Herkese merhabalar. 🌸🤍
Uzuun bir aradan sonra yeni bölümle geldim. Düzensiz bölüm atmayı da bölüm aralarını uzatmayı hiç sevmem hatta nefret ederim. Herhangi bir bahaneye sığınmayacağım.
Bazen yazma isteğim öyle bir gidiyor ki olayların taslağı bile hazır olmasına rağmen tek cümle yazamıyorum, kendimi yazmaya zorladığımda da parmakların klavyede bile gezinmiyor. Anlamsız ara ara yazamadığın dönemlerden biriydi.
Sizleri, kurgumu en önemlisi yazmayı çok seviyorum. Umarım bir daha böyle bir şey yaşamam 🙏🥹
Küçük bir iç dökme, hesap vermeden sonra sizi bölüme alayıımm sma dikkat biraz tansiyonu yüksek olaylı bir bölüm 🙊
Lütfen oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın 🤍
Keyifli okumalar 💃
13. BÖLÜM: "SAVAŞIN GÖLGESİ"2. KISIM
# Neoni - Darkside
Asher Krallığı'ndaydık. Sarayın kapıları kim olduğumuzu bildikleri için hiç koşulsuz ardına kadar açılmıştı. Şimdi ise ne yapacağını ve nasıl davranacağını bilmeyen ve aynı zamanda da ara ara korkudan titrediğine şahit olduğum bir muhafız eskortluğunda sarayın içinde ilerliyorduk. Muhtemelen bekleme salonu ya da Kieran'ın doğrudan muhatap olmak isteyeceği kişi ile görüşmeye gidiyorduk.
Gerginliğimi ele vermeden Kieran'ın yanında dik ve emin bir duruşla ilerliyordum. Geçmemiz için hemen önümüzden açılan çift kanatlı kapıdan geçtiğimizde büyük bir salona girdik. Kapının kenarında durup geçmemizi bekleyen muhafız biz içeriye girdiğimiz an geri çekilerek, titrek ve kekeleyen bir sesle "Kral ve kraliçemiz biraz burada olacaklar efendim. Buyurun, burada bekleyebilirsiniz," dedi. Eğilerek hızlıca bir selam verip yanımızdan kaçar gibi ayrılmasını şaşkın gözlerle izledim.
Hanelerini koruyan muhafız bile bu denli korkak ise bu muhafızlarla Yeva Krallığı'na ve hatta Kieran'a savaş açma cesaretini sergilemiş olmaları akıl kârı değildi. Gerçi söz konusu Kieran olduğunda en güçlü ve cesur orduların bile bir hükmü yoktu onun karşısında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAFAĞIN MİRASI (+18)
Fantasi❗️Yetişkin okurlar içindir. Korku ve yetişkin ögeler içermektedir.❗️ Yıllar önce; evrenler karıştı, yaşamlar birbirine savaş açtı. Beyaz ve siyah artık dengede değilken kanla bir antlaşma imzalandı, bir kehanet doğdu. Işık karanlığa bulanıp dengeyi...