16.BÖLÜM

20 2 3
                                    

Medya erkeklerimizin ve yazarınızın boyu.Bence birazda kısalığımı konuşalım;)

Neyse iyi okumalar:))
*
*
*

"Miray devam etmek ister misin?"dediğinde kocaman sırıtarak Miran'ın yanına geldim."Zevkle."dedim ve çalışmalarım sayesinde güçlenen yumruğumu Alperen oruspusunun yüzüne geçirdim.

Ard arda attığım yumruklardan sonra elim acıyınca geri çekildim ve elimi sallamaya başladım.

"Yüzün niye bu kadar sert(!)"dedim alayla.Ama o beni duymuyordu bayılmıştı.

Vefa gelip bir kova dolu suyu yüzüne dökünce öksürerek uyandı.Gözleri açar açmaz beni görünce geri çekildi.

"Sana çok seviceğin,pardon senin deyişince sikini kaldıracak kişiyi aramamı ister misin?"dediğimde anlamayarak baktı.Cebimden telefonumu çıkararak 'Güzelimmm'azan kişiyi aradım."Alo aşkım."dedim heyecanla,herkes bana şaşkınca bakarken Miran'ın kaşları çatılıydı.Beni kıskanmış mıydı?

"Efendim kuzum."dediğinde direk konuya girdim.

"Yanımda biri var,senden özür dilemek için."

"Kim benden özür dileyecek gülüm."dedi anlamayarak.Telefonu hopörlere alarak ortaya uzattım.

"İkimizinde hayatını mahveden kişi."dedim ve Gizay'dan bir tepki bekledim."Aşkım orada mısın?"

"Gece saçmalama o öldü."dediğinde sesi titriyordu.Sesi titrediği için Alperene döndüm,telefonun sesini kapatarak."Gizay'ın sesini titrettiğin için senin eccadını sikicem."dedim ve tekrar sesi açtım.

"Ölmemiş aşkım.Sen oraya takılma."dedim ve telefonu Alperen'e uzattım."Konuş lan özür dile."

"Özür dilerim Gizay."dedi korkarak.

"S-sen."

"Evet Gizay benim özür dilerim sana yaşattıklarım için."dedi ve biraz bekledi."Bir kızın mı var?"

"Evet ve senin yüzünden baba hasretiyle büyüyecek benim kızım.Sen bana ne yaşşattığının farkında mısın?Lan ben senin yüzünden 19 yaşımda hamile kaldım."dediğinde sesi titremiyordu."Lan kızımın ilk kelimesi baba nasıl yıkıldım haberin var mı?Ama merak etme kızımı sana karşı o kadar doldurucam ki öleceğin mezarda rahat yatamicaksın."dedi ve telefonu kapattı.Ve evet Gizay'a her şeyi anlatmıştım.

Telefonu kapattıp cebime koyarken Miran'ın ve diğerlerinin Alperen'i çözdüğünü gördüm şaşkına onlara bakarken Miran Alperen'in saçlarından tutarak önümde diz çöktürttürdü.

"Şimdi sıra Miray'da.Özür dile karımdan lan siktiğimin oruspusu."

"Özür dilerim Gece."dediğinde sesi titriyodu.

Miran sertçe saçını çekerek devam etti."Askerlik arkadaşın mı var karşında?"

"Özür dilerim Gece Hanım."dedi hızla.Miran sırıtarak onu yere fırlatıp depodaki adamlara baktı."Her zaman ki yere götürün bu piç kurusuyla işim bitmedi!"

Adamlar hızla gelip Alperen'i alıp götürürken sadece bizim gurubumuz vardı.

Sessizlik sürerken ellerime bakmak gibi bir hata yaptım.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin