De meisjes nemen elkaars handen en knijpen zo hard als ze eindelijk voor de deur staan! Ze worden naar een kamer gebracht met een paar zeteltjes en heeeeeel veel eten! Na 10 minuten wachten komen de jongens eindelijk binnen! Niall komt als eerste. Eline en Louise beginnen bijna te huilen! Het is gewoon niet te geloven dat hun idool voor hun staat! Daarna volgt Liam en dan komen Louis en Harry ook binnen. Als iedereen er is geven de jongens alle Directioners een knuffel en daarna mag je apart, met je vriendin, naar hun toegaan om foto's te maken en eventjes met ze te praten. Na een paar minuten zijn Eline en Louise eindelijk aan de beurt! Niall, Louis, Liam en Harry beginnen met ze te praten. Ze maken ook wat foto's en hebben het erg leuk voor een tijdje! Opeens zegt Niall op het meest random moment ooit: " Wow, jullie zijn echt wel leuke meisjes!". Louis is het meteen eens: " Vind ik ook!" Al snel mengen Liam en Harry hun ook in het gesprek: "Ik wil echt verder met jullie praten," zegt liam " jammer genoeg gaat dat nu niet, we moeten nog wat foto's maken met de andere fans." De meisjes staan te trillen op hun benen nadat de jongens dit gezegt hadden. 'Ze vinden ons leuk?!' fluistert Louise. 'Ja! Geweldig toch!' fluistert Eline terug. "Misschien moeten jullie gewoon straks achter het concert backstage komen?" Stelt Harry voor. "Jaa dan kunnen we verder praten!" Mompelt Niall met zijn mond vol chips. "Niall, hoeveel moet ik het nog zeggen! Eet je mond leeg voor je iets zegt!" lacht Louis. "Maar dat is inderdaad een goed idee! Ik wil jullie echt beter leren kennen! Doen jullie het?!" " Dat willen wij ook heel graag!!" Roepen Louise en Eline terwijl ze super hard blozen, op hetzelfde moment. "We doen het!" zeggen ze ALWEER op hetzelfde moment. "Dat is best wel eng." Lacht Liam.
Ze praten nog wat verder maar moeten dan weggaan voor de andere meisjes die nog een foto moeten. Daarna wordt er nog een groepsfoto gemaakt en moeten ze terug naar hun plaatsen om het concert te zien! Als ze buiten komen schreeuwen ze het effe uit! Onderweg naar hun vip plaatsen recht voor het podium praten ze over hoe lief ze waren! Ze hebben gewoon een afspraak met DE One Direction!! Ze zitten dan eindelijk op hun plaatsen en wachten tot het eindelijk 8.30u is
De jongens komen na een tijdje vol spanning op het podium en the crowd goes wild! Iedereen begint hun namen te roepen en gillen er op los! De meisjes zwaaien naar Niall en Liam en de jongens zwaaien gewoon terug!! Clouds begint te spelen en Louise en Eline zingen keihard mee. "Dit is echt geweldig!" Gilt Eline. Louise is het meer dan eens " Echt hé!!". Ze zingen alle2 luidkeels me met alle liedjes!
Als Litlle Things beging krijgt Louise vanzelf tranen in haar ogen. Het is niet voor niets haar lievelingsliedje! Niall zijn solo begint en hij kijkt naar Eline en Louise aan. Hij geeft hen een knipoog en zingt verder. De meisjes proberen rustig te blijven (wat heel erg moeilijk is als je idool je juist een knipoog heeft gegeven).
Het concert is geweldig en er hangt een geweldige sfeer! Na 2 uurtjes vol dansen en zingen komt het concert tot een einde. Ze sluiten af met Best Song Ever en nemen afscheid van het Belgische publiek!
Eline en Louise hadden eventjes vergeten dat ze nog backstage gingen tot een bodyguart ze kwam ophalen.
____
Hi peeps😍
Hier is het volgende deeltje! Ze hebben eindelijk de boys ontmoet!
We beloven dat er binnenkort wat liefde bij komt😏
Xx Louise en Eline
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...