Hatayı düzelttim sırasıyla okuyabilirsiniz.
*Miran'ın Anlatımı
Tam bir hafta geçmişti Miray'ın yüzünü görmeyeli.Tabiki aramızda bir iletişim vardı ama ben onu hiç dışarıya çıkmadığı için göremiyordum.
Bu bir haftadır biraz şirketle ilgilenmiştim ama bu işlerin hiç biri onu düşünmeme engel olamamıştı.
Onu çok özledim...
Birazdan Ilgaz'ın uzun istekleri sonucu,kafa dağıtmak için bir yerlere gidicektik.
Gitmek istemiyordum.Hatta bu fikrine karşı çıkmıştım ama o beni iyi yerden vurarak gelmemi sağlamıştı.Şerefsiz beni iyi tanıyordu.
Üzerime siyah bir gömlek ile,siyah,bol paça, kumaş bir pantolon giyinip aşağıda beni bekleyen Ilgaz'ın yanına indim.
Oturduğu koltuktan beni fark edince kalkarak kapıya yöneldi.
Evden çıkarak benim arabama bindik ve arkadaşımızın mekanlarına birine geldik.
"Kral bu gün eğlenicez.Dertlenicez.Ama yengeyi aldatmak gibi bir hata yaparsan ben seni aldatırım."dedi ciddi tutmaya çalıştığı sesiyle.O da böyle bir şey yapmiyacağımı biliyordu.
"Hadi hadi konuşma."dedim ve mekanın arkasında kalan koltuktuklara oturdum.O da yanıma otururken birer şişe hiç de hafif olmayan içeceklerimiz gelmişti.
"Eee anlat Ilgaz,o kadar ısrar ettin burası için ne oldu?"dedim dalga geçerek.
"Aşık oldum lan."dedi bardağına içki doldururken.
"Sen?"dedim garipseyerek.En son birine aşık olduğunda üniversitede filandı.
"Evet oğlum ben aşık olama mıyım?!"dedi şakayla karışık bir ciddiyetle.
"Olursun ayıp ediyorsun."dedim ve içimden bir yudum alarak devam ettim."Kim bu şanslı kız?"dediğimde gözleri parladı.
"Adı Gizay'mış,çok güzel kadın."dedi ve ikisinden birkaç yudum aldı."Geçen kafede otururken bir bağrıltı duydum.Sesin geldiği yere baktığımda bir adamın bir kadını kolundan çekiştirdiğini gördüm.Tabi durur muyum?Kalktım gittim noluyo dedim,benden yardım istedi.Admdan kolunu kurtarıp arkama çektim.İşte sonra adamı biraz aşağıladım.Adam gidince Gizay bana teşekkür etti ve bir kahve ısmarlamak istediğini söyledi."dedi ve bana döndü Gözleri parlıyordu."Şimdide öyle mesajlaşıyoruz."dedi bardağı kafasına diklerken.
"Ilgaz."dediğimde yüzünü bana çevirip'ne var?'der gibi salladı."Sen aşık olmuşsun."dedim gülerek.
"Oldum ya,lan Efe aşk ne güzel şeymiş.Sende burnunun dibindekini görme."dedi sitemle.
"O beni görmüyo."dedim ve bardağı kafama dikledim."Ona belli ediyorum ama o görmüyor."
"Ya da görmek istemiyor."dediğinde anlamayarak ona döndüm."Sana olan bakışlarını hiç mi görmedin?"dedi alayla."Sana aşık ama hala emin değil ve bu ihtimalden korkuyor."
"Çünkü hiç bir ilişkisi normal bitmedi."dedim mırıldanarak.
____•••____
"Lan şeyi hatırlıyo mu?"diyip gülmeye başlayınca bende güldüm.
Şuan kafamız uzaydı.Biz bunun farkındayık ama umursamıyorduk.
"Unuttum."deyip tekrar gülmeye başlayınca cebimin titrediğini hissettim.
Telefonu çıkararak baktım.Miray'dan dört cevapsız arama vardı.
"Hııı."dedim telaşla."Yengen aramış."dedim ve gülmeye başladı.Sonra zorla Miray'ın numarasına tıkladım.Bir süre sonra açılınca konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...