Sellaamm ben geldiimm 🫂💃Biliyorum tüüm isyanlarınızı hak ettim bölüm yine geç geldi 🥹 herhangi bir bahane arkasına sığınmayacağım çook özür dilerim lütfen beni sevmeyi bırakmayın jhdkf
Söz sonraki bölümlerde telafi edeceğim bu sefeerr 🤓
Bu bölüm çook önemli ve dönüm noktası niteliğinde. Biraz kısa oldu ama biiirr sürü detay var dikkatle okuyuunn 🌝
Keyifli okumalaarr ❤️🔥
Nılur oy bermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur muu?? Kitabımızı sevdiyseniz önerin bol bol büyüyelim 🫂🥹
Bu aradaaa biizz 50K okunmaya ulaştııkk 🥳✨💃 500K ve 5M'laraa Allahım nolur çok amiin ✨🙏✨🙏
21. BÖLÜM: "DEĞİŞEN DENGELER"#Ellise - Lilith
Kapının şiddetli bir şekilde vurulmasıyla zaten hafif ve parça parça olan uykumdan sıçrayarak uyandım. Dışarıda kimin olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu çünkü zaten eve uğrayabilecek kişiler belliyken kapımı böyle kırmak istercesine çalabilecek kimse yoktu.
Telaş ve aceleyle, evin içindeki karanlığın izin verdiği kadarıyla koşarcasına kapıya ulaştım. Kapıyı açmadan önce kapının hemen yanındaki pencerenin perdesini aralayarak önce kimin geldiğini öğrenmek istedim çünkü bu saatte kim bu şekilde kapıma dayandıysa iyi bir şey için olmadığı barizdi ve burada böyle savunmasız tek başıma olmak beni inanılmaz korkutuyor, güçsüz hissettiriyordu.
Pencerenin ardındaki hareketli, pelerin takmış ve yüzünü de kapüşon ile saklamış silüeti ilk başta tanıyamadım ve bu kalbimin korkudan daha da hızlı atmasına neden oldu. Tam sessiz kalarak içeride olduğumu belli etmemeyi ve kapıyı açmamayı planlamış ve geri çekilmiştim ki kapıdaki davetsiz misafirim bir anda varlığımın farkına varıp yüzünü pencereye doğru döndü.
Göz göze geldik. Kokuyla yerimde sıçradığım anda gördüğüm ve anında tanıdığım sima rahatlamayla derin bir nefes almamı sağladı. Gerginlikten kasılan omuzlarımı düşürdüm ve daha fazla beklemeden uzanıp kapıyı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAĞIN MİRASI (+18)
Fantasía❗️Yetişkin okurlar içindir. Korku ve yetişkin ögeler içermektedir.❗️ Yıllar önce; evrenler karıştı, yaşamlar birbirine savaş açtı. Beyaz ve siyah artık dengede değilken kanla bir antlaşma imzalandı, bir kehanet doğdu. Işık karanlığa bulanıp dengeyi...