Second chance

27 3 0
                                    

Louise POV
"Slaapkoppen opstaan!" roep ik terwijl ik langs alle kamers passeer.
Het is 1u in de namiddag en aangezien ik de enige ben die niet heeft gedronken, en als eerste weg was, ben ik de enige die al wakker is. Luke is niet veel later dan mij naar huis gekomen. Wanneer ik langs zijn kamer loop zie ik al licht branden, wat bevestigd dat hij ook al wakker is.
Ik loop de kamer van Niall en Eline binnen. Ze liggen in elkaar gekrult. Schattig.

"Opstaan!" roep ik en ze schieten meteen alletwee wakker. Ik had al voorspeld dat ze barstende hoofdpijn zouden hebben dus heb ik al gezorgt voor een pilletje en wat water. Ze bedanken me een beetje shaggy en ik loop hun kamer uit. "Next." fluister ik tegen mezelf.

Calum, Ashton, Louis, Harry en Liam zijn ondertussen ook al wakker gemaakt. Nu Michael nog, en dat is niet meteen de gemakkelijkste.
"Michael." zeg ik terwijl ik zachtjes aan z'n schouders schud. "Mhhhp" krijg ik als antwoord. "Michael je moet echt op, we moeten nog alles opruimen en morgenochtend moeten jullie al weer weg, alsjeblieft sta op." Smeek ik zacht. "Oke oke geef me een minuutje." mompelt hij en ik loop z'n kamer uit.

Op de gang loop ik bijna tegen Luke aan. "Ow sorry goeiemorgen." zeg ik maar krijg geen antwoord terug... In plaats daarvan loopt hij gewoon door naar z'n kamer. Leuk. Hoor het sarcasme.

Eline POV
Wanneer ik aangekleed ben en m'n normaal routine heb gedaan besluit ik even m'n twitter te checken. Ik zie meteen duizenden meldingen van nieuwe volgers en soms ook wat haat, maar ik besluit het te negeren. De meeste reacties blijven positief. Terwijl ik scroll en scroll kom ik plots een best interessante tweet tegen. Het is een van de gasten op het feest die tweet over Niall zijn reactie op Madison. Hij heeft gefilmt en op twitter gezet. Het is echt geweldig om het moment opnieuw te zien. Niall is echt de beste boyfriend ooit!
Ik dm de persoon die het filmpje maakte en vraag of hij het wil doorsturen.

Wanneer ik bijna klaar ben met al m'n social media te checken komt Niall badkamer uitgelopen. Hij komt naar me toe en geeft me een kus.
"Dankje." zegt hij wanneer hij zich terugtrekt. "Voor wat?" vraag ik terwijl er een grote grijns op m'n gezicht verschijnt.
"Voor alles, het feest gewoon alles. Ik ben zo blij met jou als vriendin." Waarom is hij zo lief?! "Daarvoor moet je me echt niet bedanken, je wordt trouwens niet elke dag 22 toch? En ik ben ook super blij met jou hoor!" hij begint te lachen en geeft me nog een knuffel en een kus. Daarna gaan we hand in hand naar beneden.

Luke POV
Waarom ben ik zo een fuck up?! Ik loop gewoon voorbij haar? Hoe dom kan ik zijn? Negeren is niet de oplossing, dat weet ik, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Morgen vertrekken we terug op tour en ik wil echt niet vertrekken als we niet normaal tegen elkaar doen.
"Luke we gaan opruimen!" hoor ik Michael roepen. Ik sta op en loop m'n kamer uit.

Na ongeveer 4u zijn we klaar en keren we terug.

We zitten allemaal samen in de kamer van Harry en Louis. Ik zit op het bed, naast Louise en Michael. Ik heb nog steeds geen woord gezegd tegen Louise en ik ben het beu. Dus wanneer ze zegt dat ze even haar oplader gaat halen sta ik op en volg haar.

Ze draait zich om en springt een beetje. "Uuhm wat doe jij hier?" zegt ze verward. "Uuh ik... Waarom doen we niet normaal tegen elkaar?" oke klonkt dat bot? Ja tuurlijk klonk dat bot. Ik facepalm mezelf in m'n gedachten. "Waarom negeer jij mij?" ze trekt haar wenkbrouw op. "Ik dacht dat je boos was." verzin ik snel. "Nou niet dus." "Dus... We doen normaal?" ik begin te glimlachen als een gek. Ze geeft me kus op m'n wang en loopt de kamer uit. Natuurlijk begin ik te blozen. Waarom moet ik ook altijd blozen?!

Eline POV
Ik check twitter nog eens en zie dat die persoon het filmpje heeft doorgestuurd. Ik sla het op en besluit ook te tweeten.
*That was one of the best moments ever! @NiallOfficial you're amazing! #NiallBestBoyfriend*
Wanneer ik nog maar net getweet heb ik meteen duizenden retweets en favorites. De hashtag '#NiallBestBoyfriend' is ondertussen ook wereldwijd aan het trenden.

Ik zie Niall glimlachen terwijl hij op z'n gsm kijkt. Hij geeft me een kus in mijn nek en fluisterd: "Ik hou van je." in m'n oor. "Ik hou ook van jou."

Calum POV
Het is 6u en we moeten opstaan om weer op tour te vertrekken. Iedereen staat aangekleed te wachten op de 3 taxis die we gebeld hebben.

Wanneer die eindelijk toekomen Michael, Louis en ik in één taxi, Eline, Niall, Harry en Louise in de tweede en Luke, Liam en Ashton in de laatste. We vertrekken naar de luchthaven. Onderweg proberen we de oh-zo-serieuze taxichauffeur aan het lachen te brengen. Wat niet echt gemakkelijk is. Uiteindelijk begint hij te lachen wanneer Louis een uitgebreide uitleg geeft over hoe hij met wortels kan communiceren, die jongen is echt raar!

We komen toe in de luchthaven en gaan nog allemaal samen iets drinken.

Wanneer we naar de gate moeten nemen we afscheid van Louise.

Louise POV
Ik haat dit. Het zijn m'n beste vrienden en ik moet altijd afscheid nemen. Ik geef alle jongens een knuffel.
Wanneer ik bij Luke kom begin ik weer te wenen. De tranen die al heel de ochtend in m'n ogen brandden komen er dan toch uitstromen.
Daarna komt Eline en ik huil nog harder. We zijn in een zeer korte tijd zo een goeie vriendinnen geworden. Ik kon gewoon geen beter internetbestie wensen!
Ze lopen door naar de gate en al snel zie ik het vliegtuig in de wolken verdwijnen.

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu