1.BÖLÜM

77 10 13
                                    

Poliklinikteydim ve son hastamı bekliyordum.5 dakika kadar geç kalmıştı.Yaklaşık 2 dakika sonra hasta geldi.Hastamın anksiyete gibi psikolojik sorunları vardı ve bunları yenmek için buraya başvurmuştu.Kendini bana anlatırken özellikle benim seanslarıma katılmak istediğini söylemişti bende tabi ki kabul ettim.Seansım bittikten sonra babamın yanına gittim bir kaç dosya inceliyordu.Benim geldiğimi görünce hemen dosyayı kapattı ve bana gülümseyerek bakmaya başladı.

"Seansları bitti mi?"diye sordu.

"Evet baba bugün çok yoruldum,eve geçiyorum senin işin bitmedi mi?"

"Benim bir kaç işim daha var kızım sen eve kendi arabanla git ben sonra gelirim."

"Tamam baba."dedim ve yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum ve geri çekildim sonra babam yanağıma bir öpücük kondurdu sonra ikimizde geri çekildik ben tekrar görüşürüz diyerek poliklinikten çıktım.Arabamım kapısını açarak arabanın şoför koltuğuna yerleştim.Bugün cidden çok yorulmuştum biran önce eve gidip dinlenmek istiyordum.Arabayı çalıştırdım ve eve doğru sürdüm evle poliklinik arasında arabayla 10 dakika olduğu için hemen gelmiştim.Arabadan indiğim gibi eve girdim.Odama çıkıp üzerime gri eşofman altı ve beyaz kısa kol giyindikten sonra hemen yatağıma uzandım.Sonrası uykunun kolları.
~~~°°°~~~
Akşam uyandığımda saat 20.27'ydi yaklaşık üç buçuk saat uyumuştum esneyerek yatağımdan kalktım,üzerime gri hırkamı giydim ve evin koridoruna çıktım.İçeriden konuşma sesleri geliyordu eve biri gelmiş olmalıydı.Hemen lavaboya girip şekil şemalime baktım gayet güzel görünüyordum.Saçlarıma biraz elimle şekil verdikten sonra lavabodan çıktım ve salona geçtim. Babam beni görmesiyle bana tebessüm ederek baktı.Babamın yanındaki kişi babamın bakışlarını izledi ve gözlerini benim yüzüme çıkardı.Oldukça genç ve yakışıklıydı.Kahverengi saçları ve gözleri birbiriyle çok uyumluydu.Nediyorum ben hemen kendime geldim ve babamın yanındaki kişiye hitafen

"Hoşgeldiniz."dedim.Ve babamın yanına oturdum.

"Hoşbuldum."dedi seside kendisi gibi çok güzeld- Sus artık Gece.

"Günaydın kızım.Bu benim ortağımın oğlu Miran."dedi baban gülümseyerek.Hemen Miran'a dönüp elimi uzattım.

"Merhaba.Ben Miray Gece,ya da sadece Gece."dedim oda elimi tuttu ve

"Memnun oldum Gece.Bende Miran Efe KIRAN,ya da sadece Miran."dedi gülümseyerek.

"Bende memnun oldum Miran."dedim ve elimi ondan ayırdım."Bir şeyler içer misiniz?"diye sordum ikiliye.

"Bir kahve içeriz dimi Miran?"dedi babam Miran'a doğru.

"Zahmet olmasın."babam hemen söze atladı.

"Ne zahmeti oğlum,nasıl içersin kahveni?"
Miran bu kez bana döndü

"Şekersiz,zahmet olmassa."dedi.Bu sefer ben söze atladım.

"Ne zahmeti ben hemen yapıp geliyorum."dedim ve mutfağa geçtim.Acaba Miran neden buradaydı?Hayır asıl soru bu değildi.Asıl soru babamın ortağı kimdi ve nereden ortaklardı?Bu düşüncelerin arasında kahveleri fincanlar koydum,fincanları yanınada küçük çikolatalar ekleyip salona doğru geçtim.İçeri girdiğimde babam ile Miran konuşuyorlardı ama benim geldiğimi farkedince sustular.Bunlar ne karıştırıyorlar?Umursamamaya çalışarak önce Miran'a sonra da babama kahveleri ikram ettim ve afiyet olsun diyerek köşeye babamın yanına oturdum.

"Eline sağlık kızım."dedi babam, ona cevap olarak tebessüm ettim.

"İş ile ilgili bir sorun mu var baba?"dedim aniden,babam sorumu duyunca yüz kasları gerildi sonra öksürerek sesini ayarladı ve bana döndü.

"Bir sorun yok kızım,neden olsun?"

"Olmasın tabiiki de."dedim ve bir süre Miran'a bakıp tekrar babama döndüm
"Size tekrar afiyet olsun ben odamdayım baba."dedim ve ayağa kalktım Miran'a dönerek"Tekrardan memnun oldum."dedim. Miran dediğim şeye kafasıyla onayladı bende fazla sorgulamadan odama gittim.Bu işde bir bit yeniği vardı ama ne?Neyse gün gelince kokusu çıkar diyerek camın önündeki kitap koltuğuma oturup yarım bıraktığım kitabı okumaya başladı ım.
~~~°°°~~~

                             ~~~°°°~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merak edilen Miran Efe KIRAN.

MİRAN'IN ANLATIMI

Selam.Ben Miran Efe.Ailenin tek çocuğuyum.26 yaşındayım ve Tıp Fakültesi mezunuyum ama şuan işimle ilgilenmiyorum.Çünkü şuan babam ve ortağı Fatih abinin yürttüğü şirkette Ceo'yum.Şirket tatlı atıştırmalıklar üzerine henüz daha yeni kuruldu bu yüzden Fatih abinin kızı Gece'nin bundan haberi yok ve güvenliği için bir süre daha haberinin olmaması lazım.Şimdilik bu kadar bilseniz yeter.

~~~°°°~~~
Yeni bölüm yakında...

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin