19.BÖLÜM

16 2 1
                                    

Üzerime dökülen suyla öksürerek uyandım.Kendime gelip etrafıma baktığımda depo gibi bir yerde sandalyeye bağlı bir şekilde olduğumu gördüm.Önğme döndüğümde ise hiç tanımadığım biri vardı.

"Benden ne istiyorsun?!"dedim bağırarak.

"Sanada günaydın güzelim."dedi sırıtarak.

"Başlatma günaydınına,kimsin sen?!"

"Seni seven biriyim."dedi ve yanıma gelerek saçımla oynamaya başladı.

Ondan uzaklaşmaya çalışırken konuştum."Geray'ın adamı mısın?"dediğimde kafasını salladı.

"Geray abim bahane,ben seni sevdiğim için kaçırdım."dediğinde gülmeye başladım.

"Miran'ın karşısında de bunları."dediğimde elini çeneme götürüp sıkmaya başladı.

"Başlatma Miran'ına sen benimsin.Onun seni bulması imkansız."dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Geri geçilip ona kafa atmamla yere düştü.

"Dokunma bana puşt."dediğimde gülmeye başladı.

"Birazdan sende beni isteyeceksin."dedi.

"Götün yiyorsa dokunursun,aksi taktirde bana elini sürmemeni tercih ederim.Çünkü burdan çıktığımda leşin burada olucak."dediğimde gelip yüzüme tokat attı.

"Sen çok konuşuyorsun."dedi ve adamlarına seslendi."Gelin de şu kıza biraz ders verin."dediğinde adamları üzerime gelmeye başladılar."Biraz dayaktan sonra sikicem seni merak etme güzelim."

Adamlardan biri yüzüme ard arda yumruk atmaya başladı.

O geri çekildiğinde kanlı yüzümle önümde duran adama baktım.

"Elinizden geleni ardınıza koymayın lan!"dedim sinirle.Bu onları hırslandırırken sandalyemi iterek yere düşmesini sağladılar.

Yerde yatar pozisyonumdan yararlanıp karnıma tekmeler atarlarken ağzımdan kan gelmeye başlamıştı.

Bu sırada o şerefsizin ellerini bacaklarımda dolaştığını hissettim.Ve etek giydiğime lanet ettim.

                           ___•••___

Kemeri yere atarken bana tekme atmasıyla yüzüm yeri bulmuştu.

"Dakikalardır dayak yiyordum.Adamlar kısa süre önce haraket edemiyeceğimi anlayıp sandalyeden çözmüş,yere oturtup üsmü çıkararak kemer darbelerine geçmişlerdi.

Üstümü çıkarırlarken çok direnmiştim ama gücüm yetmemişti.

Beni bıraktıklarını sevinerek bir süre bekledim ve sonrasında ayağa kalkmaya çalıştım.Ama arkamdan yediğim tekmeyle tekrar yeri boylamıştım.

"Anlaşılan dayağa doyamadın."dedi ve adamlarına dönerek bıçak istedi.

"Bıçakla beni mi bıçaklicaksın(!)"dedim alayla.O da güldü.

"Daha farklı fantezilerim var."dedi ve adamlardan bıçağı alarak onlara beni odaya çıkartmalarını söyledi.

İkiside kolumdan tutarak beni ayağa kaldırdıklarında tepinmeye başladım.

"Bırakın beni!"demem bir işe yaramamış beni içinde yatak ve kelepçeleri olduğu bir odaya getirmişlerdi.

Beni yatağa,ellerimi birleştirip yukarıda,bacaklarımı ise v şeklinde açarak kelepçelediler.

"Bırakın lan beni!Sizi geberticem!"dememe kalmadan kelepçeleyip çıktılar.O sırada içeri başları girmişti.

"Evet güzelim fantezilerim ile tanışmak ister misin?"dediğinde güldüm.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin