~Suprise them once in awhile. Let them know how special they are~
Eline POV
Alles gaat weer goed tussen Niall en mij. Hij is ook bijna jarig en ik heb een geweldig idee waar ik de jongens over moet aanspreken! Louise is er al van op de hoogte. Terwijl Niall aan het douchen is besluit ik om het de jongens te vertellen.Ik vind ze allemaal in de game room, typisch.
"Hey guys, zoals jullie weten is Niall bijna jarig. Ik wil het graag zo speciaal mogelijk maken omdat hij ook zoiets lief voor mij heeft gedaan!" Zeg ik tegen de sukkels van 5sos en 1D. "Helemaal gelijk!" Zeggen ze in koor, best eng eigenlijk. "Ik dacht dus om het in België te doen? In Brussel is er een groot, mooi park met uitzicht op het atomium. Als je dat 's avonds ziet is het echt heel mooi!" Stel ik met volle overtuiging voor "Dan reserveren we dat park, zodat niemand er kan komen op dat moment, en hangen we daar allemaal lichtjes in de bomen. Dat laatste was Louise haar idee." Zeg ik lachend. Natuurlijk reageert Luke meteen: "Wow, Louise haar ideeën zijn echt geweldig!" Die jongen is echt zo verliefd! Meteen stemmen de andere jongens in."Ok dus dit is het plan. Ik ga morgen terug naar België en ga daar alles regelen voor het feest, samen met Louise. Het enige probleem is dat ik een goed excuus moet vinden om tegen Niall te zeggen. Anders ga ik waarschijnlijk niet mogen vertrekken." Zeg ik onzeker. De jongens beginnen te grijnzen en kijken elkaar aan. "Laat dat maar aan ons over." Zeggen ze dan.
We gaan meteen aan de slag. Luke zorgt al voor alle vliegtuigtickets en derest ging al nadenken over wat we tegen Niall zouden zeggen.
Slechts een paar minuten later komt Niall de game room binnen. Het is opeens muisstil.
"Waren jullie over mij bezig?" Vraagt hij nieuwschierig. Hij heeft weer zijn grijns op zijn gezicht. "Uh nee, nou ik vroeg juist aan de jongens wat je zou willen voor je verjaardag, that's it." Zeg ik vlug, gelukkig trapt hij erin. "Nou het enige wat ik wil voor mijn verjaardag is een dikke kus en knuffel van jou!" Zegt hij lief. "Ooh! Zo lief dat je bent! Best boyfriend ever!" Hij begint te lachen en trekt me in een knuffel. "Cuteee!" Zeggen de jongens tegelijk, hoe doen ze dat steeds? Waarschijnlijk op dezelfde manier als Louise en ik. Damn ik mis die meid!"Maar uuhm Niall? Ik moet morgen terug naar België." Zijn blik is direct wat minder happy "Het spijt me echt maar ik moet naar een bruiloft en ik mocht het echt niet missen van mijn ouders. Dus ik neem morgenvroeg het eerste vliegtuig naar huis." Ik haat het om hem zo te zien kijken. Maar het is het waard. "Wat?!" Zegt hij plots luid. Shit. "Sorry Niall, echt waar. Ik wou dat ik hier kon blijven, vooral omdat ik je al 10 dagen heb moeten missen maar het is echt belangrijk voor mn ouders." Zeg ik stil terwijl ik mijn blik strak op de grond richt. "Hey babe." Hij legt zijn vingers onder mijn kin waardoor ik hem recht in de ogen kijk "Ik begrijp het wel. Ik vind het gewoon erg dat ik je nu weer moet gaan missen." Zegt hij zacht. Ik plaats een glimlach op mn lippen. "Hey, het zijn 2 dagen en ik weet dat het je gaat lukken! Ik zal wel nog skypen en smsen met jou oké?" Nu pas besef ik dat de jongens er best ongemakkelijk bij staan. Best grappig eigenlijk. "Oke zolang je het me maar beloofd! Stuur direct als je bent geland en nog één voorwaarde. "Uhm oke welke dan?" Vraag ik nieuwschierig. "Ik mag je naar het vliegveld brengen en meekomen tot je naar de gate moet?" Wat dacht hij nou, dat hij niet mee mocht? "Woow sins wanneer zo bezorgd?" Vraag ik plagerig. Zijn antwoord was gewoon geweldig: "Ik wil jou gewoon niet meer kwijt want dat voelde echt niet goed." Zegt hij lief. "Cuteee" zeggen de jongens, alweer in koor. Dat was het eerste wat ze al gezegd hadden in dit gesprek besef ik plots.
"Ik ga eventjes naar mijn kamer." Zegt Luke plots uit het niets. "Uhm oke? Zie je straks?" Vraagt Michael verward aan Luke. "Jaja als we vertrekken naar het stadion kom ik meteen." Met die woorden gaat hij terug naar zijn hotelkamer.
"Wat zou hij gaan doen denk je?" Vraagt Calum met een rare blik. Die jongen is echt weird. "Waarschijnlijk skypen met Louise want dat doen ze de laatste tijd best wel veel." Antwoord ik lachend. "Denk je dat ze iets hebben?" Vraagt hij nu terwijl iedereen me nieuwschierig aankijkt. "Nee dat denk ik niet maar volgens mij kan het wel nog iets worden tussen die twee." Zeg ik terwijl ze me nog steeds eng aanstaren. "Stop met staren het is eng" zeg ik lachend waarna iedereen weer begint te gamen enzo.Niall POV
Waarom moest ze nu weer vertrekken. Nu moet ik haar weer missen. Het is maar twee dagen zegt ze dan maar dat is al veel te lang! We gaan veel skypen en berichten sturen enzo en dat maakt mij al wat blijer maar toch vind ik het jammer dat ze weer weg moet en dat gewoon voor een bruiloft. (A/N hij zou eens moeten weten haha)"Hey Eline gaan wij nog eventjes wandelen in het bos?" Vraag ik aan het meisje voor me. Ze lacht en knikt overtuigd. We lopen hand in hand door het mooie bos. We praten over vanalles en nog wat. Ik heb haar ook verteld dat ik er echt mee zit dat ik haar weer even niet ga zien. Maar ze heeft me overtuigd dat ik haar niet zo veel ga moeten missen.
Eigenlijk heb ik nog geluk. Luke moet Louise heel de tijd missen. Natuurlijk weet ik dat ze geen koppel zijn maar je ziet dat hij het best moeilijk heeft. Dus ik heb best wel nog geluk!-----
Hii!
Owkee dus supriseparty voor Nialler. Hehe
Dus Lulo wordt het nog iets of?
Volgend hoofdstuk zal Luke iets cute doen/zeggen! Just Saying. (See what I did there.)Owkee biii.
XxLouise&Eline
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...