Selammm! Nasılsınız? Öncelikle iyi bayramlar diliyorum hepinizeee. Uzatmıyorum, hemen bölümümüze geçiyorum.
17 Haziran 2017
Kırıkkale, Çelebi
⚖️
"Yemin ederim bunaldım," diye yakındı Kenan. "Bu nasıl bir otel Allah aşkına?"
Telefonuyla uğraşan Hazin yandan bir bakış attı Kenan'a. "Söylenmesen mi acaba?
"Söyleneceğim sus," dedi Kenan da. "Süslenmen bittiyse çıkalım."
"Bitti!" Dedi Hazin yılmış bir halde."Bundan sonra Beliz'e beni seninle bırakmamasını söyleyeceğim. İki ayağımı bir pabuca soktun manyak herif!"
Otel odasından hallice olan odanın kapısını açtı Kenan. Aynı anda da karşılarındaki kapı açıldı. İki adam çıktı, ardından da bir kadın.
Şöyle bir süzdü Kenan kadını. Upuzun, düz ve koyu kahve saçlar, uzun kirpikler, kahve gözler, al yanaklar...
Güzel kadındı. Allah sahibine bağışlasındı. Kadın gözlerini çekmedi Kenan'dan. "Ceylin," dedi öndeki adam uyarırcasına. "Hadisene seni bekliyoruz."
"Geldim," dedi kadın koşar adım iki adamın arkasından ilerlerken. Ancak saçlarını geriye savurup Kenan'a omuzunun üzerinden bir bakış atmayı da ihmal etmedi.
"Ay," dedi Hazin cırtlak bir sesle. "Ayağımı burkuyordum kız."
"Kız?" Dedi Kenan kapıyı kilitleyen arkadaşına bakarken.
"Ağız alışkanlığı," dedi Hazin. Anahtarı cebine attı ve Kenan'ın arkasından yürümeye başladı. Kırıkkale'nin bir dağ köyündeydiler. On beş kişilik bir grup olarak gelmişlerdi buraya. Gündüz çalışılmayacak kadar sıcak olduğu için boyayı yapıp bırakmışlar, gece çalışmaya karar vermişlerdi. Dünyanın en saçma şeyiydi fikrince.
"Şu karşı odada kalan kız," dedi Kenan bir anda. "Ceylin'miş adı."
"Ee napayım?" Dedi Hazin eline telefonunu alırken.
"Arkadaş olsana," dedi Kenan bir anda. Salak mısın der gibi bir bakış attı Hazin. "Benden de bunu beklemezsin yani Kenan... Ben daha çok batırırım oğlum senin işi. Beliz yapsın."
"Beliz'in yaptığı ilişkileri de görüyoruz yani," dedi Kenan imalı imalı. Tam o an Hazin'in flörtleştiği çocuktan mesajlar gelmeye başladı. "Eleman boş bırakmıyor mübarek," diye devam etti Kenan. "Sanki yiyeceğiz seni burda. Seni kıskanıyor benden beynini siktiğimin salağı."
Öldürücü bakışlar geldi Hazin'den. Okula çıkan yolu yürümeye başlamışlardı bu esnada.
"Soğuk duruyor," dedi Hazin. "Samimi dursa tanışırdım ama insan seviyor gibi değil sanki."
Kolunu Hazin'in boynuna atıp kendine çekti Kenan. Saçlarını karıştırdı sonra. "Hadi hadi sen yaparsın."
"Bu yakınlıkta durursak kız sevgili olduğumuzu sanar yalnız," dedi Hazin gülerek. "Bırak beni."
"Harbiden lan," dedi Kenan. Hemen itti Hazin'i. "Sen benim kısmetlerimi kapatıyorsun."
Hayretle arkadaşına baktı Hazin. "Asıl sen benim kısmetlerimi kapatıyorsun be!"
"Ya he he Hazin," dedi Kenan. "Ölene kadar dizimin dibinde oturtacağım seni."
Göz devirdi Hazin bu kez. Ters bakışlarını sürdürdü. "Babam olsa bu kadar-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ ASALETİ: HÜZÜNGÂH
General Fiction*şiddet ve olumsuz ögeler içerir.* Yakın arkadaşı Kenan'ın yanında olmak istediği için Van'daki görev yerinden ayrılıp Çanakkale'ye yerleşen Cumhuriyet Savcısı Hazin Efil İpekçi; yeni adliyesinde hem meslektaşı hem de üst kat komşusu Kerem Yıldırım'...