Herkese selaam 💃💃 napıyosunuuzz?? Bomba bir bölümle geldimm 🙊
Yeni bölüm duyuruları ve alıntıları için ya da yazarı merak ediyorsanız kshsjdld beni instagramdan takip edebilirsiniz 🩶💃
Insatgram: selinnera
Keyifli okumalar dilerim...
Hemmen ufacık bir hatırlatma, hayalet okuyucum çook fazla lütfen beni üzmeyin 🥹 sadece oy vermeniz bile beni aşırı mutlu ediyor.
Oy vermeyi ve bir satır da olsa yorum yapmayı lütfen unutmayın 🙏
9. BÖLÜM: "HER ŞEYİN EFENDİSİ"#Scorpions - send me an angel
Artık evlendiğimizin farkındalığı, nerde olduğum ve ne yaptığımın gerçeği bir anda kendini belli edince titremem engel olamadım. Titrediğimi fark etmiş gibi belime yerleştirdiği eli ile beni kendine çekerken dudaklarını da şakağıma yaslamıştı.
"Evliliğimizin ilk dansı, hazır mısın," diye mırıldandı mahur bir edayla. Belime yerleştirdiği elinin başparmağı ile bel oyuntumu okşuyordu ve farkında olmadan gerginliğimi, tedirginliğimi alıp götürüyordu bu hareketi.
Kendimi ona, artık eşim olan adama bırakıp beni, yeminimizi yaptığımız alanın gerisinde kalan büyük dans alanına doğru yönlendirmesine izin verdim. Platformun daha ilerisine küçük bir orkestra kurulmuştu. Misafirlerin masları bu daire şeklindeki alanın etrafına konumlandırıldığı alanın tam ortasında olduğumuz halde bizi görebiliyorlardı.
Kieran elimi bırakıp geriye doğru birkaç adım benden uzaklaştıktan sonra bir elini karnına götürüp diğerine yana doğru açarak önümde eğildi ve tam o anda enstrümanların ilahı melodisi kulaklarımıza dokunmaya başladı. Kar yağışı şiddetli değildi ve üzerimizdeki süslenmiş ağaç dalları ıslanmamıza da izin vermiyordu ancak aralardan kaçan bazı taneler üzerimizde uçuşuyordu. Ayak bastığımız zemin buğulu bir sisle kaplıydı. Masalsı bir andaydım sanki.
Kieran bana doğru uzun bir atıp aramızdaki mesafeyi kapadı ve bir elini sırtıma destekleyip diğeri ile elimden tuttu. Ben de elimi onun ensesine doladığım anda uçar gibi dans etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAĞIN MİRASI (+18)
Fantasi❗️Yetişkin okurlar içindir. Korku ve yetişkin ögeler içermektedir.❗️ Yıllar önce; evrenler karıştı, yaşamlar birbirine savaş açtı. Beyaz ve siyah artık dengede değilken kanla bir antlaşma imzalandı, bir kehanet doğdu. Işık karanlığa bulanıp dengeyi...