7.BÖLÜM

21 5 2
                                    

Miran'ın odasına girdiğimde etrafı incelemeye başladım odasını laciverti tonları hakim vardı.Normalde kapalı rengin odayı küçük gösterdiğine inanırdım ancak Miran'ın odası gayet büyük duruyordu ve çok güzel dizayn edilmişti.Ben etrafı incelerken Miran masasına oturdu.Ve bana önündeki koltukları işaret etti.Bende hemen oturdum.

"Odamı çok beğendin herhalde."dedi bana gayet ciddi bir şekilde bakarken.

"Evet odanın beğendim.Ama benim odam daha güzelmiş(!)"dedim alayla.Oysa sadece tebessüm etti bir insan gülmeyi hiç mi beceremezdi.Bir süre sonra yüzü ciddi haline geri döndü.

"Gelelim asıl işe.Şimdi artık bu şirketin COO'su olarak çalışıcaksın.İşinin ne demek olduğunu zaten anlattım onun dışında bu asıl iş ile sen pek dağil olmayacaksın.Ama ne işinde olduğumuzu bilmen lazım."dedi ve derin bir nefes aldı."Kumar haneleri işletiyoruz.Aslında bu kumara borcu olup sırf borcunu ödemek için ailesine şiddet uygulayanlarla bizim işimiz onlar gibi olanları halletmek."

"İyi de sizin yüzünüzden borçları oluyor?"diye sordum.

"Oyunu iyi bilmeden bahis koymaları onların salaklığı.Ayrıca ailesini sırf borçları yüzünden şiddet uygulamalarıda."dedi histirek bir gülümsemeyle.Ardından cebinden bir kredi kartı çıkardı ve bana uzattmasıyla bende elime adım."Bu artık senin koşulsuz kullanabilirsin.Neyse sen kumar hanelerde nadiren olacaksın.Bu yüzden kafana fazla takma.Şimdi bugünden itibaren derslerini almaya başlıyacaksın.Daha sonraki günlerde ben sana ilgili dosyaları ileticem."dedi ve ayağa kalktı."Vakit kaybetmeyelim dersi benim evimde yapıcaz."demesiyle kalktım ve dışarı çıktık.
_____••••____

İkimizde kendi arabasıyla Miran'ın evine gelmiştik.Şuan ise arabaları garaja park ediyorduk.Garaj maşallah bizim ev kadar vardı.Arabayı park ederken gözüme kenardaki motor ilişti.Bir dakika,bir dakika o R3 müydü ben mı öyle gördüm.Hızla arabadan indim ve motora doğru adeta koştum.Evet yanılmamışım R3 dü

"Şaka motorun mu var?"dedim heyecanla ona dönerek.

"Gördüğüne göre yok."dedi onun bu alayına gözümü devirip motoru incelemeye başladım çok güzeldi.Tam hayalimdeki gibi simsiyahtı.

"Oha ya çok güzel hep benimde olsun istemiştim."

"İstersen tur atabilirsin."demesiyle hızla ona döndüm.

"Ciddi misin?"dedim aynı heyecanımla.

"Evet ama bir şartla ben sürücem."

"Olurrrr.Çok teşekkür ederim."dedim ve gidip boynuna sarıldım.Bir süre sonra naptığımı anlayıp geri çekildim"Şey ben özür dilerim."dedim

"Sorun yok hadi tak kaskını."dedi ve kendi kaskını taktı bende motorun üstündeki diğer kaskı taktım.Tam oturuyordum ki Miran'ın beni durdurmasıyla oturamadım.Üzerindeki ceketi çıkarıp bana uzattı.

"Üzerinde gömlek var üşüme."dedi

"Ee seninde üzerinde gömlek var?"

"Bir şey olmaz giy hadi."dedi ve motora oturdu.Bende üstelemeden ceketi giydim ve arkasına oturdum ama nereye tutunacağımı bulamıyordum.

"Belimden tutun hız yapıcam düşme."dedi bana bakarken.Bense omuz silkip arkadan tutundum ve onun hareket etmesi bekledim.Sonra bir hızla kalkıp durmasıyla ellerim çoktan beline gitmişti.Bu halime gülerken

"Ya gülme ya."dedim.Yalnız farkettiniz mi ilk defa güldüğünü duyuyordum.Miran KIRAN gülebiliyormuş kızlar.

"Hadi biraz gazlayalım."dedi garajdan çıkarken.Sonra gaza yüklendi ve yola çıktı.Çok hızlı gidiyordu ama çok eğlenceliydi.Ben mutluluktan gülüyordum o da ben gülüyorum diye.Tekrar evin önüne geldiğimiz de durdu ve kaskın camını açıp bana döndü.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin