17.BÖLÜM

21 2 4
                                    

Hayırlı bayramlarrr:))
*
*

Dolu gözlerle Miran'a döndüm.Ona bir cevap vermek istiyordum ama sanki dilim tutulmuştu.

"Miray bir şey söyle güzelim."dedi ve elini elime götürerek okşamaya başladı.

"B-babam."dediğimde elinin hareti durdu ve yavaşça geri çekildi.

"Miran o-o öldürmüş."

___•••___

"Şimdi düşmanımız Gece'nin babası mı?"diye sordu Aras şaşkınca.

"Ona öyle deme sanki Fatih abiye diyomuşuz gibi oluyor."dedi Anıl.

"Tamam ya ne diyim?Adı ne bu adamın Gece?"

"Geray."dedim oturduğum yerden.

"Bu ne biçim isim anasını satayım."dedi gülerek.Anılda gülerek cevap verdi.

"Sende kibar küfür mü ediyorsun satayım ne olum."

"Kızlar bundan hoşlanıyormuş."dediğinde Ilgaz ensesine şaplak attı.

"Şamatayı kesin bizim işimiz var."dedi Miran.

"Üfff yemedik karınla,evini."dedi Merve.

Hepsi çıkarken bizde çıkarak Masal'ın okuluna gittik.Oradan çıkıştada hastaneye gidecektik.

İçeriden bize koşarak gelen Masal'a gülümseyerek kollarımı açtım.Geldiği gibi bana sarılırken Miran bize gülüyordu.

"Nasıl geçti bakayım okulun."

"Çok güzeldi abla.Hatta bir tane çocuk gelip bana çok güzel göründüğümü söyledi."dediğinde gülmeye başladım.

"Çocuğun adı ne güzelim."diyen Miran ile daha çok güldüm.

"Aybars,ama çok yakışıklıydı."dedi gülümseyerek.

"Siz arabaya geçin ben geliyorum."diyip içeri girecekken onu durdurdum.

"Saçmalama Miran."dedim ve birlikte arabaya bindik.

"Balım şimdi seni hastaneye götürüp birkaç tahlil yaptırıcaz,tamam mı?"dedim o da kafasını sallayarak beni onayladı.

*

Masal'a bir sürü tahlil yapmışlardı.Hepsinide dikkatlice izlemiştik.Tahlillerin çoğu olumsuz çıkmıştı.Bu yüzden Masal'ı hastaneye yatırmamız gerekiyordu.

Ben bunun olmasını istemesemde onun iyiliği için böyle olması gerekiyordu...

"Ablacım senin kısa bir süreliğine hastanede kalman gerekiyor.Ama merak etme hep yanında olucaz."dedim önünde çökerek.

"Ölücek miyim abla?"dedi korkuyla.Ellerimi saçına atıp okşamaya başladım.

"Öyle bir şey olmicak güzelim buna izin vermem."dediğimde Miran da yanıma çökmüştü.

"İzin vermicez güzelim."

"Hadi biran önce Masal'ı yatırmalıyız."dedi yanımızdaki doktor ve Masal'ın elinden tutarak yatacağı odaya götürdü.

Gece'nin Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin