-BONUS-

662 34 125
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

HYUNJIN POV

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

HYUNJIN POV

Od naszego historycznego, pierwszego turnieju międzynarodowego minęło ponad 5 lat.

Mimo naszego dorosłego wieku na nasze konto nadal stopniowo wybijają szczęśliwe wygrane. Coroczny turniej międzynarodowy jest dla nas za prosty. Już szósty rok z rzędu zdobyliśmy złoty puchar.

Obecnie zajmujemy się szkoleniem juniorów, którymi byliśmy my, by byli gotowi reprezentować nasze państwo. Patrząc na nich i to jak mocna jest ich więź przypominają mi nas. Mimo nagłych wzlotów i upadków zawsze wychodzili na prostą.

Nasz lot do Wielkiej Brytanii otworzył nam nowy rozdział. Gdzie nie byliśmy, ciągnęliśmy za sobą swoją pasję...

***

Z tym, że był 31 lipca łączył się wakacyjny zjazd rodzinny. Co roku cała rodzina zjeżdżała się na działkę mojego taty i zawsze kończyło się to na szeroko otwartej zabawie do późna.

Do naszych krewnych oczywiście byłem zmyszony doliczyć piątkę zdolnych chłopaków z mojej drużyny. Nie wybaczyłbym sobie, gdybym nie nazywał ich rodziną.
Przeszliśmy zbyt wiele żeby od tak ich wykluczać, a więc tradycyjnie oni i ich najbliźsi również byli tam zaproszeni.

— Dobra to ja przyniosę trzy flaszki — powiedział Bang Chan podczas sześcioosobowej rozmowy wideo.

— Aż tyle?! — wykrzyczałem zbliżając się do kamerki — nie przesadzajmy, bo będziemy musieli wynosić wujków na plecach...

Całe zaproszone 36 osób miało zjawić się o godzinie 17. Oczywiście niewiadome było to o której przyjęcie się zakończy, gdyż w planach mieliśmy grilla, alkohol, kino domowe czy basen ogrodowy do którego w zeszłym roku wstakiwały nawet nasze mamy...

***

Jasne było, że pierwszy zjawili się moi przyjaciele.

Zażenowany odłożyłem ostatnie plastikowe krzesło do stołu stojącego na środku działki i udałem się w ich stronę. Każdy z nich trzymał w dłoni jakieś zakupy, a kazałem im nic nie dokupywać...

WINNER || hyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz