1.Wyjasnienie.

33 0 0
                                    

Na nastepny dzien caly gang od razu od rana zaczal szukac Porejszyn i Hektorejszyn. Znalezli ich siedzacych razem na dole na krzeselkach. Podeszli do nich i zaczeli wyjasnianie sprawy.
-Ej o chuj ci chodzi?- rozpoczal rozmowe Modelka- tak bardzo chciales sie zemscic na Hektorze za to ze cie wykorzystal a teraz sie z nim miziasz?
-eee... no... bo ja tak naprawde eee... no chcialem tego.. -odpowiedzial zawstydzony Por- chcialem sie bzyknac z Malpiszonkiem moim ale jestem no troche niesmialy i balem sie zgodzic.. ehh.. nie wiedzialem tez ze to nastapi..
-czyli udawales takiego pokrzywdzonego zeby dostac nasza atencje? -zapytal wkurwiony Wachlarz.
-noo, ta... przyznaje sie..
-no to wypierdalasz z gangu, nam sie zrobiło ciebie szkoda przygarnelismy cie a ty tylko udawales dla atencji, pierdol sie chlopie.- Wachlarzyk podsumowal ta rozmowe i z calym gangiem wrocili do piwnicy.
Por i Hektor dalej byli w zwiazku.
Gang załatwil Cycusiowi-najbardziej straumatyzowanemu- terapie. Cycus chodzil systematycznie na terapie, ekipa bardzo go wspierala, a najbardziej Snicers.

Cycus sie wyleczyl i byl szczesliwy, a przy okazji wyznal milosc Snicersowi i byli w zwiazku, Modelka i Papaja sie zareczyli, Por i Hektor tak samo, Knoppers i Apollo wzieli slub, a Wachlarz znalazl swoja milosc z ktora byl bardzo szczesliwy i planowal zareczyny.

♡♡♡

♡ Opowiesci gangu i 2 ciumciokow ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz