Sabah uyandığımda başımda büyük bir ağrı vardı.Kalkmam gibi sokulan ağrıyla ellerimi başıma götürdüm.Ben nerede olduğumu çözmeye çalışırken telefonumun bildirim sesini duymamla telefonumu elime aldım
Miran:Aşağıdayım kahvaltı hazır gelde bir ağrı kesici iç.
Siz:Tamam
Yataktan kalkıp makyaj aynasında kendime baktım saçımı elimle düzeltip.Dışarı çıkıyordum ki üzerimdekini görmemle duraksadım.Bunu bana kim giydirmişti.Miran mı?Yok daha neler.Allah aşkına ben neredeydim.Biran önce Miran'ın yanına gitmeliyim.Odadan çıkıp aşağı indi.Büyük bir oturma odası karşıladı beni.Nerdeydi acaba?
"Mirannn"diye bağırdım eve doğru.
"Burdayım."demesiyle sesin geldiği yere gittim,burası bir mutfaktı ve Miran masada oturuyordu.
"Günaydın."
"Günaydın,kahvaltı yapta ilaç iç."dedi Karşısındaki sandalyeyi çekip oturdum.
"Burası neresi senin evinde değil."dedim
"Senin evin zaten."dedi ben ona aval aval bakarken."Dün şahroş oldun bende seni evine getirdim."
"Sen burada mı yattın üzerini değiştirmemişsin?"
"Evet maalesef,hadi ye yemeğini."dedi ve yemeğe başladı.
"Sahroşken saçmaladım mı?"dedim çekinerek inşallah bir şey yapmamıştırım.
"Yani bana birini anlattın."demesiyle içimden bir küfrettim.
"Annemden ve babamdan mı?"dedim yutkunarak.Kafasını sallamasıyla"Siktir."demem bir oldu."Nereye kadar anlattım?"diye sordum bir ihtimal babamın amcam olduğunu söylememişimdir diye.
"Her şeyi."
"Hassiktir."dedim stresle ve devam ettim."Bunlar aramızda kalabilir mi?"
"Neyler aramızda kalabilir mi?"diye soru yönetti.
"Hani dün gece sahro-."diyemeden lafımı kesti.
"Ben bir şey hatırlamıyorum."demesiyle ne demek istediğini anlamıştım.Tebessümle ona bakmaya başladım.
"Ama bir şeyi çok merak ettim."demesiyle zorla yutkunup söylemesi için kafamı salladım."Baban ve annen hala evliler mi?"
"Hayır değiller.Annem zaten öz babamı aldatıp bir adamla evlendi.Öz babamda annemle ayrıldıktan sonra beni amcama bıraktı.Öz babamı çok araştırdım ama bir şey bulamadım."dememle anladığını belirterek kafasını salladı.
"Tamam bu konuyu kapatalım da kahvaltımızı yapalım."dedi ve tabağını doldurmaya başladı.
Kahvaltıdan sonra birlikte evimdeki yerleri inceledik,özelliklede gizli yerleri.Evim zaten Miran'ın evinin kopyasıymış oyüzden Miran rahatlıkla her şeyi inceledi ve ardından şirkette işleri olduğunu söyleyip gitti.Gitmeden öncede.'Dışarıya çıkacaksan çok dikkatli ol,heryerde seni gözetliyorlar.Her an tetikte ol ve dışarı çıkarken dolaptaki eşyalardan al.'dedi ve öyle gitti.Bende biraz evde dolandıran sonra sıkıldığım için arkadaşımı aradım.
"Aloo naber gülüm?""diye açtı telefonu Gizay.
"İyi öyle senden?"
"İyi benden de."
"Canım çok sıkıldı buluşalım mı?"
"Olur gülüm,her zamanki kafe?"dedi sorarcasına.
"Evet balım hadi bir,iki saate görüşürüz."dedim o da beni onayladı ve telefonu kapatıp yukarı odama çıktım.Hemen dolabıma gittim ne giymeliydim etek mi pantolon mu?En sonunda dolaptan mavi kot bir pantolon ile beyaz bir üst çıkardım.Daha sonra makyaj masasına gidip her zamanki gibi günlük bir makyaj yaptım,saçlarımı da bir at kuyruğu yaptım ve üstümü giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Işığı
ChickLitAdım Miray -G̶e̶c̶e̶- IŞILAY. Herkese oranla normal sayılabilecek bir hayatım vardı.Babamın öldüğü güne kadar. Kitaplardaki çoğu insanın hikayesi ya baştan kötüdür ya baştan iyidir ya da sonradan kötüdür benim hikayem sonradan kötü olan tarafta. Kit...