15.BÖLÜM

12 3 1
                                    

Bölüm hızlı geldi ve ben sınav haftasındayım.
Ama buraya yazmak stresimi azaltıyor.Neyse.
İyi okumalar dilerim.
*
*
*

Gariptir hayatını mahveden iki kişiyi yıllar sonra bir arada görmek.Ama bu gariplik bıraktıkları ize göre değişir.Ben kendimden bir şey biliyorum ki bu ikisinin bende bıraktığı somut bir iz vardı...


"Miray iyi misin?"dedi Miran,

Toparlanmaya çalışarak ona döndüm.Sonuçta onların olmama ihtimali vardı."İyiyim,iyiyim.Biran başım döndü."diye yalan söyledim.

"Emin misin?"dedi inanmadığını belli ederek.Sadece başımı sallamakla yetindim.

Yavaşça Büge'lerin yanına yaklaştığımızda Petek'in kimliğini doğrulamıştım ama diğerinden hala emin değildim.

Tüm özgüvenimi toplayarak masalarına oturdum ve yeni görüyormuş gibi Petek'e döndüm.

"Aaa Petek,nasılsın görüşmeyeli."dediğimde Petek'in yüzündeki gerilmeye an ve an şahit oldum.

"Gece?"dedi inanamayarak."İyiyim,sen nasılsın."dedi toparlanarak.

"İyiyim bende."

"Siz nereden tanışıyorsunuz?"diye sordu Anıl şaşkınca.

"Şöyleki,Petek benim üniversiteden arkadaşım."dediğimde şaşkınlık nidaları döküldü o ikisi ve Miran dışında.

"Ben fabrikadan sorumluyum,sende mi şirkette çalışıyorsun?"

"Yok hayır,babam şirketin ortağı."dediğimde gözleri büyüdü.

"Baban Fatih Bey mi?"dediğinde kafamı salladım.O ise şaşkınca Miran'a döndü."Siz ordan mı tanışıyorsunuz."dedi,tam cevap verecektim ki Miran benden önce davrandı.

"Evet ayrıca kendisi karım olur."dedi.

Bu sefer şaşıran sadece Petek değil o adamda şaşırmıştı.

"Sizinle tanışmadık?"dedim adama dönerek sadece gözlerine odaklandım.Kahretsinki bunlar o gözlerle birebir aynıydı.

"Alperen ben,bende fabrikadan sorumluyum."dedi ve beni dumura uğrattı.

Bu oydu,her şeyini değiştirmişti ama gözleri ve sesi aynıydı.

Alperen'in yüzüne dikçe bakarken oldukça gergindim.

"İyi misin güzelim."dedi Miran bir elini belime atıp okşamaya başlarken.

"İyiyim."dedim ama o bir şeyler olduğunu biliyordu.

Kısa sürede kötü atmosfer yayılmış sohbet ediyolardı.Bense sadece dinliyordum.Biraz sonra Alperen ve Petek masadan kalkarak Miran'a döndüler.

"Biz kalaklım size iyi eğlenceler."dediler ve kısa bir baş selamıyla ayrıldılar.

Onlar gittikten sonra hepsinin gözü bana dönmüştü.

"Miray doğruyu söyler misin?Alperen ile aranda ne geçti?"dedi Miran.

"Eve gidince konuşabilir miyiz?"dedim.Herkes beni onaylamıştı.Bu gece uzun olucaktı anlaşılan.

Etrafta çiftler dans etmeye başlayınca Miran'ın yanımdan kalkarak elini bana uzattı.

"Benimle dans eder misin?"dediğinde dudaklarım kenara kıvrılırken elini tuttum.

"Edelim."dedim ve sahnenin ortasına geçtik.

Miran iki elinide belime koyarak beni kendine çekti,bende kollarımı boynuna doladım.Böylelikle çok yakındık.Gözlerimiz asla birbirinden ayrılmazken dans etmeye başladık.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin