"Čo tu robíš?" spýtala som sa ho ešte raz.
"Si členkou v kpop skupine a nepochváliš sa svojmu najobľúbenejšiemu človeku?" zaškerí sa a prekročí prah.
"My dvaja už nemáme nič spoločné. Nepoznám Ťa,Jeon Jungkook." zamrmlala som a pozrela som inde.
"Oh,takže sa chceš hrať? Ako myslíš Penelope Campbell." zasmial sa keď k nám prišiel Felix.
"Jeon Jungkook osobne? Čo Ťa sem privádza?" spýta sa prekvapene a obaja sa objímu.
"Prišiel som pozrieť Penny. Lee Felix? Dobre si pamätám meno?" spýtal sa neisto na čo Felix sebavedomo prikývol.
"Ty ho poznáš?" otočil sa na mňa Felix prekvapene. Ruky som si založila na hrudi a pozrela som urazene inam.
"Je to moja mladšia sesternica." pochválil sa Jungkook a žmurkol na mňa.
"Nevlastná. My už si nemáme čo povedať." začala som na čo sa stále usmieval.
"Je vo Vašej skupine človek s menom...Lee Min-Minho?" spýtal sa Jungkook neisto.
"Oh,Ty myslíš Lee Know. Minho,máš tu návštevu!" zakričal na neho Felix a Lee Know prišiel k nám.
"Rád Ťa vidím." usmial sa Jungkook.
"Jungkook? Človeče,Teba som nevidel od Vášho posledného koncertu." čuduje sa Lee Know a Jungkook ho vtiahne do objatia.
"Odkiaľ ho poznáš?" spýtam sa otrávene smerom na Jungkooka.
"Lee Know bol našim tanečníkom na koncertoch. Nikdy nechcel byť celebritou tak sa pýtam,čo robíš tu?" spýtal sa ho a začali sa tam rozprávať ako najväčší kamaráti.
"Čo tu hľadáš? Prišiel si ma navštíviť?" uškrnie sa Lee Know.
"Aj to ale prišiel som za svojou sesternicou. Nevidel som ju od jej 3 rokoch." povie a pozrie na mňa.
"Vážne? A kde je?" spýta sa Lee Know a obzrie sa okolo seba.
"Veď tu je," zasmeje sa Jungkook a ukáže na mňa.
"Penny? Ty si Jungkookova sesternica? Prečo si nám o tom v živote nepovedala?" spýtal sa Lee Know a všetci traja sa na mňa pozreli.
"No,Penny,prečo si zamlčala svojho staršieho,slávneho a krásneho bratranca?" pýtal sa Jungkook a stále sa škeril.
"Nemáme si čo povedať Jeon Jungkook." zamrmlala som a s veľkou bolesťou som utiekla do izby kde som si ľahla na posteľ.
"Penny,prečo si tak náhle odišla? Je to predsa Tvoja návšteva." otvoril dvere od izby Felix.
"Ja ho nechcem vidieť. Strašne mi ublížil. Pošli ho preč. Alebo...keď chcel vidieť Lee Know nech bude s ním ale mne nech sa na oči neukazuje." plakala som.
"Čo sa stalo? Prečo ho tak veľmi nenávidíš?" spýtal sa a chytil ma za koleno.
"Naposledy sme sa videli keď som mala 3 roky a on 12. Všetko bolo úžasné a ja som mala pocit,že na chvíľu mám brata. Ale jedného dňa začal rozprávať deťom v škôlke že som adoptovaná a že ma mama našla pri smetiakoch. Deti tomu uverili a prestali sa so mnou baviť. A vtedy sme sa prestali nielen my stretávať ale aj naše mamy sa prestali rozprávať." vysvetlila som a do očí mi to nahrnulo viac sĺz.
"Nemali by Vaše mamy držať spolu ako sestry? Alebo sú to švagriné?" pýtal sa a snažil sa mi nazrieť do očí.
"Sú to nevlastné sestry. Moja mama je mladšia a je od iného otca zatiaľ čo Jungkookova mama,moja teta,je staršia a má iného otca. Vždy mali spolu vzťah ako vlastné sestry a nám s Jungkookom akosi nevadilo,že nie sme úplná rodina. Znamenalo to,že ja a Jungkook sme nevlastní bratranec a sesternica. Po tom incidente sa naše mamy prestali stretávať a prerušili všetky kontakty a tak sme prestali aj my." hovorila som ďalej a po tele mi prebehol mráz.
YOU ARE READING
My Saviour (Stray Kids - Lee Felix)
FantasyPenelope Campbell (18) - dievča,ktoré nedávno oslávilo 18 rokov. Miluje svoj život a užíva si ho. Má všetko,čo len chce. Jedného dňa sa stane nečakaný incident ktorý jej navždy zmení život. Lee Felix (23) - jeden zo 7 členov Stray Kids. Jedného dňa...