Birthday Party van Madison

40 4 0
                                    

Eline POV
We zijn nu al 2 maanden op tour en het is echt geweldig! Ik mis Louise natuurlijk super erg maar op tour gaan met 1D is echt super leuk! Ik heb al prachtige dingen gezien en Amerika is nog mooier in het echt! Nu beginnen we met touren door Azië. En toeval of niet maar 5sos is er ook nog een weekje terwijl wij er zijn dus dan gaan we die gekken ook weer terug zien! Alleen Louise er nog bij en we zijn compleet natuurlijk.

Louise POV
2maanden. 2 maanden zit ik al alleen me te vervelen. Ja ik heb wel afgesproken met andere vrienden enzo maar toch is het anders. Aangezien ik ook niet meer naar school moet en nog geen idee heb wat ik zou willen studeren zal het dus nog een tijdje duren tegen dat ik me niet meer verveel.

Niall POV
Ik ben juist uitgenodigd voor een feestje van een vriendin van me. Maar ik heb geen idee of Eline het wel zo leuk zal vinden dat ik heel de avond weg ben. Ahja ik kan het maar vragen zeker.
"Eline, babe?" Vraag ik wanneer ik onze hotelkamer binnenkom.
"Ja?" Zegt ze droog. 'Cute' denk ik bij mezelf "Uuhm een vriendin van mij heeft me uitgenodigd voor een feestje vanavond. Zou je het erg vinden moest ik gaan?" Vraag ik onzeker. "Nee natuurlijk niet amuseer je maar! Ik ging toch nog op oovoo met Louise en de boys van 5sauce." Een stroom van opluchting stroomt door mn lichaam.

Al snel is het tijd om te vertrekken naar het feest. Ik laat een taxi komen maar zeg eerst nog vlug gedag tegen Eline en de jongens die allemaal in de game room zitten.
"Okay Boys ik ga naar een feest van een goeie vriendin van me. Dus ik zie jullie morgen want ik weet niet hoe laat ik thuis ben."
"Okay see ya mate en wat is haar naam?" Vraagt Hazz. "Madison. Jullie kennen haar toch?" "Madison als Madison Beer? Is ze in Azië?" Vraagt Liam.
"Uh ja ze is hier 2 weken voor haar verjaardag en houdt hier niet zo ver van een Birthday Party. Niet heel erg groot zij ze dus... Nou uh ik moet echt gaan bi boys! En Eline kom is hier." Zeg ik flirterig. Ze komt op me afgestapt met een grote grijns op haar prachtige gezicht. Ik neem haar in mn armen en plaats mijn lippen op dehare.

Wanneer ik bij het juiste adres aankom staat Madison al te wachten en zegt ze: "Hey Nialler! Ik heb gehoort dat je een vriendin hebt?" Serieus is dat het eerste wat ze tegen me zegt? "Uh ja dat is waar en ze is echt geweldig!" Ze loopt een beetje jaloers weg. Wow lekker humeurtje zeg. Ik wist altijd al dat ze een oogje op me had maar ze kan toch teminste blij zijn voor me?

Na een paar uurtjes feesten met mijn vrienden vraagt Madison of ik mee wil komen naar de bar. Uiteraard ga ik mee. "Nog iets drinken?" Vraagt ze. Het is duidelijk te horen dat ze er al een paar op heeft maar dronken is ze nog niet. Ik zou liever ook niets meer drinken. Ik heb er al een paar op en ik wil niet dronken zijn.  "Liever niet eigenlijk."
"Ooh kom op je mag toch één keer uit je bol gaan? En van 1 drankje wordt je echt niet dronken ofzo?" Nou misschien heeft ze gelijk. "Oke eentje kan vast geen kwaad."

Voordat ik het zelf besef heb ik minstens 10 glazen sterke drank opgedronken.

Madison POV
Yes! Nu is Niall zat genoeg om mijn plannetje uit te voeren. Ik leidt hem naar de voordeur en doe hem achter mij dicht. Nu weet ik zeker dat er paparazzi in de buurt is.
Ik profiteer er meteen van wanneer ik een man met fototoestel in een bosje zie zitten. Ik neem Nialls hoofd in mn handen en begin hem te kussen. Natuurlijk trekt hij niet weg want hij weet niet wat hij doet en aan de flitsen uit de bosjes te zien. Worden er best veel foto's getrokken.

Eline POV
Ik zit op oovoo met de jongens van 5sos en Louise.
"Nou wanneer komen jullie ons opzoeken deze week?" Vraag ik aan de sukkels die elkaar aan het bekogelen zijn met appelstukjes. "Uuhm waarschijnlijk vrijdag. Dan zijn we heel de namiddag vrij." Zegt Luke, de enige die nog een beetje aan het opletten is. "Ow owkej."
"Hoe is het met jou en Niall?" Vraagt Louise om de stilte te doorbreken. "Geweldig, nog steeds. Hij is nu naar een Birthday Party van ene Madison Beer ofzo." "Oow ja die ken ik. Ze is best wel hot." Begint Luke. Meteen wordt de blik van Louise ietsje minder happy maar dan zegt hij meteen iets wat haar weer wat blijer maakt: "Maar het is een echte bitch. Ik snap niet echt waarom Niall haar leuk vindt. Ze doet waarschijnlijk gewoon fake-aardig om aandacht te krijgen." Dus ze is een bitch? Ze moet niets proberen met mijn Nialler hoor of ze krijgt klappen. Maar nee Niall zou dat nooit laten gebeuren. Toch?

~+~+~

Jaja er komen binnenkort een paar nieuwe personages bij. Zoals je ziet is de eerste al gearriveerd maar wees gerust! Ze zijn niet allemaal zo bitchie 😂

Vlug eventjes een shoutout voor @dinadamiaens! Ze zal vanaf nu ons wat helpen met het schrijven van dit verhaal❤️
XxEline en Louise

Ook even melden dat we in het echt niets tegen Madison Beer hebben! We wouden haar gewoon als personage gebruiken!

Vlug eventjes een shoutout voor @dinadamiaens! Ze zal vanaf nu ons wat helpen met het schrijven van dit verhaal❤️
XxEline en Louise

Van onbekende tot internetbestieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu