~Missing someone is your heart's way of reminding you that you love them.~
Louise POV
Dit keer was Eline eens als eerste wakker, en geloof mij, dat is niet direct de meest leuke ervaring. Ze is nogal heftig, want als ze wilt dat je opstaat, wel ja, dan zorgt ze daar wel voor.Ze heeft eerst ongeveer een halfuur met kussens naar me zitten gooien, ik bleef die altijd maar terug gooien en dat bleek uiteindelijk niet zo een goed idee.
Nog geen halve minuut daarna kwam ze terug naar mij toe. Ze had haar flesje water vast. 'Nee nee alsjeblieft nee' smeek ik in m'n hoofd.
Ze begon te lachen terwijl ze, met een schaar, een gaatje in het dopje maakte.
Niet veel later spuitte ze heel de kamer rond met water, vooral naar mij toe dan, en toen, natuurlijk, begon ik ook te lachen. Deze meid is echt zo ongelooflijk!Ongeveer 5 minuten later ging het weer als normaal:
Ons wassen, aankleden, daarna gaan ontbijten, dan even onze tanden poetsen en uiteindelijk nog eventjes naar het park.Eline POV
Onze vrienden stonden weer al klaar bij het atomium om te komen helpen. Er waren best veel mannen bij dit keer. Die zeiden dan ook meteen dat zij de stoelen en tafels klaar gingen zetten.Onderweg naar het park vraag ik aan Louise of we eerst Niall nog even zouden bellen. Ze stemt in. "Ja misschien is dat een goed idee, want anders denkt hij dat je zijn verjaardag vergeten bent." Zegt ze plagerig. "We doen dat straks dan wel."
Wanneer we daarna aankomen begint iedereen direct met zijn of haar werk.
Al het werk is bijna gedaan nu. We moeten nu alleen nog de duurdere en breekbare dingen ophangen. Terwijl we daar mee bezig zijn zien we de bodyguarts aankomen, het waren er best veel maar ja die zijn ook echt wel nodig!
Niall POV
De jongens (5sos en 1D) en ik zitten in de gameroom, ja ja alweer, wanneer plots m'n telefoon afgaat.
Ik zag de foto van Eline, die ik stiekem getrokken had toen ze sliep, op het scherm verschijnen."Happy Birthday honey!" Riep ze door de telefoon.
"Haha, dankje schat!" Zeg ik met een grote glimlach.
"Je krijgt je cadeau wanneer ik je weer zie!" Gaat ze nog verder.
"Ow oke, en uuuh mag ik al weten wat het cadeau is?" Vraag ik nieuwschierig. "Wel euuhm het is..." Het is eventjes stil aan de andere kant en ik wacht nieuwschierig op het vervolg. "Of nee ik ga het toch niet zeggen haha" ze lacht plagerig. Ik hou zo van die meid!
"Jaja heel grappig maar uh ik moet gaan want de jongens zijn aan het wachten. We gaan blijkbaar met het vliegtuig ergens naar toe maar ik weet niet naar waar, ze doen best geheimzinnig. Ahja haha"
"Owh ik zou het ook niet weten hoor babe"
We nemen afscheid en delen nog een 'bi' en 'love you' en daarna hang ik op.Eline POV
Alles is klaar voor het feest en het is voorlopig nog maar 13.00u . De bodyguarts blijven ter plaatse om te zorgen dat alles in z'n juiste staat blijft terwijl wij nog even in onze hotelkamer uitrusten.
De jongens zouden normaal om 6u toekomen in de luchthaven waar wij ze op wachten. Ik wil Niall zijn gezicht wel zien wanneer hij doorheeft dat ze in België zijn.
Ze gingen er voor zorgen dat hij tijdens de vlucht niets kon horen van de bestemming en dat heel toevallig het schermpje met de bestemming niet werkte, dat is het voordeel van beroemd zijn. Zo een dingen zijn makkelijk te regelen.
Ik mis Niall best wel, ik mis zijn knuffels en kussen, ik mis hem gewoon. Maar ik mag niet klagen natuurlijk, Louise moet haar lover wel heel de tijd missen.Ik hoop dat Luke nog niet van gedacht verandert is en de moed zal hebben om het te zeggen. Louise zal zo blij zijn!
Management had trouwens al gezegd dat hij te lang single geweest is, maar dat was nadat hij mij vertelde over z'n gevoelens. Dus gelukkig doet hij het niet daarvoor. Maar ja één ding is al zeker: He breaks her heart, I break his face!Louise POV
"Ik ga even facetime doen met Luke, goed?" Zeg ik wanneer Eline uit de badkamer komt. "Ja tuurlijk!""Hi babe!" Zegt hij wanneer z'n gezicht op het scherm verschijnt. "Hi Penguin!" Hij lacht schattig, damn hij is gewoon schattig.
"Wie is dat?" Hoor ik Calum op de achtergrond vragen. De jongens van 5sos zitten in een ander deel van het vliegtuig, zodat zij alles nog wat verder konden regelen voor het feest. "Wie denkje." Ashton kijkt Calum aan alsof hij de domste jongen ooit is. Best een grappig zicht eigenlijk.Het is even stil dus ik besluit om die stilte maar te doorbreken: "Dus alles is geregeld?" Luke kijkt terug richting het scherm en glimlacht, daarna zegt hij dat alles in orde is. De conversatie gaat nog verder en Luke verteld over Calum die weer eens van het podium gevallen is en dat ze weer bezig zijn met heel wat nieuwe muziek. Ze hebben ook juist Jet Black Heart gereleased en ik vertel hen hoe ik moest wenen de eerste keer dat ik het hoorde, waardoor alle jongens me uitlachen maar het toch als een compliment zien.
"Ik mis je." Zegt Luke sip. Ik mis hem ook, meer dan ik ooit iemand moest missen, nou behalve m'n papa dan. Ik heb Luke nooit verteld over m'n vader en probeer iedere conversatie over m'n ouders te vermijden. Het is wel eens ter sprake gekomen maar hij heeft voorlopig nog niks gemerkt. Het is natuurlijk niet zo heel speciaal om te zeggen dat je vader gestorven is maar aangezien het nog niet zo lang geleden is voel ik me er nog niet comfortabel bij.
Door al deze gedachten vergeet ik bijna te antwoorden op Luke. "Ik mis jou ook." Zeg ik terwijl ik hem een geforceerde glimlach geef. "Maar we zien elkaar binnen een paar uur weer, ik verlang al!" Gaat hij enthousiast verder. "Haha ik ook! Ik wil zo graag een beroemde Hemmings knuffel!" Hij begint te lachen en beloofd dat ik er één zal krijgen. Al snel voel ik me weer comfortabel
Niet zo veel later moet ik me gaan omkleden dus neem ik afscheid van Luke. Nog 3 uur en we moeten de jongens ophalen van het vliegveld. Nu nog hopen dat alles goed gaat!
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...