Afspraakje en 5sos ontmoeten

32 3 0
                                    

Hiii!
Oke het is een heeeeel belangrijke dag vandaag!
One direction bestaat gewoon al 5 jaar!!!!! Daarom willen wij ook een beetje actie ondernemen! Daarom wordt er vandaag dus extra geupdate!! Er zullen leuke dingen gebeuren en wat minder leuke! Ik hoop dat jullie het apprecieren😏
Als dat zo is vote ajb🙏 we houden ervan als er reads bijkomen! Reageer ook alsje vindt dat er iets beter kan! Dankj😏
En nu lezen!😂

Louise POV
Ik en Luke hebben vandaag afgesproken. Na dat afspraakje van woensdag hebben ik en Luke niets anders gedaan dan smsen. En hij wou nog eens afspreken!

Hij komt me om 12u ophalen. Eerst gaan we in een gezellig restaurantje eten en dan gaan we naar een aquapark!

Het is nu 10u en ik twijfel nog steeds over wat ik ga aandoen! Iets cute maar niet te. Of juist wel? Ik weet het niet dus stuur ik maar een berichtje naar Eline. Zij heeft verstand voor dit soort dingen!
To: Internetbestie Eline😍
Hii babe! Ik heb een zeeeeer dringende vraag! Je weet dat ik heb afgesproken met Luke vandaag? Wel ik weet dus echt niet wat ik moet aandoen! Jij kent mn kledingskast beter dan ik dus help!!
Xx Louise
Bijna meteen krijg ik een berichtje terug.
From: Internetbestie Eline😍
Meid toch! Al dat gestress is voor niets nodig! En misschien dat groen/blauw shortje dat we donderdag gekocht hebben? Samen met dat leuke witte hemdje van je! Doe er nog een leuk riempje bij en je outfit is af!
Succes met Luke hé!
Xx Eline

Wow! Ze weet echt altijd wat aan te doen!
Ik doe mn shortje aan en doe het hemdje erboven. Ik neem een leuk wit riempje met een strikje erop. (Outfit in media)

Als ik klaar ben met mn haar en make-up is het precies 10 voor 12! Van een perfecte timing gesproken!

Om precies 12u gaat de bel. Ik pak mn tas met zwemkledij en ga naar de deur.

"Hii Lukey!" Zeg ik enthousiast waarna ik hem in een knuffel trek. Hij lacht.
"Wow! Je hebt er echt zin in hé!"
"Duuhn! Alles is beter dan vervelen."
Oke dat kwam er slechter uit dan verwacht.
"Oh." Antwoord hij licht gekwetst. Shit soms ben ik echt dom!
"Nee ik bedoelde het niet zo. Ik bedoel je spreekt niet elke dag af met een wereldberoemde vriend van je."
"Ooh ik dacht al. Haha!" Antwoord hij alweer heel wat vrolijker.

Luke POV
"Ooh ik dacht al. Haha!" Zeg ik nep vrolijk. Ziet ze me echt alleen als wereldberoemde vriend? Ahja misschien had ik het moeten weten. Wie wilt er nu een celebrity daten. Eline. Ja maar dat is anders. Toch?
Ik zal er maar gewoon niet aan denken en er een leuke dag van maken.

"Je ziet er prachtig uit, by the way." Zeg  ik met een knipoog. Ze bloost. Damn ze is schattig als ze dat doet.
"Dankje." Zegt ze stil.
"Laten we gaan."
Ik pak haar hand en leidt haar in de taxi die ik regelde.

Ik heb een gezellig restaurantje gereserveerd. Nu nog hopen dat ze het leuk vindt.

Louise POV
Hij noemde me prachtig. Luke Hemmings noemde prachtig!
Ookal ziet hij er echt happy uit. Hij doet een beetje anders maar ik denk dat ik er niet te veel aandacht aan moet besteden. Ik denk het vast gewoon.

We stappen uit en ik zie een leuk restaurantje voor me.
"Tafel voor 2? Ik heb gereserveerd." Zegt Luke tegen een serveerster die zo duidelijk met hem probeerd te flirten. Maar Luke merkt het blijkbaar niet echt.
"Onder welke naam?" Vraagt ze terwijl ze overdreven met haar ogen knippert.
"Hemmings. Luke Hemmings" zegt hij met een overdreven lage stem. Ik moet lachen om zijn belachlijkheid. Maar de serveerster lijkt er iets minder prettig te vinden. Jammer voor haar.

Ze leidt ons naar de tafel en zegt dat ze straks terugkomt om te vragen wat we willen drinken.
"Wat voor een barbie was dat seg." Zegt Luke droog.
"Ik heb geen idee." Antwoord ik al even droog waarna we allebei in de lach schieten.

"Nou uuh hoe gaat het met de voorbereiding van de tour?" Ik weet het een redelijk cliché vraag maar ik probeer gewoon het gesprek te beginnen.

"Geweldig!" Ik vind het echt leuk hoe enthousiast hij altijd is! "We hebben de setlist ook al. Nu moeten we gewoon nog wat repeteren enzo. Het wordt echt geweldig!"
"Dat kan ik geloven! Eline heeft zoveel geluk dat ze meekan op een tour naar Amerika enzo! Ik bedoel dat is toch geweldig?!"
Ik ben zo jaloers op haar! Maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen. Dat komt veel te opdringerig over.
"Ja het is best wel cool. Zijn er landen waar jij eingelijk naartoe zou willen? Ik bedoel iedereen heeft toch zo een droom om naar een bepaald land te gaan toch?" Vraagt hij... Nieuwschierig? Oke whatever haha.
"Natuurlijk! Ik heb best wel wat landen die ik wil zien. Maar ik wil sowieso eens naar Australië" Hij begint als een gek te grijnzen "en dat is niet alleen omdat 5sos daar woont maar het lijkt gewoon een leuk land."

"Wat zouden jullie drinken?" Horen we een veel te hoog stemmetje zeggen.
Serieus? Luke was net bezig over alles wat ik zeker moet zien in Australië. Moest ze nu echt op dit moment komen?
We bestellen ons drinken en eten gaan verder met vertellen over wat we allemaal willen doen met ons leven.

-----

Hii peeps!
5 jaar kun je het geloven?!
Oke dus dit is deel 1 van de vele updates die nog volgen!
Lezen maar!

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu