Bölümlerini takip ettiğin için teşekkürler aşk etbn123 ama beni bölümler yüzünden zorbalamayı bırak😁
İyi okumalarrr
~
Siteden çıktığımız gibi son sürat gidiyorduk. Miran ekip ile gideceğimiz için her zaman topladıkları yere gidiyorduk.
Bende ilk defa toplandıkları yere gidecektim.Heyecanlı olsamda hala aklım Gizay ve Betül'deydi.Onlara bir şey olursa napardım?Ve öz babam olacak adamın söylediklerinden Alperen itinin onun adamı olduğunu fark etmiştim bunu nasıl yapabilirdi.Bir baba bunu nasıl yapardı.
Araba yalnızca birkaç evin olduğu bir mahalleye girdikten sonra müstakil bir evin önünde durdu.
Miran kapıyı açarak inmesiyle bende onu takip ederek eve girdim.Uzun sayılmayacak koridoru geçtikten sonra sağda ki ilk odaya girdi.Odanın içinde bir yatak,gardırop,şifonyer ve çalışma masası vardı.Miran şifonyerin önünde çökerek bir yere dokundu ve ardından şifonyer kenara çekilerek aşağıya inen bir merdiven açıldı.
Ben gözlerim sonuna kadar açık bir şekilde Miran'ı izlerken o gelip elimden tuttu ve merdivenlerden indirmeye başladı.Daha deminki koridordan daha uzun olan merdivenler bittiğinde karşımda özel üs gibi bir yer vardı.
Son model bilgisayarlar,kamera görüntüleri ,ekipman odası ve daha bir sürü şey vardı.Odanın en sağında ise bir kapı daha vardı ama kapısı ekipman odası gibi şeffaf olmadığı için göremiyordum.
"Büge siz gelmeyin Gece'yi eve götürün."diye emrettiğinde hemen itiraz ettim.
"Hayır bende gelicem."dediğimde bu kez o itiraz edecekti ama söylediğim şeyler onu durdurdu."Sayende artık bende bu işin içindeyim beni diğerlerinden ayıramazsın."dedim ve Büge'nin yanına giderek yanıma ne almam gerektiğiyle ilgili sorulara sorarak hazırlanmaya başladı.O sırada hiç Miran'a bakmıyordum.Bu işin içinde olmak konusunda beni ikna eden oydu,şimdi ise beni güçsüz gördüğü için diğerleriyle aynı yere koymuyordu.
Ki gözüm döndüğünde Yarim'in yapabileceklerini ben bile kestiremezken güçsüz görmesi biraz saçmaydı.
Büge'nin verdiği kıyafetler ve ekipmanları giyince kendimi Karadul ekibinden gibi hissetmiştim.Tek farkın baş rolde Yarim ve Doğan'ın olması filandı.Demek isterdim ama o ekip ile bu ekip çok alakasızdı.
Her şey hazır bir şekilde Miran'ların yanına geçtik.O anda Miran'la göz göze geldiğimde gözlerinin içindeki duyguyu hissedebiliyordum.Benim onlarla oraya gelmemi istemiyordu.Bu kısa bakışmanın ardından diğerlerine bakarak planı anlatmaya başladı.
"Vefa adamlara planı sen atıyorsun.Alperen itinin vücuduna en çok benzeyen vücud Anıl'ın bu yüzden onun kafasına torba geçirip gidiyoruz.Ilgaz ve Aras tam yanımda duracak.Diğerleri ben komutu verene kadar dışarıda adamlarla duracak."dediğinde ben hariç herkes onaylamıştı.
"Ben de sizinle içeri giricem."dedim inatla.
"Gece...Baban da içeride olacak."diyerek durumu açıkladı Ilgaz.
"Nolmuş yani?"dedim sorgularcasına.
"Anlamıyorsun!Baban orada olacak ve sen bunu kaldıramazsın."dedi Miran bağırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...