Bölümü yayınlamayı unutmuşum kusura bakmayın ahdndbdn. Nasılsınız?
Bölüm şarkıları;
Batuhan Kordel - Sıcak Şarap
Zakkum-Seni Rastgele Sevmedim
Skapova-Neden Bu kadar güzelsin"Hayattaki en güzel mutluluk sevildiğünden emin olmaktır."
~Victor Hugo
⚖️
Saçlarımın uçlarından sular akarken, dudaklarım aralandı ve tekrar kapandı.
Sevdiğim adam bana karım ol istiyorum, demişti.
Peki ben sağlıklı biri miydim? Ona iyi bir eş olabilecek miydim? Eninde sonunda baba olmak isteyecekti, haklıydı da, ben o korkumu yenebilecek miydim? Yirmi üç kez yaşadığım o anları, yaşamamış gibi davranabikecek miydim? Evlat edinme hayalimi kabul edebilecek miydi?
Birbirimizin hayallerini gerçekleştirebilecek kadar fedakarlıklar yapabilecek miydik?
Durdum, o an, hiçbirinin umrumda olmadığını, sadece onu istediğimi fark ettim. Kerem'i bir soluk kadar yakınımda hissetmek istedim. Aynı onun beni istediği gibi.
Dudaklarım titrerken "Evet," dedim. "Evet, Kerem. " Başımı hızlıca aşağı yukarı sallarken gözlerimden akan yaşlarla kahkaha atmaya başladım. Bir anda kendimi kolları arasında bulurken, yağmur tekrar bastırdı. Gök yere inermişçesine gürlerken, benim yerime çığlık attığını düşündüm.
Küçükken, yağmuru bulutların ağlayışına, gök gürültüsünü de bulutların çığlığına benzetirdim çünkü gece gök gürlediğinde yatağınızdan kalkıp koşa koşa sarılabileceğiniz, sığınabileceğiniz anne babanız yoksa; kendi kendinize böyle hikayeler uydururdunuz.
"Seni seviyorum," dedim ondan ayrılıp gözlerinin içine bakarken. "Ben seni çok seviyorum sevgilim."
Gök bir kez daha gürlerken elimi tutup beni banktan kaldırdı. "Çok ıslandın, hasta olacaksın."
Yüzümde geniş bir sırıtış oluşurken, beni çektiği yöne doğru yirüyüp ona sokuldum. Kendimizi hızla arabaya atarken, sırılsıklam ıslak olduğumuz için arabanın koltukları da ıslanmıştı.
Üzerimize aşk yağmıştı, sırılsıklam ıslanmıştık ve birbirimize sırılsıklam aşıktık.
⚖️
Eve gelip sıcak bir duş almıştım, üzerime bir şeyler giymiştim ve şimdi balkonunda oturmuş müzik dinliyordum. Boğazım acıyordu, burnum azıcık akıyordu ve halsizleşmiştim. Eğer bu semptomlar yağmurdansa vücudum o yağmuru ne ara alıp beni hasta etmişti?
Esin, Kamer'i alıp kendi evine geçmişti. Eren ile konuşmuştum, o da Esin'e gitmişti ama ben biraz halsiz olduğum için ayrıca birazcık kafamı dağıtmak için gitmemiştim. Kadir'in nerede olduğunu bilmiyordum, Nefise zaten Balıkesir'e dönmüştü ama Kadir hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Uykumun fazlasıyla geldiğini fark ettim. Üşümüştüm, hava yaklaşık yirmi dokuz derece falandı ama üşümüştüm.
İçeri girip kahve fincanımı bulaşık makinesine attım ve odama geçtim. Üzerime lacivert pijamalarımı geçirirken Kerem'den mesaj geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ ASALETİ: HÜZÜNGÂH
Ficción General*şiddet ve olumsuz ögeler içerir.* Yakın arkadaşı Kenan'ın yanında olmak istediği için Van'daki görev yerinden ayrılıp Çanakkale'ye yerleşen Cumhuriyet Savcısı Hazin Efil İpekçi; yeni adliyesinde hem meslektaşı hem de üst kat komşusu Kerem Yıldırım'...