"Miran uyanmasın,dikkat et."
"Senin sesinden uyanmazsa iyidir."dedi ve Masal'ı benim yatağıma yatırdı."Masal uyanmadan seninle konuşalım."dedi ve odadan çıktı bende Masal'ın üzerini güzelce örterek aşağıya indim.
"Ne konuşucaz?"dedim karşısındaki koltuğa otururken.
"Masal'ı üzerimize almamız lazım."dediğinde başını salladı.Bir dakika '-mız'ekide nerden gelmişti.
"Bir dakika almamız mı?"
"Evet.Eğer üzerimize almazsak ailesi kolayca Masal'ı alabilirler.Üzerimize almak için ailesine belgeyi imzalattım ancak ikimizinde aynı anda Masal'ı üzerine alması gerekiyor."
"Bu ne demek şimdi?"
"Evlen benimle."dediğinde ağzım açılmıştı.
"Ne?"
"Sadece Masal için.İkimizinde onu üzerine alması için evlenmemiz gerekiyor.Merak etme sadece kağıt üzerinde olacak.Senin ile gerçekten evlenecek değilim."
"Ben sana meraklıydım."dedim ve ekledim."Evlenmek zorunda mıyız?"dediğimde bıkınlıkla soludu.
"Masal'ı onlara geri mi vermek istiyorsun?"dediğinde sessiz kaldım."Bende böyle düşünmüştüm."dedi ve ayağa kalktı.
"Şimdi en kısa sürede evlenmemiz gerekiyor.Aynı zamanda evlerimizin ortak olması gerekiyor.Bu yüzden sana taşınıcam.""Tamam,Masal için."dedim ve bende ayağa kalktım.
"Unutmadan formaliteden fotoğraflar,yüzükler,ve tatlı bir ev ortamına ihtiyacımız var."dediğinde başını sallamakla yetindim.
___•••___
"Gizay çok önemli değil sıradan bir tane alalım işte."dediğimde sesimdeki bıkkınlığı gizleyemedim.
"Ya aşkım saçmalama bir kere evleneceksin."dedi ve eline başka bir gelinlik aldı.
O da haklı neden evlendiğimi ona anlatamadığım için isteyerek evlendiğimi sanıyor.Ama ben rolümü güzel oynuyamıyordum.
Aslında sadece nikah yapacaktık ama bana gelinlik almaya çalışıyordu.
"Güzelim ben ilk gelinliğimi düğünde giyicem bu yüzden şimdi elbise almaya gidelim ne dersin?"dediğimde gözleri parladı.
"Tamam hadi gidelim."dedi ve yine elimden tutarak sürüklemeye başladı.Yine bir mağazaya girdik ve içeride gezinmeye başladık.Gizay bir kaç tane göstermişti ama hiç birini beğenmemiştim.Ancak elbiselerin arasında biri dikkatimi çekti.Elbise elime alarak incelemeye başladım.Bebek mavisi elbisenin askıları yoktu,ayaklarıma kadar geliyordu ve bacağımın yukarısına kadar iddialı bir yırtmacı vardı.Ve inanılmaz güzeldi.
"Oha kızım bu çok güzel.Diyorum kendi tarzın daha güzel diye."diyerek beni azarlıyan Gizay'a gülerek baktım.
"Bunu alıcam."dedim ve elbiseyle kasaya yöneldim.
Elbiseyi aldıktantan sonra evime geçmiştik.
Oturma odasına geçerken evde bir boşluk hissettim.
"Masal!"dedim telaşla.Evde değil miydi?Nereye gitmişti?
"Masal kim gülüm?"diye merakla soran Gizay'ı umursamadan odama çıktım ancak burada da değildi.Bahçede olabilir miydi?Hızla bahçeye gidiyorken kapı çaldı.
"Gizay kapıyı açar mısın?"dedim ve bahçeyi aramaya başladım.
"Masal!"diyerek bahçeyi didik didik etmiştim ancak hiç bir yerde yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...