Luke POV
Na het eten gingen Louise en ik naar het aquapark 'Oceade' in Brussel. Het is hier echt geweldig! En Louise is hot in een bikini! Just saying. (See what I did there😉)We hebben echt fun hier! Maar ik heb ze nog steeds niet op de dunne paarse glijbaan gekregen.
"We gaan hier niet weg voor je erin bent geweest." Probeer ik met een grijns. Ze stopt met lopen en draait zich naar mij.
"Ik ga die glijbaan niet in Luke echt niet."
"Koommm ooop waarom niet?" Ze moet er gewoon in!
"Ik durf echt niet Luke! Ik ben één keer in zo een glijbaan gegaan en ik had bijna geen adem toen ik eruit kwam! Ik durf echt niet sorry."
Wow ze klinkt echt overtuigd. Nou dan laat ik het gewoon.
"Oke het is al goed. Als je echt niet wil hoeft het niet. Kom we gaan eruit."
Ik neem haar hand en loop richting de douches. Maar natuurlijk moeten we een groep jongens passeren, en die vinden het zo nodig om naar Louise te fluiten. Ze kijkt lichtjes geirriteerd.
"Niet omkijken, je bent geen hond." Fluister ik in haar oor.
"Was ik niet van plan." Fluisterd ze terug.Louise POV
We komen aan bij het 5sos huisje. Lang niet zo groot als het 1D kasteel maar klein kun je het ook niet noemen hoor!
"Nou. Bennje klaar om 5seconds of summer te ontmoeten?"
Ik ga dus echt mijn idolen ontmoeten! Je zou denken dat ik nadat ik One Direction en Luke heb ontmoet, niet meer zenuwachtig ben. Niet dus.
"Is het raar dat ik nerveus ben?" Hij lacht. "Een beetje wel. Maar het is schattig."
Zei hij dat nou echt?Luke POV
Zei ik dat nou echt?
Soms ben ik echt dom.Louise POV
Hij steekt de sleutel in het slot en draait hem naar links. De deur gaat open en hij stapt naar binnen.
"Jongens?!" Roept hij.
"Hier!" Hoor ik een stem roepen. Luke trekt me mee naar een kamertje vol game spullen. Typisch jongens.
Ik zie een schermpje opgelicht in een hoek van de kamer. Op de zetel ervoor zie ik drie hoofden uitsteken."Uuuhm boys ik heb iemand meegebracht." Zegt Luke. Hun hoofden draaien onze richting uit. Als ze mij zien staan ze meteen op.
"Is dit het meisje waar je niet kunt over zwijgen?" Vraagt Calum aan Luke. "Gast moet dit?" Zegt Luke lichtjes geirriteerd. Best wel schattig eigenlijk.
"Laat hem Luke, het was een grapje." Probeer ik Luke wat vrolijker te maken.
"Ja tuurlijk man, het was gewoon een grapje." Zegt Calum waarna hij mij subtiel een knipoog geeft. Wacht wat?Na een tijdje gepraat te hebben met alle jongens zijn mijn zenuwen bijna meteen weg.
"Je bent dus fan van 5sos?" Vraagt Ashton.
"Ja heel erg! Jullie muziek is gewoon geweldig en maakt mij altijd lachen! Behalve Amnesia en Where ever you are. Daarvan moet ik best rap huilen!"
"Leuk! Ben je naar ons concert geweest. In België?" Gaat Michael verder.
"Nee jammergenoeg niet." Zeg ik met een sip gezicht "Ik was net te laat."
"Ooh jammer. Maar wij zorgen dat je eens een concert te zien krijgt. Neem dan die vriendin van Niall mee, Eline was het toch?" Vraagt Calum. "Ja Eline dat was het maar ze gaat mee op tour met 1D dus ik weet niet of ze altijd naar een concert zal kunnen. Toch bedankt voor het voorstel hoor!"Derest van de avond praten we over vanalles en nog wat. Het is echt leuk. Misschien een beetje te leuk want het wordt alweer tijd om naar huis te gaan.
"Luke?"
"Ja, is er iets?"
"Uuhm ik denk dat het tijd is om te gaan?"
"Ooh uuhm tuurlijk moet ik je naar huis voeren? Of heb je liever een taxi?" Ooh wat lief, hij wil me naar huis brengen. Wow wacht bloos ik nu, nee niet blozen, niet blozen.
"Uh kun je me naar huis voeren?"
"Ja tuurlijk." Waarom is dit zo ongemakkelijk?
"Komaan awkward people breng haar gewoon naar huis man." Zegt Ash droog.Ik geef alle jongens een knuffel en stap dan met Luke in de auto. De autorit verloopt stil. Alleen de radio is te horen.
Na ongeveer 10 minuten komen we aan bij mn huis. We stappen uit en hij stopt voor mijn deur.
'Dit is net zo'n filmscene waarna er gekust wordt. Maar dat zal hier natuurlijk nooit gebeuren' denk ik bij mezelf.
"Ik vond het echt leuk vandaag." Zegt hij lief.
"Ja uh ik ook!" Was dat te enthousiast? Hij begint te lachen en een stroom van opluchting gaat door mn lichaam.
"Dus uuhm dan ga ik maar?" Zegt hij onzeker. "Ja ik denk het. Ik bedoel de jongens zijn vast aan het wachten dus." Damn waarom is dit zo ongemakkelijk? "Nou uhm bii!" Zegt hij happy en trekt me in zijn armen. Ik hou zoveel van zijn knuffels! En hij ruikt ook nog eens geweldig!
"Bii!" Zeg ik nog.
Nadat ik hem heb uitgezwaaid ga ik naar binnen en bel direct met Eline over hoe geweldig mijn dag was.
-----
Hejoo
Dit is dus update 2! Vooral (eigenlijk alleen) Lulo in de laatste 2 updates maar wees gerust! De volgende zullen weer vol Nialine zitten! We zullen proberen. Met de nadruk op proberen voor 8.22pm alle updates voor vandaag te plaatsen. Misschien komen erachter nog wie weet hé?
Dus ik hoop dat jullie zullen lezen, voten en misschien ook delen?
Lots of love Eline en Louise😘
JE LEEST
Van onbekende tot internetbestie
FanfictionHi Ik ben Louise Ik ga zaterdag gewoon naar het concert van One Direction! Geweldig toch! En een week voor de geweldige dag heb ik een geweldig idee! Wil je weten wat? Lees verder! XxLouise ~ Geschreven door ik (Louise) en Eline mn internetbesti...