Selamm keyifler nasıııl?? 🫠🙊Ufak bir gecikme ardından aranızdayım 🥹🫠 Kurgu artık hareketleniyor ayaya bazı aksiyonlu bölümler bizi beklerr kemerleri takıın 💃
Küçük bir uyarı; bölümde +18 ögeler mevcut rahatsız olursanız geçin lütfen, yine rahatsız olduğunuz kısım olursa bana da söylemekten çekinmeyin dikkate alırım 🤝
Tanışmak ve istediğinizi sormak için beni buradan ya da instagramdan darlayabilirsiniz 🥸🫠
Instagram: selinnera
Oy ve yorum bırakmayı lüüttfeenn unutmayın bol bol oy ve yorum bekliyorum 🤝💪
Keyifli okumalar 🩶♥️
13. BÖLÜM: "SAVAŞIN GÖLGESİ"1. KISIM
# Des Rocs - Used to the Darkness
Kieran yüzüne yansıyan müthiş bir öfkeyle etrafta büyü kullanarak ona saldıran kim varsa anında etkisiz hale getirirken Kade'i fark etti. Yüzü mümkünmüş gibi daha da kavurucu bir öfkeye bulandı ve tek bir hareketle, ellerini çağlayan karanlığıyla beraber sertçe iki yanına savurdu, ellerinden çıkıp giden karanlığı ölümcül bir hava akımı gibi etrafa yayıldı. Biz hariç tüm saldırganlar, hepsi, herkes sadece saniyeler içinde son nefeslerini verip oldukları yere yığıldılar.
"Kim?" diye haykırdı Kieran koca iki adımda Kade'in yanına varırken. Hınçla Kade'i yakalarından kavradı ve "Kim cüret eder buna? Olduğum yer kim saldırır? Kim cesaret etti buna?" diye kükredi Kade'in üzerine doğru.
Sanki Kade tek bir isim çıkarsa dudaklarından, Kieran olduğu yerden, o kişinin yanına bile gitmeden onu yeryüzünden silecekti.
"Asher Krallığı savaş açmaya hazırlanıyor," diye cevap verdi Kade bambaşka bir şeyden bahsederek. Sesi de ifadesi kadar tonsuzdu. "Bu yüzden isyanı gizliden gizliye desteklemişler."
Bu onun için ne anlama geliyordu çözememiştim ama Kieran gözlerini öfkeyle yumduğunda bilmediğim bu sözlerin çok fazla şey ifade ettiğini tahmin edebiliyordum. Kade'i bir anda bıraktığında Kade sarsılır gibi olduysa da gerilemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAĞIN MİRASI (+18)
Fantasy❗️Yetişkin okurlar içindir. Korku ve yetişkin ögeler içermektedir.❗️ Yıllar önce; evrenler karıştı, yaşamlar birbirine savaş açtı. Beyaz ve siyah artık dengede değilken kanla bir antlaşma imzalandı, bir kehanet doğdu. Işık karanlığa bulanıp dengeyi...