23.BÖLÜM

10 3 0
                                    

Bölüm şarkısı:Teoman-Kupa Kızı ve Sinek Valesi
(Miray'ın arabada söylediği şarkı.)
*

"Miran...Devam etmiyelim."dedim elimi elinin üzerine koyarak onu durdururken.Yavaşça gözlerim dolmaya başlamıştı.Aynı şeyi bir daha yaşamak istemiyordum.


"Sen nasıl istersen güzelim."diyerek yanağıma bir öpücük kondurmuştu.Bu beni rahatlatmazken elinin üzerindeki elim titremeye başalamıştı.Bunu farkedince ona dönmemi sağlayarak elleriyle yüzümü avuçları içine almıştı.

"Miray,premsesim.Kafanda kurmayı bırak,sana zorla sahip olmaya çalışmayacağım."dedi ve kafamı göğsüne bastırarak ona sığınmama izin verdi.

"Seni seviyorum."dedim ve iyice koynuna sokuldum.

"Seviyorum seni."dedi ve ona sığınmama izin verdi.

Elleri saçlarımı okşarken sakinleşmiştim.Sadece onun kokusu yetiyordu.Ama içimde bir kurt vardı.Böyle dediğim herkes benden gidiyordu.Aklıma gelen şeyle çenimi göğsüne yaslayarak ona alttan bakmaya başladım.

"Söz ver!"dedim, o ise hiç tereddüt etmeden cevapladı.

"Söz!"

"Böyle olmaz daha neye söz verdiğini bilmiyorsun."dedim dudaklarımı bükerek.O ise çok güzel bir şekilde gülümsedi.

"Seninle ilgili her şeye söz veririm."dedi ve daha fazla konuşmamam için dudaklarını dudaklarıma kapadı.Bir süre sonra geri çekildiğinde gözleri parlıyordu.

"Hadi şimdi uyuyalım yarın sana çok güzel bir süprizim var."dedikten sonra beni bir anda kucağına aldı ve hiç zorlanmadan merdivenlerden çıkmaya başladı.Ardındanda kendi odasına girerek ayağıyla kapıyı kapattı.İşte o an biraz önceki teklifini kabul etsem bu odaya başka türlü geliceğimizi düşünmek yanaklarımı kızartmıştı.

"Aklındaki düşünceleri yüzüne vurmaya devam edersen gerçek olacaklar."dediğinde daha çok kızarmıştım.Ben istemeden yapmayacağını biliyordum sadece benimle dalga geçiyordu.

Ben kızarmış bir şekilde yatakta otururken o kendi için bir eşofman ile benim için bir kısa kollu vermişti.

Elinde eşofmanıyla banyoya girdiğinde bende üzerimdekileri çıkararak verdiği üstü giydim.Kalçamın hemen altında bittiği için bacaklarım ortadaydı ama sorun etmedim sonuçta o da yarı çıplak yatıyordu.

Makyajımı çıkarmak için banyoya badozlama girdiğimde yine karın kaslarıyla bakışmıştım.Sanırım buna alışamayacaktım.Yüzümü koyu kahve harelerine çıkardım.

"Alışamayacağım."diyerek aynanın karşısına geçtim ve suyun el verdiği kadar makyajımı çıkardım.Ardından dişimi fırçalamak için dolaplarda yeni diş fırçası ararken Miran bana anlamazca bakıyordu.

"Ne arıyorsun?"dedi merakla.

Ona dönmeden "Diş fırçası arıyorum."dediğimde aynadan bana kaşlarını çatıp baktığını görmüştüm.

"Benimkini kullan?"dedi hala kaşları çatıkken.

Onaylamazca başımı iki yana salladım."Hijye-"diyecekken Miran bir anda ellerini belime koyup beni kendine çekti ve beni öpmeye başladı.Şaşkınlıkla ona karşılık vermeye başlayınca o dudaklarımdan arasından dilini sokarak, dillerimiz buluşmasını sağladı.

Beni bıkmadan aynı tutku ve sertlikte öpmeye devam etti.

Bir süre sonra nefes nefese geri çekildiğimizde Miran'ın kaşları hala çatıktı.
"Hijyen."diyerek hızla banyodan çıktı.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin