7.

55 4 4
                                    

Zobudila som sa v posteli na ostré slnko ktoré padalo na moju tvár. Na nič som si nepamätala a pritom som vôbec nebola opitá. Potom mi však došlo,že sa medzi nami niečo v noci stalo keďže pod perinou sa skrývalo moje nahé telo. Bola som strašne šťastná ale zároveň som sa bála toho,že videl niečo,čo som nikdy nikomu nechcela ukázať. A to moje modriny a jazvy.

Ľahla som si na chrbát a blbo som snímala strop akokeby to bola tá najzaujímavejšia vec na svete. Pritom som rozmýšľala nad tým,čo sa stalo. Nemohla som na to prestať myslieť. Otočila som hlavou na bok keď som videla,že Felix vedľa mňa nie je. Ani som si neuvedomila že stál pred zrkadlom a obliekal sa.

Ľahla som si späť na bok a pozorovala som ho. Hovorila som už,že je strašne krásny? Ak áno,budem sa opakovať. A ak nie,tak je to svätá pravda.

"Dobré ránko," podíde ku mne s úsmevom a daruje mi bozk do vlasov. Zasnene sa na neho usmejem a pri tom,ako mi dá pusu zatvorím oči.

"Dievčatá ešte spia?" spýtala som sa a pritom som z neho nemohla spustiť oči.

"I.N a Renee áno ale Lee Know a Bella sú už hore." povie a stále sa na mňa usmeje.

"Nezabúdaj,že dnes ideme opäť do štúdia." dodá a predtým než odíde,pošle mi vzdušnú pusu. Zasmejem sa a začnem sa obliekať. Moje vlasy dnes nemajú očividne svoj deň keďže som ich nemohla učesať a keď som ich dala do gumičky,boli strašne strapaté. Napadla ma jedna vec. Otvorila som skriňu a začala som sa hrabať vo Felixových veciach.

Keďže som nemohla nájsť to,čo hľadám,otvorila som dvere. V kuchyni stál pri sporáku Lee Know s Bellou na rukách ktorej spieval a pritom robil raňajky. Pousmiala som sa. Vyšla som na chodbu a začala som hľadať Felixa. V izbe,kde spí I.N boli otvorené dvere takže bol tam.

Nechcela som ísť ďalej preto som na neho zavolala. Prišiel ku mne ako mávnutím čarovného prútika.

"Dnes moje vlasy nemajú svoj deň lebo ich nemôžem skrotiť. Môžeš mi,prosím,požičať jednu z Tvojich šatiek?" spýtala som sa a nahodila som psie oči. Vedela som,že to nemusím robiť keďže by mi aj tak dal. Lišiacky sa na mňa usmial a ja som ho nasledovala do izby. Poslušne som si sadla na posteľ a pozerala na neho,ako ju hľadá medzi vecami. Rozžiarili sa mi oči keď ju vytiahol a podal mi ju.

"Ďakujem," poďakovala som s úsmevom a šťastne som ho objala. Usmial sa na mňa a neskôr odišiel. Ja som v izbe ešte chvíľu ostala aby som si mohla spraviť vlasy. Urobila som si jednoduchý vrkoč a neskôr som si do vlasov dala LV šatku ktorú som si pod vrkočom zaviazala. Keď som vyzerala ako tak k svetu,z izby som vyšla.

"Dobré ránko," pozdravila som sa keď som prišla do kuchyne kde stále kuchtil Lee Know.

"Dobré ránko,Penny. Raňajky budú hotové za chvíľku." povedal spevavým hlasom a ja som si sadla za stôl. Pritom som pozorovala ako niečo hovoril Belle a ona sa smiala.

"Budeš úžasný otec,Linoie." povedala som s úsmevom.

"V tom dúfam aj ja. Strašne chcem mať deti keďže ako malý som vždy chcel súrodenca ale to sa mi nesplnilo." prezradil smutne a Bella v jeho náručí začala plakať.

"Zoberiem si ju." vstala som keďže som videla,že si nemôže poradiť.

"Mlieko už má hotové." podal mi fľašu do ruky keď som sa práve chystala spraviť jej mlieko.

"Lee Minho,Ty si neuveriteľný. Asi si Ťa vezmem." hovorila som prekvapene a on sa iba pyšne usmial.

"Dobré ráno," vyšla z izby Renee a za ňou I.N

My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)Where stories live. Discover now