Eline POV
De laatste 2 dagen vlogen voorbij en woensdagmorgen komt Louise eindelijk terug naar mijn huis! Ik weet dat het maar 2 dagen waren, maar toch heb ik mn babe gemist!Als ze toekomt trek ik haar in een dikke knuffel. Na ongeveer 5 minuten zijn we uitgeknuffeld en besluiten we om onze kleren uit te zoeken.
"Dit is echt niet goed genoeg, sowieso vindt Luke dit lelijk" blijft Louise maar heel de tijd zeggen met een sip gezicht. "Stop met zo te denken asljeblieft zeg! Je ziet er prachtig uit! Luke vindt dit sowieso geweldig! En dan nog, als hij je kledingstijl niet accepteerd dan is hij het niet waard!" Antwoord ik lichtjes geirriteerd. "Misschien heb je gelijk. Maar het blijft Luke freaking Hemmings!" Lacht ze. "Jaja maar kom nu of laat je Luke Freaking Hemmings op je wachten!" Lach ik terug.Om 22.00u, wanneer Niall voor de deur stond, waaren we natuurlijk beide super zenuwachtig. En geloof me Louise, was nog erger dan daarnet.
Maar dat was al snel voorbij wanneer hij begon te praten.
"Hey meisjes, oke dus ik heb nog een vriend mee genomen zoals ik al gezegt had, Louise dit is Luke en hij zal jou date zijn vanavond!"
Louise haar ogen werden groot.Louise POV
Mn ogen werden groot! Luke Hemmings staat gewoon voor mij!!
"Omg Omg jij bent Luke Hemmings, oke uuhm rustig blijven."
"Sorry dat ze zo zenuwachtig is, je bent haar favo van 5sos" red Eline me, god I love that girl!
Op de een of andere manier deed Luke niets anders dan gewoon staren, dat maakte me alleen maar zenuwachtiger.
"Uuuhm Luke zeg je nog iets?" Vraagt Niall terwijl hij zijn handen voor Lukes ogen zwaait.
"Ow uuhm sorry, je bent gewoon erg mooi, uuhm ik ben Luke, nice to meet you." Zegt hij... Zenuwachtig?
"Hi, ik ben Louise, nice to meet you to." Zeg ik zo rustig mogelijk terwijl ik als een gek aan het blozen was.
"Ik denk dat er hier iets aan het gebeuren is" zei Niall om de stilte te doorbreken.
Nu bloos ik nog meer! Dankj hoor Horan!
"Maar nu moeten we echt door of ander komen we nog te laat!"Luke POV
Omg ze is zo mooi! Ik kan gewoon niet stoppen met staren. Dit is niet normaal. Anders ben ik altijd cool in de buurt van meisjes en nu weet ik niet wat te zeggen!
"Ik denk dat er hier iets aan het gebeuren is" zegt Niall. Gosh seriously Niall! Nu moet ik blozen! Ok ok Luke stay cool.We gaan allemaal samen naar de auto. Niall reed ons naar de mysterieuze plaats. Hij wou zelfs mij niet zeggen waar we heen gingen!
Na een rit van ongeveer 30 minuten zegt Nialler dat we er zijn.
Het is een kermis! Dit is geweldig. Ik weet wat jullie denken. Luke Hemmings houdt van de kermis? Wel uuhm duuuh! Het is zo romantisch en ik ga er de beste date ooit van maken! Speciaal voor Louise!
"Wacht maar, dit is niet het enige. Straks gaan we nog ergens eten waar er echt hemels eten is. Daarna gaan we nog naar de cinema en the girls mogen de film kiezen."
"Yeeeeeyyy" roepen Eline en Louise op hetzelfde moment en geven elkaar een highfive.
Damn wat is Louise cute.Niall POV
"Vinden jullie dat goed? Of heb je liever iets anders?" Vraag ik wat nerveus.
"Nee dit is perfect! Zegt Eline" terwijl ze mij aan de hand naar een attractie toe trekt. Als we in de rij staan voor de ondertussen al 3e attractie zijn Luke en Louise druk aan het praten dus richt ik me naar Eline.
"Dit is echt geweldig!" Gilt ze. Ik lach om haar cuteness. "Haha vind je?" "Ja! Echt dankje Niall!" Ze geeft me een kusje op mn wang. Damn waarom bloos ik nu! Niall Horan bloost nooit! Oke zeg iets cool. "Een kusje op de mond mag ook hoor." Grijns ik. Wacht was dat te snel?
Eline begon te lachen. "Haha waarom niet" grijnsde ze terug.
Wacht wat? Voor ik het weet voel ik haar zachte lippen op de mijne. En veel te snel waren ze er weer af.
"Oohn! Jullie zijn zo cute!" Lacht Louise.------
Hii peeps!
Duus eline en Niall huh?😏
Vote en reageer😍
XxLouise en Eline
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...