I love you, wherever you are

25 4 0
                                    

~I wish I was beside you~
Eline POV

Ik kijk nog eens achter mij en geef Niall een luchtkusje. Wanneer ik door de gate loop lach ik maar ik voel me ook best wel schuldig dat ik moet liegen tegen hem maar het is het allemaal waard. Als ik het vliegtuig inga moet ik mijn ticket laten zien om te kijken waar ik moet gaan zitten. Natuurlijk moest Luke weer speciaal doen en mij een 1ste klasse ticket geven. Opweg naar het kleine Belgenlandje kan ik niet stoppen met denken over hoe Niall het gaat vinden en hoe hij gaat reageren. Vooral over hoe hij zal reageren op het feit dat ik eigenlijk heb gelogen, maar, daar moet ik mij geen zorgen om maken toch? Wanneer we gaan landen is er achter mij een meisje die keihard begint te schreeuwen omdat ze bang is en denkt dat we gaan neerstorten. Best irritant maar ja wat doe je eraan? Als we dan eindelijk geland zijn en de piloot een applaus krijgt probeer ik als eerste het vliegtuig uit te gaan. Om dan zo snel mogelijk naar Louise te gaan. Als ik mijn koffers heb, loop ik door en zie dat mijn ouders en louise een bordje vasthadden met 'onze mooie dochter/internetvriendin' erop, ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Louise en ik lopen direct naar elkaar toe en geven een dikke knuffel, daarna geef ik mijn ouders ook een knuffel en een kus op hun wang.

Op weg naar het hotel in Brussel waar Louise en ik gaan logeren hebben we veel bijgepraat, wat echt wel nodig was! Toen we aankwamen bij het hotel gingen onze ouders parking zoeken terwijl wij ons al gingen onchecken. 'En hoe reageerde Niall eigenlijk?' Vroeg Louise opeens aan mij. 'Ohw shit ik moet hem nog een bericht sturen! En uuh tja hij was best sip, hij wou niet dat ik weg ging maar gelukkig heeft hij me toch laten gaan haha' antwoord ik terwijl ik een sms naar Niall aan het sturen ben. 'Hey misschien kan ik proberen Luke te skypen want hij is toch nog bij One Direction niet?' Zei Louise opeens, tuurlijk denkt ze weer aan Luke, haha. "Omg dat is een geweldig idee Louise!' Zei ik blij.'Ik zit vol goede ideeën duuh' grapte ze. Die meid is echt ongelooflijk.

"Ik heb je echt zo hard gemist!" Zeg ik nadat we afscheid hebben genomen van m'n ouders. Louise begint te glimlachen en trekt me naar haar toe. "Ik jou ook hoor babe!" Zegt ze terwijl ze me bijna doodknuffelt. Letterlijk. "Geen. Adem." Zeg ik lachend. Ze lacht ook en antwoord stilletjes "sorry." terwijl ze me grijnsend aankijkt. "Nou gaan we de jongens skypen?" Stelt ik na een comfortabele stilte voor. "Jep, moet ik Luke bellen op skype?" Vraagt ze met een lichte glinstering in haar ogen bij het zeggen van zijn naam. Cute. "We kunnen ook Niall bellen?" Antwoord ik terwijl ik zorg dat m'n haar er wat deftiger bij zit. "We bellen dus Luke." Zegt ze comanderend met een kleine glimlach er achter. Ik moet lachen en zeg: "Oke, oke, comandeur. Je bent echt zo verliefd op hem. Het is gewoon een wonder dat jullie nog geen koppel zijn." Terwijl ik nog een laatste keer in de spiegel kijk zie ik haar blozen. "Ik wou dat het zo was." Mompelt ze, denket dat ik het niet gehoord heb, dus wel. Maar ik wil haar niet verder doen beschaamd zijn dus besluit het te negeren. "Ik ben aan het bellen!" Roept ze enthousiast terwijl ik de skype foto van Luke op het scherm zie komen. "Geez, calm down." Lach ik.

Een paar seconden later komen de gezichten van Luke en Niall in beeld. Ik verschiet eerst wel dat Niall er al meteen bij zit. "Ja ik heb Niall meteen geropen toen ik Louise zag bellen." Zegt Luke waardoor mijn gedachten meteen beantwoord zijn. "Hey babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy" is het eerste wat Niall zegt waardoor ik best moet lachen. Hij is echt zo raar. Maar dat is nog een reden om nog meer van hem te houden. "Haha hey babe." Antwoord ik.

Al snel zitten we alle 4 in een diepe conversatie met elkaar en voor we het weten is het al 6u bij ons, wat betekend dat het bij hen al best laat is. We zeggen gedag en daarna praten ik en Louise nog over vanalles en nog wat, als het ook al donkerder begint te worden bij ons gaan we slapen. We hebben nog 2 dagen om alles te regelen. Overmorgenavond zorgen de jongens ervoor dat Niall hier is voor zijn feest, vraag me niet hoe maar ze zeiden dat het geregeld ging worden. Wanneer ik in slaap val begin ik meteen te dromen over het feest en hoe perfect het loopt. Nu nog hopen dat het ook echt zo wordt.

Niall POV
Ik mis Eline zo hard, ookal is hte maar 2 dagen tot ze terugkomt. Alle jongens doen echt te geheimzinnig de laatste tijd. Het is best irritant maar ik let er niet echt op omdat ik te druk bezig ben met voortdurend Eline te smsen. Iedere seconde wordt moeilijker en iedere seconde begin ik meer en meer te hopen dat ze niet in België blijft. Waarom ben ik zo bang dat ze me gaat verlaten? Dat gaat ze toch niet doen. Toch? Nee tuurlijk niet zo is ze niet. I just wish I was beside her...

Heeeey peepz! Sorry dat we een tijdje niet gepubliceert hebben! Excuses excuses excuses...
Oke dus hoe zal Niall reageren denkje? Loopt het feestje volledig goed... Of toch niet? Gaat Luke het nu echt zeggen tegen Louise? Allemaal vragen die zo snel mogelijk beantwoord zullen worden!

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu