MİRAN'IN ANLATIMI
Miray duraksız ağlıyordu onu sakinleştirmek açıcısından sırtını sıvazlıyordum.Bu kızda beni çeken bir şey var onun şuan bu halde olması beni de etkiliyor,benimde canım yanıyor.Ama yapabileceğim hiç bir şey yoktu.
Miray en sonunda yorgunluktan uykuya daldı bende bir elimi sırtına bir elimizde bacaklarının altına koyarak kucağıma aldım ve benim arabama doğru götürdüm.Fatih abinin arabası daha sonra buradan alınırdı o sorun değildi.
Miray'ı arabanın arka koltuğuna yatırdım daha sonra kendim şoför koltuğuna oturarak kendi evime doğru sürmeye Başladım. Bundan Fatih abinin haberi vardı o da Miray'ın biraz ondan uzak kalması gerektiğinin farkındaydı.Buyüzden o istemişti benden,bende tabiki hayır demedim.Arkaya doğru göz attığımda Miray'ın hala uyuduğunu gördüm kız resmen gözümün önünde çökmüştü.Böyle böyle evime geldiğimde arabayı park ettim ve hızla arabadan inerek Miray'ı tekrar kucağıma aldım.Eve girince Miray'ı kendi odama çıkardım.Yatağa bıraktıktan sonra ilk önce ayakkabılarını çıkardım.Üzerine pike örtükten sonra şifonyerin üzerinden bir ıslak mendil çıkardım ve hafifçe Miray'ın makyajını çıkarmaya başladı makyajı tamamen çıkardıktan sonra tam odadan çıkıyordum ki mesaj bildirimiyle olduğum yerde durarak telefonumu çıkardım.Fatih abi yazmıştı.
𝗙𝗮𝘁𝗶𝗵 𝗮𝗯𝗶:Miran oğlum Gece genelde ağır bir şey yaşayıp ağladıktan sonra sürekli kabus görür.Kabusların etkisiylede yorgunlaşıp hasta düşer.Senden ricam onun başından ayrılmaman.
𝗦𝗶𝘇:Tabiki Fatih abi aklın burada kalmasın.
𝗙𝗮𝘁𝗶𝗵 𝗮𝗯𝗶:Eyvallah aslanım Gece sana emanet.
Fatih abiyle olan sohbetten çıktıktan sonra Miray'a döndüm cenin pozisyonunda yatıyordu yüzünü buruşturmuştu büyük ihtimalle kabus görüyordu.Hemen gidip odamdaki tek kişilik koltuğu yatağın kenarına getirip oturdum.Sonrasında Miray'a burada olduğumu belli etmek için elinin üstüne elimi koydum ve hafifçe okşamaya başladım.Bir süre sonra Miray sayıklamaya başladı ama ne dediğini anlayamıyorum.
"Ben buradayım Miray."dedim sessizce küçükken annemde ben kabus gördüğümde başımda bekler,sürekli burada olduğunu söylerdi ve bu beni hep rahatlatırdı.
"B-baba"dedi Miray varla yok arasında."Ben bişey y-yapmadım."dedi bu sefer sesi daha netti.
"Şşştt sakin ol prenses ben buradayım.Korkma ben buradayım."dedim.
"B-ben g-gerçekten bir şey yapmadım,onu ben öldürmedim b-baba i-inan bana l-lütfen."ne görüyordu acaba.
"Ben inanıyorum sana sen öldürmedin."dedim ve bu kez saçlarını okşamaya başladım.Başka bir şey demedi sanırım dediğim şeyi hissetmişti.Biraz daha iyi olduğunu düşünerek üzerimi değiştirmek için giyinme odama girdim.Olabildiğince hızlı bir şekilde altıma siyah bir eşofman üzerimede siyah bir kısa kollu giydim ve hemen odadan çıktım.Odama geri girdiğimde terler içinde yatak başlığına yaslanmıl dizlerini kendine çekmiş bir şekilde ağlayan Miray'ı beklemiyordum açıkçası hızla yanına gittim.
"Pre-Miray iyi misin?"dedim telaşla.O ise kendin geçmiş gibiydi sanki nefes alamıyordu.Onu kucağıma aldım,koşarak odadaki balkona çıktım ve onu balkondaki koltuğa oturttum ardından yanına oturdum.
"N-n-nefes a-alamıyorum."dedi zorla.
"Tamam prenses,şimdi sakin ol 1 dediğimde derin bir nefes alıyoruz 2 dediğimde bırakıyoruz tamam mı?"dedim telaşla.Zorla kafasıyla onayladı.
"Bir derin nefes alıyoruz."dedim ve ikimizde derin bir nefes aldık."İki geri bırakıyoruz."dedim ve bu sefer dışarı bıraktık.Bir kaç kere yaptıktan sonra Miray'ın nefes hızı eski haline girmişti.
"T-teşekkür ederim."dedi.
"Bir şey değil Miray.Daha iyi misin,sana su getirmemi ister misin?"deyip cevabını beklemeden ayağa kalktım tam gidiyordum ki beni kolumdan tutarak engelledi.
"Teşekkür ederim gerek yok."dedi bende yanına geri oturdum.Ortada ölüm sessizliği vardı bunu Miray bozdu.
"Neredeyim ben?"dedi bana dönerek.
"Benim evimdesin baban ondan biraz uzak kalmanın ona iyi geleceğini söyledi."dediğim şeye kafa salladı ve önüne döndü"Uyumak ister misin?"diye sordu.aşını sallayarak ayağa kalktı ve o önde ben arkada içeriye girdik daha sonrasın da yatağın üzerine oturdu.
"Uyursam yine kabus görücem ama."sessizce.
"Senin uyumana nasıl yardımcı olabilirim Miray."o cevap vermeden telefonumu çıkardım ve Fatih abiyle olan sohbetime girdim.
𝗦𝗶𝘇:Fatih abi Gece'nin rahat uyumasını nasıl salıya bilirim?
Fatih abi anında çevrim içi oldu.
𝗙𝗮𝘁𝗶𝗵 𝗮𝗯𝗶:Aslında ben ona sarılarak uyutunca kabus görmezdi ama şimdi ben yokum.
Yazdığı mesajdaki hüznü görebiliyorum.
𝗦𝗶𝘇:Tamam Fatih abi sağol.
Hemen sohbetten çıkıp Miray'a döndüm.
"Seni sarılarak uyutmamımister misin?"dedim o ise söylediğim şeyle gözünü kaçırdı ve sonra
"Gerek yok."dedi
"Ama o zaman kabus görürsün."Miray da bunu bildiği için kafasını salladı."Senin için sorun yoksa benim için de yok."dedim tebessümle o rahat uyusunda ben uzaya bile giderdim yeterli kabus görmeden uyusun.Miray biraz çekinerek kafa salladı ve yatağın içine girdi.O girdikten sonra bende yatağa girip arkasından sarıldım.
"Teşekkür ederim yaptığın şey için ve yanımda olduğun için."
"Bir şey değil Miray bundan sonra hep yanındayım benden kaçışın yok."dedim ve daha sıkı sarıldım.Bir on dakika sonra Miray'ın nefes alışları yavaşladı uykuya dalmıştı.Ama benim uyumamam lazım uyurken kabus görürse yanında olmam gerekiyor.Fatih abiye söz verdim aklın burada kalmasın de-Şaka şaka öyle bir şey söylemeseydi de ben bu gece Miray'ı yalnız bırakmazdım.Ben Miray'ın kalp atışlarının ritmini dinlerken Miray bir anda bana döndü,belimden bana sarıldı ve başını göğsüme koydu.Büyük ihtimalle babasıyla hep böyle uyuyordu.Ben de hiç bozuntuya vermeden belinden sarıldım,çenemde başına yasladım.
Ondan sonra Miray hiç haraket etmedi sadece bir kaç kere sayıklamıştı ama büyük bir kabus değildi yani olsa terlemeye başlardı.Ama o huzurlu bir yüz ifadesiyle uyumaya devam ediyordu. Miray'ın uyurken ne kadar tatlı olduğunu söylemiş miydim?Aşırı tatlı uyuyordu.Miray'ı hep uzaktan görmüştüm hiç bu kadar yakından görmemiştim uzaktan bakınca yakından yüzü ne kadar güzel diye düşünürdüm ve gerçekten çok güzeldi.Miray'ı izlerken en son baktığımda saat 05.48'di ve sonrası yok.
~~~°°°~~~
MİRAY GECE'NİN ANLATIMISabah uyandığımda Miran'a sarılı bir şekilde duruyordum.Nasıl sabaha kadar birlikte sarılarak mı atmıştık.Hayır olamaz Miran'a hala kızgındım babama da öyle ama dün akşam korkularım yenik düşüp Miran ile uyumuşum.Hala Miran'a sarıldığımı fark edince ayrılmaya çalıştım ama o kadar sıkı sarılmıştı ki ayrılamıyorum.En son pes ettim ve öylece yatmaya devam ettim.Arkadaşlar dün ne olmuştu.Durun ben söyliyim hayatımın en büyük şokunu yemiştim.Babamlar mafyaydı,Miran da öyle ve tam şuan bir mafyaya sarılarak uyuyorsun Miray Gece IŞILAY hatırlatayım dedim.Bir dakika dün bunları öğrendikten sonra saatlerce Miran'a sarılarak ağlamıştım ve ben Miray Gece IŞILAY Annem ve babamda sonra ilk defa birine karşı duvarlarımı indirmiştim.Ve bu hiç iyiye işaret değildi her zaman ki gibi kandırılan taraf olucaktım gerçi zaten artık annem ve babam bile benimle dalga geçer gibi oynuyorsa diğer herkesten her şeyi beklerdim.Buyüzden Miran'dan uzaklaşmam gerekiyordu.Ama ben gittikçe ona çekiliyordum...
~~~°°°~~~
Okuduğunuz için teşekkür ederim ve yazım yanlışları için özür dilerim:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...