BÖLÜM YİRMİ BİR: "TARUMAR RUHUN HAZİN ACISI."

39 6 21
                                    

Selamm! Nasılsınız?

Bir şey diyeceğim, bu bölüm beni parçaladı, duvardan duvara çarptı, depresyona so- ajdkzkdm tamam yahu, o kadar da değil ama üzücü bir bölüm :(

O zaman size ağlamalı, pardon keyifli okumalar 💅

Bölüm şarkıları;
Perdenin Ardındakiler-Her Gece
Sezen Aksu-Düş Bahçeleri
Cem Adrian-Kül
Sezen Aksu-Kurşuni Renkler

Seni sessizken sadece önemseyenler duyabilir.

          ~George Bernard Shaw

HAZİN'DEN

10 Ocak 2002

⚖️

"Anne," dedim. "Anne, bugün okulda ne oldu biliyor musun?"

Annem uzun kirpiklerinin ardındaki bakışlarını bana çevirdi. Dolgun dudakları kıvrıldı. "Ne oldu bebeğim?" Dedi elindeki kitapları bırakarak.

"Okumakta çok zorlandım bugün," dedim dudağımı bükerek. "Gel, ben seni çalıştırayım," dedi annem sandalyeden kalkıp önüme çökerek. Ellerimi tuttu. "Aç mısın?"

"Evet," dedim. "Aa," dedi. "Sana ne yapalım?"

"Sarma!" Dedim heyecanla. "Dolapta var, ister misin?" Dedi annem beni doyasıya öperek.

Bir bağırış geldi. "Firuze!"

Karşımdaki kadın, bana sert bir tokat attı. "Defol başımdan baş belası!"

"Anne," dedim yanağımı tutarak. "Ama anne," dedim. "Bana sarma yapacaktın ya... Okuma öğretecektin!"

"Ne diyorsun sen be?" Dedi bağırarak. "Kes artık gerizekalı!"

"Efil, bana rakı getir!" Dedi arkamdan bir ses. Sert, gür bir ses. İliklerime kadar titredim.

Sıçrayarak uyandım. Odamdaki küf kokusu, burnunu sızlattı. İçeriden annemin kahkahaları geliyordu. Beni çoktan unutmuşlardı, ki beni hiç hatırlamamışlardı da. Hatırlamakta ziyade, beni hiç bilmemişlerdi. Yatağın altına sakladığım kitabı aldım. "Şek..." Dedim harfleri zorla birleştirirken. "Şeker..." Parmağımı alttaki kelimeye koydum. "Şeker Po... Port... Portakal... Şeker Portakalı..."

"Güzel isimmiş," diye mırıldandım. "Şeker gibi bir portakal. Canım çekti."

Dışarıdan gelen gök gürültüsü ile yerimden sıçradım. Kitap, elimden kaçıp yere düşmüştü. "Anne," diye mırıldandım korkuyla. Elimi kalbime koydum, Efil korkuyordu. Efil çok korkuyordu.

"Bulutlar ağlıyor," dedim. "Ay dede yaramazlık yaptıkları için onları dövmüş. Az önce biri çığlık attı."

ACININ ASALETİ: HÜZÜNGÂH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin