2.

52 4 7
                                    

Sedela som stále pred domom a usmievala som sa ako pripečená. Aj napriek tomu že ubehli už 2 hodiny som stále tu. Ani neviem čo tu robím. Bola mi extrémna zima ale neriešila som to. Počula som,že niekto otvára vchodové dvere.

Predtým,než som sa stihla otočiť sa dvere otvorili a ja som spadla dovnútra. Nepríjemne som sykla keďže moje odreniny ma začali páliť. Chudák,Felix. Toľko mi s tým pomohol a ja to robím ešte ťažším.

"Preboha,Penny. Čo tu sedíš tak neskoro? Nemáš kľúče?" šepká Kim a pošúcha si oči.

"Nie,mám len som ešte chcela vidieť mesiac." zaklamem a ukážem na oblohu kde sa týči nádherný mesiac. Kim sa na neho pozrie takže ja mám príležitosť vniknúť. Dám si dole bundu a topánky a odídem do izby. V polovici prezliekania mi cinkne Instagram. Iba v spodnom prádle si sadnem na posteľ a zoberiem si do ruky telefón.

Používateľ yong.lixx Vás začal sledovať.

Keďže som si nebola istá,kto to je,klikla som na profil. Zistila som,že to je Felix. Pri pohľade na jeho fotky som sa musela usmiať. Vyzeral tak roztomile. Tak sexy.

Akceptovala som to a telefón som si dala na stolík. Postavila som sa a šla som sa prezliekať keď mi začal zvoniť telefón. Nespokojne som zavzdychala a podišla som bližšie. Rýchlo som na seba niečo natiahla keďže mi volal Felix cez video hovor. Keď som bola upravená,stratila som zelené tlačidlo.

"Ako si ma našiel?" spýtala som sa hneď,čo sme sa videli. Pozrel na mňa a potom sa začal smiať.

"Ja mám svoje zdroje." uškrnul sa a žmurkol na mňa. Uškrnutie som mu opätovala na čo sme sa obaja zasmiali.

"Ako sa máš? Už Ťa tie ranky neštípu?" spýta sa ma a stále sa na mňa usmieva.

"Nie,je to v pohode. Ďakujem." povedala som a tiež som mu opätovala úsmev. S úsmevom na mňa žmurkol a ukázal 🫰 čo znamená láska.

"Nechcel som Ti písať lebo som si myslel že už spíš." povedal a úsmev mu zmizol.

"Preto mi voláš?" spýtala som sa so smiechom.

"Áno. A úprimne chýbal mi Tvoj hlas preto Ti volám." dodal a opäť sa usmial. Prinútilo ma to začervenať sa. Chvíľu sme na seba ticho hľadeli keď som počula Chanov (BangChan) hlas.

"Bookie,kde si tak dlho? Máš s niekým orgie po telefóne?" zasmial sa a prišiel k nemu.

"Nie,volám s Penelope." vysvetlí a  trápne sa pozrie inde. Keď ma Chan uvidí,usmeje sa a zamáva mi.

"Ahoj,Penny. Všetko v poriadku?" spýta sa starostlivo a ja prikývnem.

"Musím Ti Romea na chvíľu zobrať keďže už je neskoro a zajtra máme nácvik na live vstup." dodal a Felix sa na neho pri prezývke 'Romeo' nahnevane zatváril.

"Dobre,choďte si ľahnúť a poriadne si oddýchnite." povedala som so smiechom a Felix mi ústami naznačil 'pomôž mi'. Neskôr mi obaja zamávajú a ja zruším hovor. Telefón si dám pod nabíjačku a konečne sa prezlečiem a potom sa vyberiem na spánok.

☆☆☆

Ráno som sa zobudila na krik z kuchyne a veľmi ostré slnko. Bože,už nech je zima! Nenávidím keď mi slnko svieti rovno do izby. Zastrela som závesy a posadila som sa na posteli. Spravila som si rannú hygienu a obliekla som sa.

Prišla som späť do izby a upravila som si posteľ. Neskôr som si na ňu sadla a vybrala som telefón z nabíjačky. Na uzamknutej obrazovke bolo hneď veľa upozornení z Instagramu. Prešla som na Instagram a hneď som mala krajšie ráno. Felix mi olajkoval všetky príspevky a na jedno moje selfie komentoval srdiečkom.

My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)Where stories live. Discover now