De Date Deel 3

39 4 0
                                    

Hii
Okej dus zoals jullie zien wordt er weer geupdate!
Sorry dat het zo lang duurde maar ik (Louise) was op reis en Eline had ook geen tijd dus sorry daar voor!
Maar we gaan het goedmaken! We zullen proberen de volgende dagen het een beetje in te halen dus veel lezen dus!
+~+~+~

Luke POV
Het eten was zooo lekker! We hebben een beetje bijgepraat over de tour van 1D en ook over die van 5sos die op komst is! Ik heb er zo veel zin in!
Eline heeft verteld dat ze, als ze de toestemming krijgt, meegaat op tour met One Direction.
Louise haar reactie was natuurlijk super positief en ze was zot blij voor Eline. Maar in haar ogen zag ik dat ze ligtjes jaloers was.
Hmm misschien kan ik daar wat aan doen? Ik zal er eens over nadenken wat ik zou kunnen doen maar daar moet ik nu eventjes niet aan denken!

Na het eten vertrokken we naar de cinema. Eline en Louise mochten kiezen welke film en hun keuze was niet zo slecht.

Louise POV
Ik en Eline waren druk bezig met overleggen welke film we zouden kiezen.
"Ik denk dat 'The Fast And The Furious ~The Last Ride ' de perfecte film zou zijn. Ik wil hem echt al lang zien!" Zeg ik tegen Eline.
"Jep! Die is per-fect, zoals Leeroy het zou zeggen." Grapt Eline.
"Phaha good one!" Lach ik en geef haar een high five.

"Duuuus we hebben het eten, 2 large pop corns en 4 large cola's!" Grijnst Niall.
"Dat gaan we nooit opkrijgen!" Lach ik.
"Heb ik ook gezegd maar ja met Niall weet je nooit!" Lacht Luke. Damn zijn lach is schattig!

"Duuuss hebben jullie een film gekozen?" Vraagt Luke met zijn schattige glimlach op zijn prachtig gezichtje.
Louise focus zo perfect is hij ook weer niet. Oke jowel dus. Act cool Louise act cool.
"Uuuhm ja wat dachten jullie van The Fast And The Furious?"
"Geweldige keus!" Roept Niall, helemaal happy.

We zitten in de zaal te wachten tot de film begint. Het is nog 10 minuten en de zaal is nog steeds helemaal leeg behalve wij die er zitten.
"Ik dacht dat deze film populair was?" Zegt Eline.
"Dat is ie ook. We hebben de zaal gehuurt zodat we geen last hebben van 'geshhht' enzo.
"Whaat! Dat hoefde helemaal niet!" Zeg ik verontwaardigd.
"We doen toch alles voor onze meisjes" zegt Luke.
Ik bloos. Noemde hij mij nu net 'zijn meisje' nee dat heb ik vast verkeerd verstaan.
Niall en Eline zitten naast elkaar, wat betekend dat ik naast Luke zit. Elines hoofd licht op Niall zijn schouder en het is echt super duper schattig!

De film begint en Luke pakt de popcorn op zijn schoot.
"Mag ik ook wat?" Fluister ik in zijn oor. "Nee." Antwoord hij serieus maar nog geen seconde later lacht hij zachtjes. "Tuurlijk babe, hier." Hij geeft de popcorn door en terwijl legt hij zijn arm over mn schouders. Wacht wat? Moet ik nu mn hoofd op zijn schouder leggen of?! Damn dit is moeilijk. Volgens mij merkte Luke het aangezien hij wat dichter bijkwam en rustig over mn arm wrijft.
Ik leg mn hoofd voorzichtig op zijn schouder en zie uit mn ooghoeken een glimlach verschijnen op Lukes gezicht.

Luke POV
Het einde van de film kwam steeds dichter bij. Maar ik wou dat dit moment met Louise nooit stopte. Ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest.

Plots hoor ik gesnik van mn schouder komen. Het was een best zielig stukje vande film op het einde dus het was best te verwachten dat de meisjes gingen wenen.
Ik boog een beetje richting haar hoofd en gaf een zacht kusje op haar haren.
Het gesnik stopte lichtjes en ik zag een lach verschijnen op haar gezicht.
Trots op mezelf trok ik ze een beetje dichter tegen me aan.

De film kwam bijna meteen daarna ten einde.

Niall POV
"Kijk hoe schattig Luke en Louise zijn." Fluisterd Eline.
"Ze zijn best wel schattig. Maar niet zo schattig als jij." Ik geef een kusje op haar neus. Haar wangen worden rood en ze kijkt zwoel in mijn ogen.
"Is dat alles?" Fluisterd ze zacht.
Dat was genoeg om zachtjes mijn lippen op de hare te plaatsen.
Ik voel haar lachen in de kus, wat ik zelf ook doe. Dit is mijn meisje, en van niemand anders.

Eline POV
Dit moment kan niet meer stuk. Ik heb het gevoel dat alleen ik en Niall op de wereld zijn. Hij is het enige wat telt.
Veel te snel maakt hij onze lippen los van elkaar. Dan pas beseffen we dat de film ook net ten einde is gekomen. We staan op en Luke en Louise doen hetzelfde.
"Veel hebben jullie niet gemerkt van het einde zeker?" Grijnst Luke. Ik steek kinderachtig mn tong uit naar hem waardoor Niall en Louise plat liggen van het lachen.
Niall neemt mijn hand en samen lopen we naar buiten maar dat verloopt net iets minder rustig dan verwacht.
Overal zien we geflits en horen we vragen als "wie is dit meisje Niall" "Sins wanneer heb jij zo mooie vriendin Luke" . Geweldig toch? Niet dus.

Luke POV
Ik zie dat Louise redelijk gespannen staat vanaf dat ze de paparazzi ziet. Ik neem haar hand en knik om aan te tonen dat alles oke is. Ik leidt haar door de drukte in de taxi die Niall geregeld had.
"Wow." Is alles wat ik nog kan uitkrijgen.
+~+~+~+
Voila😏 hier is het laatse deel van de date!  
Veel Nialine en Lulo in dit hoofdstuk
We zullen dus meer proberen te updaten😏
Blijf ajb voten en reageren wat je vindt😍
Xx Louise en Eline

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu