik kon moeilijk zeggen dat het voor een verassingsfeest was want dan was het geen verassing meer. Echt sorry." Zeg ik vlug en een beetje bang voor zijn reactie. Niall merkt dit en stelt me meteen gerust. "Hey schat je hoeft je niet te verontschuldigen ik ben niet boos op je. Jij hebt dit hier allemaal voor mij geregeld, dat is wel een leugentje waard hoor!" Hij lacht en trekt me dichterbij. Hij fluisterd nog een 'ik hou van je' voor z'n lippen de mijne raken. Het gevoel dat ik zo hard gemist heb is eindelijk terug bij mij. Ik ben echt opgelucht.

Nu kon het feest natuurlijk echt beginnen! Er begonnen meer gasten toe te komen en iedereen was best onder de indruk van de versiering.

"Hey schat, je ziet er prachtig uit, by the way." Zegt Niall met een knipoog, waarom is hij zo schattig?!
"Dankje babe." Ik bloos, natuurlijk. Waarom moet ik altijd blozen?!

Na een uurtje dansen en lachen gingen we de taart halen. Het was een golf taart (een taart die temaken heeft met golf) want zoals iedereen wel weet is Niall dol op golven.

Louise POV
Het feestje is echt geweldig! Nu zitten we met z'n allen aan tafel om taart te eten.

Luke zit naast mij en trekt na een tijdje praten met calum weer m'n aandacht.
"Louise, uuh... Ik moet je iets vertellen." Zegt hij serieus en de zenuwen lopen op, bij mij, maar ook bij hem. Maar net wanneer hij verder wil gaan wordt hij onderbroken door lawaai bij de ingang.

Iedereen draait zich om en we zien dat de bodyguarts iemand tegen proberen te houden. Wanneer we zien wie het is, worden onze ogen groot...
Madison...

~~~
Hii!
Weer een stukje erbij, een beetje ontspanning bij een dag als 1 september ;)

Nou wat doet Madison op het feest? Hoe reageert Niall erop, en hoe reageert Eline daarop? Gaat Luke het nog zeggen tegen Louise?

Blijf lezen en je weet het!
XxEline&Louise

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu