Miran'ın Anlatımı~~
Koyulaşan gözlerim Miray'ın dudaklarına düştüğünde yakınlığımızı sorguluyordum.
Tekrar gözlerimi Miray'ın gözlerine çıkarınca hızla geri çekildim.
"Uyu Miray."dedim ve odasından çıkarak nadiren durduğum odama girdim.
Kısa bir duş aldıktan sonra üzerime sadece siyah bir eşofman altı giyip kendimi koltuğa attım.Havluyla bir yandan saçımı kurularken bir yandanda tabletten gelen maillere bakıyordum.Vefa'dan gelen mail dikkatimi çekmişti.
Vefaran:
Abi bu habere baksan iyi olur sanki.
Yazmış ve altına bir haber linki bırakmıştı.
Habere girerek satırları okumaya başladım.
________________________________
Geçtiğimiz aylarda iş adamı Miran Efe KIRAN ile hayatlarını birleştiren psikolog Miray Gece KIRAN,kardeşini kendi nüfusuna almıştı.Ve henüz geçtiğimiz hafta Miray Gece Hanım'ın kardeşi Masal vefat etmişti.Vefatının nedeni sır gibi sallanırken,bugün Miray Gece Hanımı kafede annesi ile birlikte yakalıyoruz.Annesi Münevver Hanım ile kavga eden Miray Gece Hanım'ın kardeşi Masal'a hastanede uyuşturucu verdirerek öldürttüğü iddia edildi.Miray Gece Hanım ise annesinin bu iddiaları karşısında sessizliğini korudu.
Daha fazlası için dokunun ***
_________________________________
"Bu ne şimdi!"dedim ve yorumları okumaya başladım.
YORUMLAR;
A*Ş* D*R*:Kardeşine yazık olmuş hiç böyle bir şey beklemezdim.
Y*Ş*M:Yalan haber inanmayın o kafedeyim.Münevver Hanım'ın kızının ölümüyle ilgilenmiyor bile.
F*T*H:Uyuşturucu vermek ne demek ya!
Ve bir sürü linç yorumu vardı.
Elime telefonumu alarak Vefa'yı aradım.
"Abi gördün mü haberi?"
"Vefa ne diyo bunlar!Sildir çabuk şu haberi!"dediğimde telefondan bilgisayar sesleri geliyordu.
"Abi haber merkezi sildirmiyor hiç bir şekilde."
"Uğraş Vefa uğraş o haber bu akşam silinecek."dedim ve telefonu kapattım ama telefonum tekrar çaldı.
"Ne var Aras?!"
"Abi biz Vefa'yla bunu halledemiyoruz ya."
"Ne demek halledemiyoruz."
"Şu demek,haber heryerde silemiyoruz."
"Yavşak onu bende biliyorum."
"E abi niye soruyorsun o zaman?"
"Aras telefonu akıllı birine ver çabuk."
"Efe?"diyen Anıl ile derin bir nefes aldım.
"Anıl adam gibi anlat şu işi."
"Efe şimdi bunlar haberi silemiyolar çünkü haber etrafa yayılmış.Benim fikrim Gece'nin bir açıklama mesajı atması."
"Gece şuan atacak durumda değil."dediğimde arkadan bir şey püskürtme sesi geldi.
"Nee kızı yatağa mı attın?"dedi Aras
"Götünle mi anlıyon oğlum söylediklerimi.İçmiş uyuyor şuan."dediğimde derin bir nefes aldığını duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...