Suprises and even more suprises

36 3 0
                                    

~Sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back togheter~

Eline POV
Wat is dit? Louise deed de laatste dagen ook al best raar. Ik dacht dat Niall in Azië zat? Allemaal vragen gaan door mijn gedachten totdat ik de melodieën van mijn favoriete liedje van One Direction hoor.

Forget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two

If you could spare an hour or so
We'll go for lunch down by the river
We can really talk it through

And being here without you
Is like I'm waking up to

Only half a blue sky
Kinda there- but not quite
I'm walking 'round with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man- at best
With half an arrow in my chest
'cause I miss everything we do
I'm half a heart without you
Half a heart without you
I'm half a heart without you

De stem van Niall klinkt prachtig in de stilte van het park. Al snel stromen de tranen over mijn wangen. Waarom zou hij zoveel moeite doen? De vloot is ondertussen aan het stuk land, waar ik nog steeds verbaast sta te kijken, aangekomen.

Niall steekt zijn hand uit terwijl hij hoopvol in mn ogen kijkt. Wanneer ik zijn hand pak, en op de vloot stap, komt er een kleine glimlach over zijn lippen. Dan begint hij te praten:
"Eline, jou laten gaan was de grootste fout die ik ooit had kunnen maken. Ik had je moeten volgen en je dit meteen moeten zeggen. Maar ik durfde niet. Kijk, ik weet echt niet waar ik met mn gedachten zat. Ik voel echt niets voor Madison. Ik heb haar al gezegd dat ik haar nooit meer hoef te zien. Ze heeft het beste meisje ooit van me weggetrokken. Dat vergeef ik haar nooit. Ik weet niet of jij me zou kunnen vergeven maar ik wil er echt alles aan doen. Ik zie je echt doodgraag en ik weet niet wat ik zonder je zou moeten! Alsjeblieft geef me nog een kans." Zegt hij terwijl de tranen uit zijn ogen stromen en hij naar beneden kijkt. "Niall kijk me aan." Wow dit was het eerste wat ik gezegd heb tegen hem in 10 dagen. Ik kijk recht in zijn ogen en ik zie dat hij alles wat hij net zij meende. Dus twijfel ik geen seconde langer en plaats mijn lippen op de zijne. Eerst verschiet hij wat van mn actie, maar al snel kust hij me terug. Dan hoor ik iets. Wacht hoor ik nu geklap. Ik maak mn lippen los van de zijne en kijk in de richting waar het geluid vandaan komt.

Daar zie ik ze staan. Mijn beste vrienden, de jongens van 5sos, 1D en Louise, allemaal all klappend en juichend. Hoe in godsnaam had ik niets gemerkt?! Ik begin te lachen terwijl ik nog steeds in Nialls armen sta. Hij geeft een kusje op mn haar en ik bloos, waarna ik me weer op onze vrienden richt. "You sneaky bastards!" Lach ik. "Sorry!" Zeggen ze tesamen terwijl ze hun best doen om serieus te blijven. "Maar ik hou van jullie!" Roep ik ze toe. "Meer dan van mij?" Zegt Niall grijnsend. "Ja." Zeg ik serieus wat hem wat sip doet kijken. Ik druk mn lippen kort op dezijne en zeg dan: "Tuurlijk niet." Daar is zijn mooie glimlach weer. Damn wat is hij cute! Eindelijk heb ik die glimlach terug na hem 10 dagen te moeten missen. En ik ben blijer dan ooit.

Niall POV
Wow. Die reactie kon gewoon niet beter zijn! Ik ben er nog steeds niet goed van.
Nu zijn we samen met zn allen gaan eten in een gezellig restaurantje. Maar eigenlijk zou ik nu Liam heel graag willen bedanken. "Ik moet even naar het toilet." Zegt Liam droog. Perfecte timing! Niet dat hij naar het toilet gaat maar... Oke je weet wat ik bedoel. "Uuhm ik ook." Zeg ik snel en loop achter Liam aan.

"Hey bro wacht!" Liam draait zich om en kijkt me verward aan. "Ik dacht dat samen naar de wc gaan iets voor meisjes was?" Zegt hij lachend. Heel grappig Liam, heel grappig. "Ha. Ha. Nee ik wou gewoon iets zeggen." Hij geeft me een rare blij. "Uuhm oké?" Zegt hij onzeker. "Ik wou je gewoon bedanken voor alles. Je hebt me echt geholpen in die hele Eline situatie en daar ben ik je echt dankbaar voor. Je bent een geweldige vriend en een geweldige daddy. Echt dankje." Zijn onzekere blik is nu wel weg. "Maar Nialler je weet dat ik je niet graag ongelukkig zie! Ik zou altijd alles doen om je te zien lachen! Ik ben echt blij dat het weer goed zit tussen jou en Eline. Ze ziet je echt graag Nialler." Deze jongen is echt te lief. "Dat weet ik en dankje bro. Ik snap best wel waarom ze Niam Horayne zo shippen. We zijn gewoon cute!" Lach ik en niet veel later lacht hij ook. "Kijk uuhm ik moet nu eigenlijk wel echt naar het toilet." Zegt hij ongemakkelijk. "Oh juist ik ga maar weer terug dan." Daarna loop ik terug naar de tafel en loopt Liam in de richting van de wc's. Niam is soooo real. Ik lach bij het gedacht alleen al.

Ik ben zo blij dat alles weer goed is met Eline! Ze is het meisje van mn dromen.
And I would do anything to get her back.

----
Hii peeps! Oke dus de illustraties bij de hoofdstukken worden gemaakt door dinadamiaens dus bedankt daarvoor dina!

Veel Nialine in dit hoofdstuk. Hoe in godsnaam zou Eline daar nu nee kunnen tegen zeggen? Geen idee dus gelukkig heeft ze het niet gedaan! Oke niet zoveel Lulo de laatste tijd maar wees gerust dat komt nog!

Er komen ook binnenkort wat extra personages bij. Misschien niet direct maar ze komen sowieso!
XxEline&Louise

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu